Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Da skal jeg fra nå av måle ved navlen, midjen (bredeste stedet), rompa, under bryst og låra. Noen som har noen andre steder dere måler? Armen skjønner jeg kan bli litt vanskelig. Fint med noen innspill her, har endelig funnet målbåndet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Da skal jeg fra nå av måle ved navlen' date=' midjen (bredeste stedet), rompa, under bryst og låra. Noen som har noen andre steder dere måler? Armen skjønner jeg kan bli litt vanskelig. Fint med noen innspill her, har endelig funnet målbåndet :D[/quote']

 

jeg gjør det ikke, men hva med å måle legga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Gratulerer til alle med fin nedgang :-)

 

Her ble det bare 100g ned, så er selvsagt litt skuffet. Forrige uke var det greit, men to uker på rad med dårlig nedgang er veldig kjedelig. Får prøve å pønske ut noe lurt i løpet av dagen. Tar gjerne i mot tips fra dere !

 

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 -1000g

12/10 : 69,3 - 300 g

19/10 :69,3 - 000g

26/10 :68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11 :66,7 - 600 g

22/11 :66,4 - 300 g

30/11 :66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

 

Vekt nå: 66,2 kg

Totalt ned: 6,8 kg

Julemål: 65 kg

 

snitt pr uke hittil: 523 g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør det ikke' date=' men hva med å måle legga?[/quote']

 

Leggene mine er bare muskler så og si, så der vil jeg helst ikke miste noe, løpelegger vettu :D Tror dermed jeg dropper å måle dem, lårene mine derimot føler jeg godt kunne blitt litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang Frøken Fryd, selvom det ikke er så mye så er det ned. Det er godt mulig vi spiser litt for lite, for denne uken har jeg nesten ikke trent og gikk ned 600 gram. Forrige uke trente jeg massemasse og gikk ned 600 gram... Men på de tre siste ukene så har jeg jo egentlig stått stille.... Veide 75,9 for tre uker siden også. Skal prøve å spise litt mer den uka her, så får vi se hvordan det går, vet også at det kun blir en dag med julebord til helga. Fredagen blir stille og rolig i sofan hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forresten nå at det står på forsiden de stedene man skal måle, selvom vi som ikke går på kurs får lagt dem inn. Bare å henge seg på om noen er med på målinger hver mandag også, jeg skal sette inne startmålene mine i ettermiddag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Gratulerer til alle med fin nedgang :-)

 

Her ble det bare 100g ned' date=' så er selvsagt litt skuffet. Forrige uke var det greit, men to uker på rad med dårlig nedgang er veldig kjedelig. Får prøve å pønske ut noe lurt i løpet av dagen. Tar gjerne i mot tips fra dere !

 

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 -1000g

12/10 : 69,3 - 300 g

19/10 :69,3 - 000g

26/10 :68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11 :66,7 - 600 g

22/11 :66,4 - 300 g

30/11 :66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

 

Vekt nå: 66,2 kg

Totalt ned: 6,8 kg

Julemål: 65 kg

 

snitt pr uke hittil: 523 g[/quote']

 

gratulerer :D det går i det minste riktig vei :D

pass på å få i deg nok vann og frukt det hjelper på meg :D

1ting, har du prøvd vann med sitron, det hjelper på forbrenninga, 1glass om morgnen og et om kvelden!

og ellers gjør som eller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Takk for hyggelige meldinger og tips :-)

 

Lurer på om jeg kan ha lagt i meg for mye karbohydrater og for lite proteiner forrige uke. Får prøve en liten endring der. Og det er kanskje mulig at jeg burde ligge nærmere 1800 enn 1600 kalorier. Jaja, det er bare å jobbe på frem til neste mandag. Kjenner at motivasjonen er på vei tilbake, kan jo ikke gå og deppe lenger nå.

 

Nei nå kjører jeg snart på med en time styrketrening etterfulgt av spining intervall :-)

 

Ha en god mandag alle sammen :-)

 

tomo, hvor er du ? Håper det har gått bra for deg denne uken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
frøken fryd' date=' ned er ned.. vedder på at du har stor nedgang neste mandag[/quote']

 

Det håper jeg inderlig. Har bare gått ned 500 gram de siste tre ukene, og det blir litt sakte nedgang for en utålmodig sjel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Hei alle, så flott med nedgang :D

 

Selv gikk jeg ned 100 g og det er helt greit av to grunner. 1. Gikk ned 1,6 forrige uke, 2. Mensen i dag...

 

Så alt i alt er jeg fornøyd. Trent litt i dag har jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle' date=' så flott med nedgang :D

 

Selv gikk jeg ned 100 g og det er helt greit av to grunner. 1. Gikk ned 1,6 forrige uke, 2. Mensen i dag...

 

Så alt i alt er jeg fornøyd. Trent litt i dag har jeg også :D[/quote']

 

 

Jeg tror du har all grunn til å være mer enn fornøyd :D Hvis du veier deg igjen onsdag/torsdag er jeg sikker på at du ser med nedgang, og 1,6 kg forrige uke er jo nesten for godt til å være sant! Men der tok du nok igjen for noen uker før det, er tydeligvis sånn at det skal gå litt i rykk og napp... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg målt.

 

Midje (navlen): 80

Under bryst: 80

Rompe: 100

Lår: 59

 

Ja, det er vel igrunn rompa og låra som sliter mest... Setter ikke opp noen endelige mål, da jeg synes det er veldig vanskelig å vite hvor man bør være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja nå har jeg sittet og lest og kost meg med rapportene deres;-)

 

GRATULERER ALLE SAMMEN! Denne gangen har det vært nedgang hos alle, det var gøy;-)

 

Det er så spennende å se hvordan det går med dere alle, nesten like spennende som å se mine egne resultater. Må si (igjen) at jeg er så glad for hver eneste en inne på denne tråden - dere er en viktig grunn til at motivasjonen har vært der og resultatene har kommet;-)

 

Frøken Fryd; takk for etterlysning av mine resultat - det var hyggelig. Ikke hatt tid til å sette meg ned før nå... Du kan jo se positivt på nedgangen din selv den ikke var så stor; Du vet at jo mindre det er å ta av jo saktere går det. Men - det må føles litt urettferdig siden du gjør så stor en innsats for å gå ned!

 

Fluffy; Midjemålet mitt er 77 cm, en nedgang på 7 cm. siden jeg startet i oktober. Jeg måler meg bare rundt midjen og da mener jeg ikke ved navlen men der jeg er smalest rundt livet under ribbena. Det var der vi målte midje-mål da jeg gikk på Grete Roede kurs for noen år siden. Men - det viktigste er vel ikke hvor man måler men at man måler samme stedet hver gang;-)

 

Har ikke snik-veid meg siste uka, så var veldig spent. Med en tilbakelagt uke med 1800 kcal. 5 av dagene og 2000 kcal. i 2 av dagene (skal egentlig ligge på 1600 kcal.) var jeg nokså sikker på at jeg hadde gått opp eller sto stille, men jammen så ble det en nedgang på 200 gram alikevel.... Det var ikke fortjent he, he. Trimpoeng forrige uke var litt over 17. Satser på å se 6-tallet først neste mandag og dermed nå julemålet før tiden, det hadde jo ikke gjort noe...

 

 

 

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

1.des. 70,6

 

Totalt -6,4 kg.

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang tomo :D

 

Ok, takk for tips til måling. Hos meg var det ikke så stor forskjell på under ribbeina og navlen. Mulig jeg målte noe midt imellom i stad. Ihvertfall måler jeg 78 cm under ribbeina. Gleder meg til det blir til 70, da tror jeg at jeg er fornøyd, midjen er ikke det verste hos meg føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

dere er jo så tynne :)jeg føler meg stygg og feit :D

 

hvordan klarer dere å midje målet ned mer enn 1cm per uke?

har dere noen gode tips til meg som kan være gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 kg. ned denne uka, det har du fortjent. Flott innsats!!

 

Jeg kan love deg at om du hadde sett meg hadde du absolutt ikke tenkt at jeg er tynn;-) Midjen er ikke det verste hos meg, derimot har jeg en del mage og er VELDIG brei over baken.... vil ikke måle meg der en gang, har ikke lyst til å vite hvor mange cm. jeg er der... ;-)

 

All type trening vil i grunnen gjøre at man blir smalere både rundt midje, mage, lår og baken. Jeg har gått ned 6,4 kg. på de 9 ukene jeg har holdt på nå, så det er jo bra at jeg har gått inn noen cm. her og der. Jeg trener variert 3 til 4 ganger i uka men driver ikke spesielt med mageøvelser.

 

Lykke til med videre nedgang i uken som kommer!

 

 

Vennlig hilsen tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er jo så tynne :)jeg føler meg stygg og feit :D

 

hvordan klarer dere å midje målet ned mer enn 1cm per uke?

har dere noen gode tips til meg som kan være gode?

 

 

Neinei, du er helt sikkert ei søt jente :D Men tips til magen er å ta f.eks 100 sit ups om dagen. Jeg tar 2*30 vanlige(60) + 2*10 til hver side(40). Tar du det hver dag, skal jeg garantere deg at du merker fremgang på midjen i løpet av en uke.. Du kan selvfølgelig fordele det utover dagen om du ikke er vant til å ta så mange på en gang. Føler denne mengden er overkommelig, eller "glemmer" jeg det lett.

 

Noen som har noen tips til lår og rompe? Føler igrunn styrketreninga gjør meg større i låra.. :s trener ikke med så tunge vekter akkurat. Men nå har jeg jo begynt å måle, så da får jeg jo virkelig se om det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...