Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest rosastrompe

Lykke til med friere Stinelill. Nyttårsaften er også veldig romantisk, da fridde min mann til meg (for 11 år siden..hjelp som tiden flyr!) Lykke til uansett. ;) Og lykke til alle sammen med helgen og mandagen :)

Min helg blir nok litt vanskelig. Julelunsj med jobb i dag. Til ei kollega i kveld, og pinnekjøttmiddag med gode venner i morra.... Men jeg får bare gjøre så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

stinelill, lykke til me ringer! håper og tror at du får d til me den vekta du vil ha også- men jul er jul. me mange fristelser. selv er jeg så glad i marsipan og sjokolade så.. snkveide meg i dag, går to skritt fram og ett tilbake... vekta varierer, men idag- så er jegminus 100 gram fra mandagsveiinga. men skal i helgebesøk me ye god mat og drikke, så d får bare bli som d blir. ha en fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jenter vi får heller ta å kose oss med måte nå, og ta tinge igjen etter nyttårsaften! seff er det et pluss og gå ned nå, men vil ikke tro det varer for min del siden det er jul... men i julen skal jeg være hos mamma som også følger GR opplegget så da får jeg og hu passe på og komme oss ut å gå tur med alle 5hundene! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har vært her på flere dager. Er skikkelig sausa forkjøla, så har kun blitt tre treninger denne uken. Satser på å få til en imorgen, men er så kaldt, så kan ihvertfall ikke trene ute. Matmessig/godteri går det litt over stokk og stein, men spiser mye mindre enn jeg normalt ville gjort. Prøver å skjerpe her, men alle de selskapene gjør at det ikke blir 100 %. Stå på alle sammen og ha en fin helg. FrøkenFryd; kos deg i kveld og stinelill lykke til med frieriet!! Hvor lenge har dere vært sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

1år og 2månder i morgen :) gud som jeg elsker han <3 føler det er det rette og forlove oss! også ønsker vi oss barn, men jeg føler meg ikke vell nå med mine 95cm eller mer ;)

 

Fluffy4 du får ha godbedring og stelle fint med deg selv<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner at du vil fri da! Jeg og samboeren har vært sammen i litt over to år, men jeg er for feig til å fri.. Får se når han får ut fingeren, føler på meg at det kan ta litt tid.. Men lykke til! Tøff du er ;) Kan nok fort bli barn her før vi eventuelt gifter oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Ser nå 65tallet på vekta !!!!!!

 

Veier i dag 65,7 kilo, og har med det gått ned 700g siden forrige mandag. Veien ned fra 66,7 har vært hard. Som dere kan se under, har jeg brukt fem uker på å gå ned den ene kiloen. Har hatt en tøf uke med full skerping nå, så moro å se at det gir meg resultater.

 

Tror fortsatt at målet om å veie 65 kg den 4. januar kan være innen rekkevidde. Nå blir det tre skjerpede dager, før juleferie. Skal være flink å gå lange skiturer i romjulen, så holder jeg nok det verste ribbefettet unna. Julaften skal jeg nyte en 0,33 glassflaske med julebrus. Ikke drukket brus siden september, så det skal nok smake fortreffelig :-)

 

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600 g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10:69,3 - 300 g

19/10:69,3 - 000 g

26/10:68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11:66,7 - 600 g

22/11:66,4 - 300 g

30/11:66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

14/12:66,4 + 200 g

21/12: 65,7 - 700 g

 

Totalt ned: 7,3 kg

Snitt pr uke: 486,6 g

 

Lykke til med veiing i dag alle sammen. Krysser fingrene for at dere blir like fornøyde som meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da gikk jeg faktisk ned. Har vært juleflink, men ikke superflink. Har slanka påden samme kg'en nå i fem uker. Så satser på at ordentlig innsats fra nyttår gjør susen :)

 

Håper det har gått greit med dere andre ;)

 

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

8. veiing: 76,9

9.veiing: 75,9

10.veiing: 77,1

11. veiing: 76,5

12. veiing: 75,9

13. veiing: 76,6

14. veiing: 76,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det mandag igjen da jenter. Nedgang på 300 gram, må vel nesten sies å være utrolig, skeia ut noe så veldig mandag og tirsdag, rundt 3000 kcal. begge dagene. Tok meg inn igjen resten av uka heldigvis så da ble det faktisk nedgang denne uka også! 13 trimpoeng ble det. Har et mål om å ligge over 15 men denne uka gikk det ikke.. Tenk at jeg skulle nå julemålet mitt, det var utrolig;-)

 

 

Nå gleder jeg meg bare til å lese hvordan det har gått med dere andre mandagsveiere!

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

7.des. 70,6

14.des 70,1

21.des. 68,8

 

Totalt -7,2 kg.

Julemål 70,0 (er nådd;-)))

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Grattis til deg, Tomo :-)

 

Må være supert å se julemålet i boks, da er det bare å stå på for å vedlikeholde det i romjulen, og det klarer du nok fint :-)

 

Husk at det er det man spiser mellom nyttår og jul man legger på seg av, ikke det man spiser mellom jul og nyttår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Fluffy og Frøken Fryd!

Kjempeflott innsats på oss alle sammen, det er ikke lett å gå ned med så mange fristelser rundt seg hele tiden.

Er kjempeglad for å se 6 - tallet først på vekta men må jo være FANTASTISK å se tallet 65 lyse mot seg Frøken Fryd. Vi får stå på Fluffy så kanskje vi når dit i løpet av våren 2010???

 

Ha en kjempefin dag!

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Grattis til deg også Fluffy :-) Så ikke innlegget ditt i sted. Synes 600g ned i disse førjulstider er vanvittig bra jeg.

 

Vi har jo slitt litt med den siste kiloen de siste fem ukene begge to, så synes det er vel fortjent med en halvkilo+ nå rett før jul. Beste ulegaven jeg kunne få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen ;) Og nå begynner jeg som vanlig å bli lei av julegodteri, sliter alltid mest de siste ukene før jul, så det her lover bra :) Målet om et eller annet på 75 tallet mandag 4. januar er absolutt innen rekkevidde. Julemålet på ca 72 kg var nok for urealistisk for meg. Men men alikevel er jeg fornøyd, er jo 5 kg lettere enn tidligere i høst og mye sprekere :)

 

Ha en fin førjulsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

69.6kg hadde ikke forventet nedgang, men så gikk jeg opp 900gram da! men jeg er så glad jeg ikke er på 70tallet, bye bye 70tallet aldri i livet om jeg skal se det igjen! nå skal jeg jobbe meg mot 50kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære stinelill, frøken fryd, tomo og fluffy, gratulerer alle sammen. dette var bra, nå er vi flinke. gikk ned 500 gram og er happy for d. så nå er jeg på 80,4, totalt ned 5,9 siden 19 oktober. og jeg var i koslig søskentreff i helga, me god mat og drikke- så d er bare topp. ha en kjempefin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Gratulerer til dere med nedgang, kjempebra, og helt utrolig at det går an! Selv har jeg sendt alle slankeplaner langt vekk, og gått opp 1,8 kg totalt på to-tre uker. Jeg har ikke hatt tid til å trene noe særlig (to joggeturer forrige uke, men desto mer småkaker, kaker og usunn mat, alkohol, you name it). Men nå begynner jeg å bli lei, jeg har vært på jobb i hele desember og slitt med byråkratiet i ledige stunder. På jobb har det vært diverse juleavslutninger som jeg har vært med på (altså som miljøarbeider, ikke avslutning for meg), så det har vært vanskelig å holde seg unna gratis ribbetallerkner og serinakaker ;) Men nå, nå er både samboer og jeg lei, så vi har bestilt salat på julaften! Haha, litt som fleip, selvsagt, men det er i den retningen det går nå.

 

Jeg flytter utenlands om mindre enn to uker, og vet at når jeg kommer dit, med treningssenter og svømmebasseng i leilighetsområdet, så begynner jeg å trene febrilsk igjen. Nå har jeg rett og slett ikke hatt tid, det gikk en stund, men så ble det vanskelig. Eller jeg ble lat.

 

Jeg synes det er flott at dere har så fint fokus, folkens! Imponerende altså. Jeg savner en skikkelig salat og masse grønnsaker, men i dag tror jeg det blir sushi på oss. Vi får se. Det er i alle fall veldig deilig å endelig ha fri fra jobb :)

 

God jul jenter, så snakkes vi senere. Hold fokus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill; håper du får en fin juleferie hos moren din. Lykke til med å ta sunne valg når du kan;-)

 

juania; gratulerer så mye med fin nedgang. Kjempebra!

 

dennejenta; Så spennende å flytte utenlands, er det for å studere eller jobbe? Lykke til med å trene bort de siste få kiloene du skal ned;-)

 

 

Håper selv å holde vekta på +/- 70 kg. gjennom jul og nyttårsdagene. Blir lite trening, reiser til svigers og det er mange vi skal besøke, men vil prøve å legge inn tid til litt gåturer i løpet av uka.

 

Fikk en slik ny type tung, bølgete rockering til bursdagen min, sikkert bra trening men fytti grisen så vondt det gjør å bruke den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Jeg "flytter" for å studere, altså utveksling, så hjem-billetten er også bestilt. ;)

Kom nettopp hjem fra en liten handletur, fikk noen gavekort til bursdag, og jeg trenger virkelig klær siden jeg har slanket meg så fælt. Endte opp med fire bukser som endelig passer, og to gensere. Den ene buksen var i str 26-34, så nå er'a mor stolt ja, selv om det sannsynligvis bare er ganske store størrelser. Jeg er absolutt ikke bekymret for de to kiloene, selv om jeg var nede og smakte på 58 blank før alt ribbefettet fikk sette seg, fordi det er slik jeg har gjort det hele veien ned, vært nede, gått litt opp, og gått enda mer ned. Jeg vet dessuten ikke om jeg vil så veldig mye mer ned, det er fint her omkring 58-60. Er're så nøye'a?

 

Ja, jeg er i godt humør, og det er selv om jeg stod opp alldeles forferdelig tidlig i dag, og har ordnet med papirer som vanlig. Det føles godt med noen dager fri nå.

 

Lykke til med julestria alle flotte kvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink dennejenta :) Det er tydeligvis sånn det er at man går litt opp og ned, men du har jo absolutt gjort en kjempejobb! Bare å vedlikeholde treningen fremover, så går det nok veldig bra. Vi får tenke på at det er jul og faktisk lov til å unne seg litt ekstra. Lykke til med utveksling, det er blir nok en veldig bra erfaring.

 

Kjempebra juania, gratulerer med fin nedgang nå midt i julestria :)

 

Idag har jeg handlet inn de siste julegavene, og nå har vi faktisk lagt alle gavene under treet her, som ble pyntet i går. Skal ikke ha julaften her, men måtte bare legge dem under og se hvordan det ble. Gøy med nyoppusset hus :)1,5 dag igjen på jobb, og så er det ferie frem til 4. januar med unntak av to-tre timer på nyttårsaften. Skal bli deilig med ferie, og skal også prøve å få trent de fleste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og god jul ;) Ser det ikke har vært så mange her i det siste. Dårlig med meg også. Igår må jeg bare si at det gikk overraskende bra med maten. Spiste selvfølgelig litt mer enn normalt, men tror nesten jeg er lei julemat, for middagen ble en liten porsjon, med en potet, en ribbebit og en medisterkake. Spiste selvfølgelig noe godt men ikke så verst altså. Om en time skal jeg ut på løpetur i snøen, og litt senere i dag blir det kalkun. Namnam!

 

Håper alle har en fin jul sålangt. Fikk forresten squash racket i gave, så den skal jeg også få testet senere i julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...