Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Hurra! Her var det mye vann som forsvant:) Blir godt å endelig bli slank igjen! Gleder meg :D

 

-------------------------------

Startvekt: 77,5

 

Nåværende vekt: 76,4

 

Mistet: 1,1 :D

 

Mål: 54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosastrompe

Gratulerer Varme, og velkommen tott! :D

Min vekt bestemte seg likegodt å streike i dag (får bare håpe den ikke kollapset av julemiddagene og kosen som har sneket seg på...) Så jeg må ut og handle ny i dag før jeg får veid meg. Kommer tilbake med mer senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel vel, opp 300 gram-- men nå har jeg kjøpt meg gåstaver, og så håper jeg på et bedre resulta neste mandag, da er JULA definitift over! ha en fin MANDAG jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Gratulerer til deg Varme. Gir nok god motivasjon med så godt resultat ved første veiedag. Lykke til i din første slankeuke :-)

 

juania:

300g opp er ikke mye med tanke på høytiden vi har vært gjennom. Dette raser du av deg i løpet av uken skal du se :-)

 

Her ble det bare 200g ned. Helt greit egentlig. Veier nå 65,5 kg, dvs 500g mer enn det som var målet i dag. Ja,ja,ja...dette går sakte, men sikkert riktig vei. Bedre blir det når jeg nå er tilbake i normalt gjenge med mat og trening igjen :-)

 

For spesielt interesserte:

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600 g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10:69,3 - 300 g

19/10:69,3 - 000 g

26/10:68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11:66,7 - 600 g

22/11:66,4 - 300 g

30/11:66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

14/12:66,4 + 200 g

21/12: 65,7 - 700 g

4/1 : 65,2 - 200 g

 

Totalt ned: 7,5 kg

 

Lykke til med veiing alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det har nok gått litt over styr i jula, selvom jeg føler jeg har fått trent litt, men IKKE nok. Opp 1,9 på to uker var litt i meste laget... Satser på at en kg av dem er borte neste mandag. Nå er det streng disiplin her!!!... Og målet er 70 kg innen sydenavreise 26. mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg Varme. Gir nok god motivasjon med så godt resultat ved første veiedag. Lykke til i din første slankeuke :-)

 

juania:

300g opp er ikke mye med tanke på høytiden vi har vært gjennom. Dette raser du av deg i løpet av uken skal du se :-)

 

Her ble det bare 200g ned. Helt greit egentlig. Veier nå 65' date='5 kg, dvs 500g mer enn det som var målet i dag. Ja,ja,ja...dette går sakte, men sikkert riktig vei. Bedre blir det når jeg nå er tilbake i normalt gjenge med mat og trening igjen :-)

 

For spesielt interesserte:

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600 g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10:69,3 - 300 g

19/10:69,3 - 000 g

26/10:68,4 - 900 g

2/11 :68,2 - 200 g

9/11 :67,3 - 900 g

16/11:66,7 - 600 g

22/11:66,4 - 300 g

30/11:66,3 - 100 g

7/12 :66,2 - 100 g

14/12:66,4 + 200 g

21/12: 65,7 - 700 g

4/1 : 65,2 - 200 g

 

Totalt ned: 7,5 kg

 

Lykke til med veiing alle sammen :-)[/quote']

 

 

Det er jo helt supert med jul og greier, jeg har nok gitt litt fanken... Har vært i eller hatt selskap hver eneste dag, trodde jeg skulle bli gal. sånn går det med mye familie hjemme på ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis frøken fryd-- kjempebra me tanke på høgtiden me god mat! og fluffy, du går sikkert masse ned neste mandag, d tør jeg vedde på, siden du gikk opp d du gjorde nå-- slik er d ihvertfall i den amerikanske "slankekrigen" på tv-- skal se i kveld,- hehe- lykke til dere andtre- og tomo, jeg trur ikke jeg fikk me meg åssen d gikk me deg, så da må jeg inn igjen på tråden å se--- gikk sikkert bra........hade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Koselig å lese rapportene deres. Jule og nyttårsdagene er sannelig ikke lette å komme gjennom uten å legge på seg litt. Tenker at kiloa flyr av så fort vi setter i gang med trimmen for fullt. Ble bare 12,5 trimpoeng på meg forrige uke, satser på å komme over 15 denne uka.

 

Jeg reiste fra Stavanger til Oslo i dag. Mannen min skal på kurs her et par dager og jeg benyttet anledningen til å bli med. Herlig å være her i Oslo igjen. Flyttet herfra for 6 år siden for å flytte til mitt hjemsted ved Stavanger. Bodde i Oslo da jeg utdannet meg til sykepleier og jobbet her i mange år. Skal kose meg med å treffe gamle venninner som bor her i byen og nyte hotell-livet i sentrum. På kveldene skal mannen min og jeg ut og spise og kose oss. Det blir fint å bare være oss to.

 

Fikk selvsagt veid meg før vi reiste i dag morges. Finner ikke ut av klipp og lim funksjonen på hotell - PC `en så får ikke satt inn oversikten over alle slankeukene her, får gjøre det på onsdag når jeg kommer hjem.

 

Hadde gått ned de 300 gramma jeg gikk opp i jula og det er jeg virkelig KNALLFORNØYD med;-)

69,8 kg. viste vekta og det er en total nedgang på 7,2 kg. siden jeg starta slankekuren 4.oktober. Sakte men sikkert. 4,8 kg. igjen til første mål.

 

Håper dere alle får en fin dag ute i kulda;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater til alle dere andre. I dag har jeg holdt meg helt unna godis, selvom samboer legger det på bordet rett foran meg. Han tar ikke akkurat hensyn, men det er fordi han mener jeg ikke trenger å gå ned noe i vekt... Middagen unnagjort nå, og trening om en time, gleder meg :D I dag har jeg også vært flink med vannet, 2 liter er allerede slukt. Jada, heldigvis skikkelig motivert igjen. Og de neste ukene inneholder ikke noen store fester/ selskaper osv. Skal bli deilig med litt hverdag igjen... Menmen fra torsdag av jobber jeg 12 timers dager man-tors, normal dag fredag og litt overtid i helgen. Er jo vandt til at det er sånn på vinteren/våren så dette skal gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinelill; kjempeflott! Og du som gruvde sånn i går. Syns du har all grunn til å være stolt! :D

 

Fluffy; du har vært kjempeflink da, ikke lett å holde seg unna når det ligger rett foran nesa på en :klapp på skulderen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

fluffy

Du er nok back in shape før du vet ordet av det, du har klart det før :-)

Jeg har en stor fordel av at jeg ikke har så mye familie her på østlandet. Dermed blir det lite selskapeligheter og spisepress i julen. Var til fjells med foreldre og søster med familie i hele romjulen. Vi koser oss i matveien, men har ingen særlig tradisjon for godteri i jula. Ble enten langrenn eller alpine aktiviteter hver dag, så da har man litt å gå på i mat og julebrusveien ;-)

 

tomo

Så flott at du gikk ned de 300g du hadde gått opp. Gratulerer med det :-) Du er flink med slankingen. Totalt har jeg bare gått ned 300g mer enn deg, og jeg startet tre uker før deg. Stå på videre, så er vi vel i mål til påsken tenker jeg :-)

 

stinelill

GRATULERER med bra nedgang !!! en hel kg er ikke verst i disse etterjulstider. Bare å stå på videre ! hvordan gikk frieriet forresten ? ;-) Og gratulerer med ny jobb. Sikkert godt å komme i gang igjen.

 

Da var året for allvor i gang, og jeg har sanket inn 3,8 trimpoeng i dag på spinning og hundelufting. Maten har gått greit, bortsett fra litt lite grønnsaker og frukt. Men uken er enda ung, så her skal det nok fylles på med både frukt og grønt gjennom de neste dagene.

 

God natt alle sammen. Husk at nok søvn er viktig når man skal gå ned i vekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hei alle mann, og godt nytt år!

 

Jeg har vel egentlig ikke stort å melde, siden jeg verken aner hva jeg veier eller har mulighet til å finne det ut med det første. Jeg har nettopp flyttet til det store utland, og dagene har vært fylt opp med mange ting, men nå gleder jeg meg til å komme i rutine for å trene litt igjen. Planen er å jogge en del. I dag har jeg gått ca en mil, tror jeg, men alle måltider har også blitt kjøpt ute, tre dager på rad, faktisk. Jeg veide meg ikke noe særlig før jeg dro heller, så jeg tar det vel ikke så tungt.

 

Men gratulerer til alle dere som har vært så flinke i julen! Det må jeg si! Flinkere enn meg.

 

Selv om jeg kanskje ikke har så mye å melde, så leser jeg her inne hver dag. Bare så alle vet det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Hei alle mann' date=' og godt nytt år!

 

Jeg har vel egentlig ikke stort å melde, siden jeg verken aner hva jeg veier eller har mulighet til å finne det ut med det første. Jeg har nettopp flyttet til det store utland, og dagene har vært fylt opp med mange ting, men nå gleder jeg meg til å komme i rutine for å trene litt igjen. Planen er å jogge en del. I dag har jeg gått ca en mil, tror jeg, men alle måltider har også blitt kjøpt ute, tre dager på rad, faktisk. Jeg veide meg ikke noe særlig før jeg dro heller, så jeg tar det vel ikke så tungt.

 

Men gratulerer til alle dere som har vært så flinke i julen! Det må jeg si! Flinkere enn meg.

 

Selv om jeg kanskje ikke har så mye å melde, så leser jeg her inne hver dag. Bare så alle vet det. :)[/quote']

 

Godt å se at du er med oss her inne :-) Håper du finner deg godt til rette. Kan tenke meg du har det godt og varmt. Her er det ullundertøy hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Takk takk, godt å være savnet. :)

Sitter og nyter mitt første hjemme-måltid, frokost (klokken er ikke syv en gang), og jeg har virkelig spicet opp havregrøten! Kjøpte en pose med valnøtter, og har noen sånne på, honning, kanel og soyamelk. SÅÅ godt å spise noe skikkelig.

 

I dag begynner jeg med orientering for internationals på skolen, men jeg fant ikke noen vannkoker her i heimen, så må nok innom Starbucks for en grande kaffe. :) Verdens koseligste starbucks, tror jeg.

 

Hvordan er treningsplanene fremover for dere?

 

Jeg planlegger som sagt jogging, også driver jeg og kjøper meg sykkel om dagen, så det blir en del sykling sikkert. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å jogge 30 min hver morgen, og mer når jeg har bedre tid, men jeg må se om det blir morgen/formiddag eller ettermiddag/kveld. Det er fine morgener her, så ingen grunn til å sove lenge. Spennende å høre om deres planer også.

 

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding FrøkenFryd, jeg var nesten for flau over julen til å skrive det her inne... Men jeg tenkte at det gjør det bare vondt verre. Idag er det 30 min løping og 30 min styrke på planen. Orker ikke trene ute når det er så kaldt og på mølla holder det med 30 min. Maten har gått bra, og det er andre dagen uten søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen- håper d går bra me dere- her er d veldig kaldt, opp mot 29, så d har blitt lite trim, så kroppen verker... men vi står på , og vi er flinke vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor flinke vi er her inne! Er vel ingen tvil om at vi når de målene vi har satt oss!!! Når jeg leser om alle de erfaringene dere har hatt, forstår jeg hvor dyktige dere har vært :) Håper jeg får erfare det samme!

 

Her er det også veldig kaldt. Hadde ikke hjerte til å sende elevene mine ut i friminuttet i dag. Så de satt inne med puter og tepper! Kaldt når det kryper ned mot 30 gitt!

 

Håper jeg får startet bilen på vei hjem!

 

Har vært flink med mat den siste tiden, snudd den dårlige trenden! Men trim har det jommen meg blitt lite av :) Få ta det igjen til uka!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg på 3. dagen med full skjerping. Er bursdag til broren min i kveld, skal prøve å være flink. Et lite kakestykke muligens.. Har trent på morran i dag, så det er unnagjort. Ser nå at treningsmengdene fra før jul har jeg ikke mulighet til å komme opp i, med all den jobbinga her.... Men all trening er pluss, så lenge man er flink med maten :)

 

Håper det går bra med resten av gjengen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...