Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988
nå er d full cherpings her ifra meg- nå er d nyttårs-forsetter dlux- håper kulda gir seg nå' date=' har ikke trimma på ei uke, her i telemark hvor jeg bor, har vi hatt -29 grader. idag er d -12, så d blir bedre. skal tenke veldig SUNN mat nå, dette vil jeg klare, støtter meg til dere jeg! nyttårs-klem fra meg me gode tanker inn i d nye året[/quote']

 

tror jeg også skal begynne og tenke veldig sundt igjen... så dette skal vi fint greie!

 

kan du ikke finne noe trim på nettet som du kan gjøre inne hvis det er for kaldt å gå ut?

jeg vil ikke gå til varmere tider før jeg har gått ned i vekt og cm!

jeg har ikke trent nok denne uka som jeg hadde håpet på!

kanskje det blir litt i dag, men ikke før på kvelden har nok husarbeid å gjøre!

da er det helg igjen og den skal jeg bruke til å trene!!

 

er alle med meg på å bruke helgen til å trene? jeg vil ha 7tp denne uken men ser ikke lyst ut siden jeg har 1,8 eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo stinelill, d var en ide- kikker på nettet nå- om div øvelser-- nå blir d heldigvis mildere også- kjøpte meg trimstaver, så vil trimme uansett- gode fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ikke dumt, når jeg nettopp sitter her å tenker over det kunne kanskje jeg også ha godt at å finne noe på nette å trene!

 

kan se om jeg finner noe og legge lik inn her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye og godt nytt år til alle sammen :D

 

Frem til nå i jula har jeg igrunn ikke tenkt så veldig mye kalorier. Det har gått i ett med selskaper hjemme og i selskaper hos andre. Det har ikke vært en fridag enda, og det er selskap i kveld også. Men fra i dag er det fullt fokus igjen. Kommer til å veie meg på mandag, forrige mandag ble skipet. For meg er det veldig hektiske tider på jobben fremover. Jeg starter med overtid fra torsdagen og da er det veldig hektisk de tre-fire mnd'ene. Skal for all del prioritere trening når det er mulig, men for meg vil det fremover være veldig bra om jeg kommer opp i 20 trimpoeng i uken. Det blir overtidsmat på jobb hver dag, men da velger jeg salat de dagene det er mulig. Dette skal jeg klare, men regner med at jeg har gått opp ihvertfall en kg i jula :/... Men det er bare å stå på videre. Hvor aktiv jeg får til å være her inne er jeg usikker på. Men skal ihvertfall rapportere hver mandag og prøve å få vært innom en del andre dager også.

 

Ha en fin start på det nye året alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tutta og varme- velkommen til vårs!

 

Tusen takk, er veldig spent nå, er veldig innstilt på dette, men er allerede litt spent på hvordan det blir når kvelden kommer, da blir jeg alltid så sugen på noe...får legge meg tiiidlig, kanskje...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Tusen takk' date=' er veldig spent nå, er veldig innstilt på dette, men er allerede litt spent på hvordan det blir når kvelden kommer, da blir jeg alltid så sugen på noe...får legge meg tiiidlig, kanskje...:D[/quote']

 

eller du kan ta deg noe frukt :D

ellers håper jeg du vil trives her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

da er jeg i gang igjen :D deilig :D nå er middagen unna gjort og jeg koser meg med vann flaska mi, tror jeg blir å gjøre en del husarbeid i dag. så kanskje jeg skal ha på pulsklokka da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Tutta! Alltid hyggelig å være flere som kan heie på hverandre;-)

 

Vil prøve å komme over 15 trimpoeng hver uke. Har kommet opp i nesten 11 poeng til nå denne uka, ikke verst siden vi har vært bortreist og at jeg har hatt nattevakter etterpå. I dag var jeg på Afromoves på treningsseneret, det var veldig moro! God trening for hele kroppen, mye uvante bevegelser, så ikke så veldig stilig ut i speilet akkurat he he;-)

 

Jeg angrer litt at jeg la inn vekta på mandag, hadde jo gått opp 300 gram i jula. Førte det inn på vektkurven også. Jeg har jo gått ned litt hver eneste uke siden jeg begynte her inne i begynnelsen av oktober, så det tok seg ikke helt godt ut.... Allerede dagen etter hadde vekta gått ned til det den var før jul... Men - det er greit å være ærlig å rapportere vekta også når den går opp;-) På mandag som kommer regner jeg ihvertfall med å være tilbake der jeg var før jul selv om nyttårsdagene også har en tendens til å føre mye god mat med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Godt nytt år alle gamle, og velkommen alle nye :D The more, the merrier :D Satser på knallhardt regime med mye trening og sunn mat i år. Har satt meg som mål at jeg skal klare å løpe 5 km innen påske, og 10 km innen sommeren... Jeg har ikke jogget på 7 år pga bekkenløsning, så jeg gleder meg veldig til å komme igang med det igjen nå. Tror det blir bra :)

 

2010 er VÅRT år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

fy så deilig det er å være i gang igjen :D har trent i dag og det hjelper veldig mye på humøret<3

 

nå gleder jeg meg til veiing på mandag og måling<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Godt nyttår til alle mine slankevenninner, og velkommen til dere nye :-)

 

Jeg reiste på fjellet 2. juledag, og har siden det vært uten nett og vekt. Har ikke vært helt håpløs i matveien denne juleferien, men selvsagt blitt litt julebrus, gløgg og desserter etter middagene, men heldigvis ingen godis eller potetgull. Langrennsturer og slalåm har det gså blitt. Så skulle ikke ha gått sånn altfor mye. Mandagsveiingen nå blir mer spennende enn noensinne. Fikk i likhet med fluffy ikke veid meg forrige mandag, så mye kan ha skjedd.

 

Ja, da er i hvert fall jeg bak on track og klar for å miste 3-4kg til før jeg er i mål.

 

Ønsker alle en god og motiverende helg. Dette året skal bli bra dere ! Til sommeren sprader vi alle rundt i våre nye, slanke jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en fin helg alle sammen- d er jo faktisk lørdag idag- men nå går d i frukt istede for sjokolade og riskrem... og skal ha mafert oksekjøtt og sånn sunn ris- til middag i kveld- og lett bernesaus. vi snakkes her til mandag, blir spennans,- og ja dere nye, bli me oss på mandagsveiing, er så morro atte.! hadebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Er det ikke deilig å være i gang alle sammen? :D

 

har dere noe mål for 2010?

mitt mål er først og komme meg under 90cm rundt midjen også videre nedover! blir spennende å måle i morgen!

og innen slutten av april/mai skal jeg være 80cm rundt midjen :D

orker ikke for mange mål akkurat nå, kommer fler etter vært!

 

jeg måler på søndager og veier meg på mandager, som regel har jeg det travelt på mandager, men akkurat denne mandagen har jeg fri :) starter på jobb igjen på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Frøken Fryd! Godt å ha deg tilbake igjen;-)

 

Så flott at du allerede har fått ny jobb Stinelill;-)

 

Mitt mål for 2010 er å komme ned i 60 - 65kg. Målet er å nå 65 kg. før utgangen av april, så får jeg se hvor fornøyd jeg er med den vekta. Mange år siden jeg var der sist.. Midjemålet mitt var 76 cm. sist jeg målte, ønsker å komme ned i ca. 70 cm.

 

Trimmål er å ligge mellom 15 og 20 trimpoeng hver uke.

 

Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg gruer meg å til veing :D

men målte midjen i sta og 1cm var vekk så er 92cm nå :D tenk at 10cm snart er vekk a :) gud så digg<3 weeee<3

0.8cm til så er 10cm vekk :)

hakke målt låra på en stund men det tar jeg i morgen! dem er nok ikke noe mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til veiing i morgen jeg, starta jo på fredag, men tenker jeg veier på mandager, kanskje jeg da blir motivert til ikke å spise for mye i helgene. Og en liten sniktitt på vekta i morgest viste at jeg er iallefall ikke tyngre nå enn på fredag. Skal ut og måke snø og gå tur med ungene snart nå. I morgen kommer mannen hjem fra jobb, og jeg skal på seinvakt, så da skal jeg få til en god og lang tur sammen med vennina mi :D Du å du så tynne og faste i fisken vi skal bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Takk for varm velkomst, tomo :-) Det er godt å være tilbake, og på vei mot målet.

 

Veiingen i morgen blir meget spennende. Målet mitt var jo å veie 65 kg i morgen. Siste jeg veide meg var mandagen før jul, og da veide jeg 65,7 kg. At jeg skal ha klart å gå ned 700g i løpet av romjul og nyttårsfeirng er ikke realistisk. Forundrer meg ikke om det har blitt litt oppgang, men,men.... Nå er det full skjerpings fremover.

 

Sees for veiing i morgen da, jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg er med.. Veiing og måling i morgen.. Men altså, man kan jo måle alle steder rundt denne midjen og på lårene, så lurer egentlig på hvor dere tar målene=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tror nok ikke vekta har gått ned men lov å håpe :D

 

har ikke inntatt mer enn litt over 600kcal i dag, begynner å bli syk igjen! hele den herrens kroppen verker, hue er ikke helt med og jeg hoster vært, kan man få kols av å snuse? dumt spørsmål men lurer sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

god natt alle sammen<3 veier meg når jeg våkner i dag, kommer til å bli seint, men sånn går det av og til!

 

håper alle får vekta dem har håpet på i dag, klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...