Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

Lenge siden jeg har vært her inne nå!

i går var jeg på fest og drak veldig veldig mye, men snik veiingen i dag lovet kjempe bra :D 67.4kg :D

så håper det blir mer nedgang til mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Heihei! Nå er helgens festligheter over, hatt det veldig gøy! Denne uken forventer jeg ikke å gå ned, har rett og slett bare spist det jeg har kommet over og viljestyrken har vært helt borte... Men fra morgenen av i dag er det full skjerpings igjen, trenger en ordentlig uke, før det blir litt mindre skjerpings igjen. For å ha litt motivasjon igjen over nyttår får det bare være litt sånn nå. Til uken kommer jeg ikke til å ha tid til å være så mye her inne, men skal ikke la alt flyte av den grunn altså. Jaja, veiinga får blir som den blir, men håper ikke det er altfor mye opp. Ender på 20 trimpoeng blank denne uken. Ikke gjort altfor stor innsats, men egentlig en mengde som blir realistisk fra nyttår.

 

 

Ha en fin søndag, her er det vasking på planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

også er det veiing igjen i morgen da, kan ikke si jeg gleder meg, ble inntatt masse alkohol i går så har sikkert gått opp 1kg i stede for ned!

jeg tror ikke jeg ser noe nedgang lenger jeg! ser det ikke på kroppen om dere forstår!

måle mitt er å ta av 20cm rundt magen til sommeren!

jeg får nok stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det mandag igjen og tid for veiing. I dag hadde jeg håpe å komme under 70 men det ble ikke denne uka det skulle skje.... Havna på 70,1, en nedgang på 0,5 kg. Ikke så verst egentlig, har spist mer enn 1600 kcal. tre dager.

 

Trimpoeng denne uka ble 19, ny rekord til meg å være;-)

 

Gleder meg til å se hvordan det har gått med dere!!!!

 

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

7.des. 70,6

14.des 70,1

 

Totalt -6,9 kg.

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag og veie-dag... gikk bare ned 200 gram, fra 81,3 til 81,1.. men så var d litt bedre ettervært me livvidda heldigvis, nå var den på 80. ned 2 cm sia sist, har vært litt tregt på d. start- 19 oktober- vekt.86,3

---------------------------------.- liv.v-93,o.

idag-------------------------------vekt.81,1

------------------------------------liv.v-80,o

må bare være fornøyd vel?

er spent på dere damer- ha en fin dag, hilsen juania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

8. veiing: 76,9

9.veiing: 75,9

10.veiing: 77,1

11. veiing: 76,5

12. veiing: 75,9

13. veiing: 76,6

 

Ingen jubel i taket her nei, men det var jeg fullt klar over. Målet mitt nå frem til 4. januar er å være på 75 tallet. Da skal jeg være fornøyd med jula. Skjerper fullt ut frem til julaften nå, føler igrunn jeg har spist fra meg den uka her...

 

Grattis med nedgang dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei alle sammen :-)

 

Gratulerer til alle med nedgang. Synes all nedgang i disse førjulstider er bra jeg, dere har vært kjempeflinke ! Og Tomo, du er jo blitt en racer med treningen. Slo meg med et halvt trimpoeng denne uken du :-) Har det blitt flere timer på elixia, eller flere turer ?

 

Da var det min tur til å rapportere, og det er med tungt hjerte jeg nå meddeler at jeg for første gang siden jeg startet faktisk har gått OPP i vekt. Jeg veier nå 200 gram mer enn forrige mandag, dvs en vekt på 66,4. Er ikke store oppgangen så jeg satser på å ta av den i tilegg til litt mer til neste mandag. Er mye mulig det har noe med skalldyrsmiddagen i går og gjøre også. Har hørt noe rykter om at det kan binde vann i kroppen.

 

Anyways, dette blir en helvetesuke uten like. Inegn utskeielser i matveien og hardtrening. Starter med fire trimpoeng i dag, de to første er heldigvis allerede innkasert, og jeg ser lyst på neste økt ;-) At jeg skal veie 65 kg den 4. januar er jeg fortsatt fast bestemt på.

 

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 -1000g

12/10 :69,3 - 300 g

19/10 :69,3 - 000g

26/10 :68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11 :66,7 - 600 g

22/11 :66,4 - 300 g

30/11 :66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

14/12 :66,4 +200 g

 

Totalt ned: 6,6 kg

Julemål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang til Juania og Rosastrompe;-)))

 

Fluffy og Frøken Fryd; er det noen som klarer å snu resultatet denne uka så er det vel dere. Med den treningsiveren dere har og med den standhaftighet dere har vist tidligere er jeg ikke i tvil om at neste ukes veiing se helt annerledes ut!

 

Når det gjelder forrige ukes trening så ble det bare én styrkeøkt på Elixia men opptil flere lange gåturer i raskt tempo med gode venninner. Glad for å ha fint turterreng rett utenfor døra. Det enkleste er jo som kjent ofte det beste;-)) Må jo si at jeg mer enn én gang har sagt ja til en treningsøkt for å få flere poeng å vise til. Tenk at rapporteringen til denne tråden skulle få en slik positiv effekt he he...

 

Denne uka er vanskelig på mange måter, mye baking på gang, juleavslutninger, en 40 års dag samt min egen bursdag. Det blir ikke lett å få tid til trening heller, men vil satse på å komme over 15 trimpoeng også denne uka!

 

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hei alle,

jeg har gått opp jeg også, men det er kanskje ikke så rart etter denne helgen. Det har blitt vin og øl, dessert og kaker og julemat tre dager til ende. Akkurat hvor mye jeg veier i forhold til forrige uke er litt vanskelig å si, siden jeg veier meg på forskjellig tider på døgnet, men at jeg veier rundt 60 kg er nok ingen overdrivelse. Så rundt 1,5 kg opp på denne karen. :D

 

Jaja, det verste julestyret er over for min del, så egentlig er jeg fornøyd. Nå trener jeg igjen, og er tilbake på knekkebrød i stedet for riskrem, hvis dere skjønner...

 

Så dette går nok veien, folkens! Bare å holde fokus fremover, og få tid til en og annen økt på mølla.

 

Tvi tvi neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de fleste ser lyst på denne uken, selvom det er nye utfordringer hver dag. Er vel bare sånn det er de neste to-tre ukene. Så vi må prøve å få dyttet inn litt trening, og ikke spise like mye som vi ville gjort tidligere. Da tror jeg vi skal være fornøyde, og "starte" igjen med et ganske så godt utgangspunkt etter jul :D Jeg tenker at det er ingen krise om de kg'ene ikke raser av i superfart, man må jo også nye julen litt, selvom det ikke betyr å fråtse!! Har noen julegaver igjen, så må snart sette opp dampen.. Hadde bursdag i går, så da ble det kake på jobben, spise et stykke, og det er vel igrunn ok. Hjemme spiste jeg kun middag, fornøyd med den!

 

 

Ha en super dag alle sammen, så snakkes vi igjen i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fluffy og tomo- GRATTIS me dagen! og-- enig at vi ikke må stresse så VELDIG me vekt og kilo akkurat nå, men være moderate, og så kommer vi kjempesterke tbake etter jul, men d er enda halanna uke igjen, så vi får backe hværandre opp alle sammen. ha en fin dag jenter, så prates vi i mårra som vanlig, d er så supert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hvis bursdag er påskudd for å få lov til å gå opp litt i vekt, så var det det jeg hadde forrige uke også :D Med TO selskaper. Så det er kanskje derfor jeg tar det bittelitt med knusende ro. :D

 

Gratulerer med dagen til dere andre også! Det er visst mange desemberbarn her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en dag med voldsom utskeiing i går. Det ble kokosboller, kakemenn, andre julekaker, litt chips, godteri, småsjokolade... Det tok helt av, klarte ikke å stoppe. Slutta å føre kalorier når jeg passerte 2500 kcal. men havna sikkert på 3000 kcal. Det var helt ille. Ikke kosa jeg meg med maten heller. I dag måtte jeg veie meg for å se hva dette hadde gjort med vekta; det ble 1,5 kg opp. satser på at det renner av med én gang jeg skjerper inn, men det var jo utrolig at jeg skulle klare å falle for en slik fristelse da... Uff a meg;-(

 

Nå drar jeg på trening;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :) Gratulerer med dagen til tomo den uka her også! Prøver å skjerpe så godt som mulig, vi får holde sammen. Men trening som jeg normalt er veldig flink til, blir det veldig liten tid til og jeg er super hyper. Men roer seg snart, og så fort det blir litt mindre på jobb nå før jul, så blir det også litt mer tid til trening ;)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tror typen min blir sjokka når han får forlovelsesring av meg i julegave. om dem blir ferdig... håper han sier JA<3

 

uka sånn ellers har gått til alt for mye mat, får bare veid meg på mandag også skrivd det her før jeg reiser på 1ukes juleferie hos mamma!

 

så jeg satser fult nå jula er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg tror nesten jeg trekker denne tråden opp så den ikke havner på side 2!

 

dagen i dag har vært elendig! alt for mye mat på en dag!

men sånn må man regne med nå som det er jul! jeg tror jeg må begynne å trene mer! men orker ikke nå om dagen! huff

 

også er det alt for kaldt å gå ut nå om dagen er jo -11grader her jeg bor brr! holt seg sånn hele dagen jo! ut må jeg jo men bare for å gå på jobb, også blir det jule shopping i morgen å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei :-)

 

Hatt en daff dag treningsmessig, men vært flink tidligere i uken. Forkjølelsen sniker seg på igjen. Er vel sånn det går når jeg aldri har tid til å ta det med ro, så har bare meg selv å takke. Matmessig har jeg vært flink denne uken. Skal i et juleselskap på lørdag hvor jeg vet det blir mye god mat og godt i glasset. Ser allikevel optimistisk på mandagen.

 

Er mye stress i disse førjulsdager, så er ikke så flink til å skrive her inne for tiden. Håper det går bra med dere, jenter :-)

 

Grattis med dagen til alle som har hatt det, og lykke til med frieriet Stinelill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hei :-)

 

Hatt en daff dag treningsmessig' date=' men vært flink tidligere i uken. Forkjølelsen sniker seg på igjen. Er vel sånn det går når jeg aldri har tid til å ta det med ro, så har bare meg selv å takke. Matmessig har jeg vært flink denne uken. Skal i et juleselskap på lørdag hvor jeg vet det blir mye god mat og godt i glasset. Ser allikevel optimistisk på mandagen.

 

Er mye stress i disse førjulsdager, så er ikke så flink til å skrive her inne for tiden. Håper det går bra med dere, jenter :-)

 

Grattis med dagen til alle som har hatt det, og lykke til med frieriet Stinelill :-)[/quote']

 

tusen takk ;) gruer meg litt. men må igjenom det, nå sitter jeg bare og venter på at ringene skal bli ferdig, men siden det er jul så sa hu dama jeg var hos at siden det er jul så kan det ta lengre tid enn forventet, kunne ta 1-2uker før jeg kunne hente dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill: lykke til med frieriet uansett om det blir før eller etter jul;-)

 

Denne uka begynte katastrofalt dårlig med to dager med overspising. Har tatt meg inn igjen de to siste dagene heldigvis så jeg håper å være 70 kg. blank på mandag...

 

Ha en fin helg alle sammen.

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...