Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Fryd
Får jeg lov til å slenge meg med her?

 

Begynte på mandag og skal ha veiedager på mandager fremover.. :)

 

 

Startvekt: 73' date='2 kg.

Mål: 55 kg.[/quote']

 

Sleng deg med, Marilyn :-)

Jeg startet på 73 kg en gang september. Denne tråden har foreløpig motivert meg ned i 65,5 kg. Du er i trygge hender når du følger denne tråden. Her skjer det ting hver dag og motivasjonsånden er god blant oss slankerne her inne. Nysgjerrig på hvor høy du er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Marilyn87
Sleng deg med' date=' Marilyn :-)

Jeg startet på 73 kg en gang september. Denne tråden har foreløpig motivert meg ned i 65,5 kg. Du er i trygge hender når du følger denne tråden. Her skjer det ting hver dag og motivasjonsånden er god blant oss slankerne her inne. Nysgjerrig på hvor høy du er ?[/quote']

 

 

Tusen takk :)

 

Oi, så flink du er! Det er utrolig bra gjort! Åh, gleder meg til jeg ser sekstitallet!

 

Veldig bra med god motivasjonsånd :)

 

Jeg er 165 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til varme og merrilyn- d er morro me nye, og her blir dere motivert og backa opp , som jeg har blitt. trur vekta mi står litt stille for tia, ble syk 3 juledag. men ikke værre enn at jeg fungerer, men d vil liksom ikke slippe taket,- og ingen trening- får ta d igjen når forkjølelsen og kulda har gitt seg.. ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med på veiing! Startet 040110 på 75 kilo. Skal ned 10 kilo til 17.mai.

 

Jeg får for øvrig til å registrere mat og trim, og jeg går ikke på kurs. Bare prøv litt mer.

 

Gleder meg voldsomt til at magen ikke ligger utover lårene når jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marilyn og avk!

Vi er en fin gjeng med jenter og damer her i mandagsveie - klubben.

Velkommen skal dere være;-)

 

Syns at det nye registreringsopplegget for mat og trim var veldig fint og oversiktelig. Mange forbedringer for å gjøre det lettere for oss. Tar jo littegrann tid å venne seg til, men syns det funker bra allerede nå.

 

Denne uka har det kun blitt gåturer på meg til nå, håper på en eller to turer på treningssenteret før uka er omme.

 

Vennlig hilsen Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87

For at dere ønsker meg velkommen, så koselig :) Føler meg veldig godt mottatt her inne :)

 

Jeg fikk ikke skrevet noe i forumet i går ettermiddag/kveld jeg :) Trodde det hadde noe med oppgraderingen å gjøre, men nå funker det igjen....

 

Jeg liker ikke det nye registreringssystemet (helt enda), men det er fordi det ikke fungerer for meg. Skriver inn mat, skjer ingenting....

Pluss at det som allerede var registrert for i går er bortevekk, mens kaloriene fortsatt er der. Rare greier... Håper det er OK igjen snart, jeg kommer jo til å glemme hva jeg har spist. Må skrive det opp på et ark jeg tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87
så koslig me nye i tråden vår! velkommen t vårs. edelig fungerer d nye mat og trim- systemet. men vet ikke om jeg liker d- men blir vel en vane..

 

Tusen takk :)

 

Fungerer ikke for meg :) buhuuuu

 

Kommer seg vel etterhvert vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei og hopp alle sammen :-)

 

Håper dere har kommet godt i gang med den nye registreringen. Synes faktisk ikke det var så håpløst system jeg, når alt først var vel oppe og gikk da selvsagt.

 

Hvordan går det med dere denne uken da ? Her går det greit. Skeiet ut med en cookie med sjokoladebiter i går. Den var bare helt nyyydelig og absolutt verdt det. Man må ha et lite usunt avbrekk innimellom.

Helgen står snart for dør, og den kommer ikke til å by på noen fristelse for min del. Tar noen hvite uker på alkoholfronten, så skal ikke bli store overtrampene i mitt kaloribudsjett denne helgen. Ellers ligger jeg på 12 trimpoeng, og håper på å klare 20 i løpet av ukens siste tre dager. Skal forresten på skikurs i helgen, det blir gøy :-)

Hva er deres planer, folkens ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :-)

 

Håper dere har kommet godt i gang med den nye registreringen. Synes faktisk ikke det var så håpløst system jeg' date=' når alt først var vel oppe og gikk da selvsagt.

 

[/quote']

 

Venter spent enda jeg, fungerer ikke hos meg enda, får ikke til å legge inn mat eller legge inn trening, men er sikker på det blir bra når det først virker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87
Venter spent enda jeg' date=' fungerer ikke hos meg enda, får ikke til å legge inn mat eller legge inn trening, men er sikker på det blir bra når det først virker igjen :)[/quote']

 

Nå fungerer det ENDELIG hos meg. Hvertfall å legge inn dagens mat. Har ikke prøvd igjen å legge inn gårsdagens. Funket jo ikke i går ettermiddag, så har ikke fått lagt inn all maten der enda....

 

Nå som det fungerer liker jeg det nye systemet bedre enn det gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87
marylin- jeg har forstått d slik at en ikke jkan føre opp BAKOVER i tid' date=' som vi kunne me d forrige- så d er dag for dag--- jaja ikke no å gjøre med...[/quote']

 

Ah, ok. Det er litt kjipt.

Jeg er flink og registrerer hver dag, men som i går, når ingenting funket, så fikk jeg ikke lagt inn alt.

 

Men men, da får det bare stå at jeg spiste litt mer enn 600 kalorier og brant 400 kalorier da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Angående det å legge inn mat og trim på tidligere dager så er det fortsatt mulig. Øverst på registreringen står det dagens dato. Dersom du trykker på en av pilene foran eller bak dagens dato får du frem dager som har vært eller kommer.

 

Nå er det snart helg og for min del er det nattevakter fredag, lørdag og søndag. Syns ofte det blir vanskelig med maten når jeg har nattevakter, selv om det ikke alltid er direkte usunn mat er det totalt for mange kalorier. Jeg får prøve å være flink;-)

 

Skulle GJERNE vært på skitur i helga, men jeg har skiutstyret stående på sørlandet hos svigers. Pga. alle julegavene fikk vi ikke plass til å ta med skia, det er litt synd. Ikke ofte det er så mye snø her i Stavangerområdet hvor jeg bor.... Tar meg en tur på JustDance-trening i morgen tidlig. Etter jeg har sovet etter nattevakten på lørdag håper jeg at jeg orker en Power-time på treningssenteret.

 

God helg alle sammen;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87
Hei!

 

Angående det å legge inn mat og trim på tidligere dager så er det fortsatt mulig. Øverst på registreringen står det dagens dato. Dersom du trykker på en av pilene foran eller bak dagens dato får du frem dager som har vært eller kommer.

 

Nå er det snart helg og for min del er det nattevakter fredag' date=' lørdag og søndag. Syns ofte det blir vanskelig med maten når jeg har nattevakter, selv om det ikke alltid er direkte usunn mat er det totalt for mange kalorier. Jeg får prøve å være flink;-)

 

Skulle GJERNE vært på skitur i helga, men jeg har skiutstyret stående på sørlandet hos svigers. Pga. alle julegavene fikk vi ikke plass til å ta med skia, det er litt synd. Ikke ofte det er så mye snø her i Stavangerområdet hvor jeg bor.... Tar meg en tur på JustDance-trening i morgen tidlig. Etter jeg har sovet etter nattevakten på lørdag håper jeg at jeg orker en Power-time på treningssenteret.

 

God helg alle sammen;-)))[/quote']

 

 

Det funket ikke i går, men i dag gikk det fint :)

 

Jeg kom inn på siden der man registrerer altså, men fikk bare ikke lagt inn noe..

 

Skjønner at det er vanskeligere med maten når du jobber nattevakter ja.... Men du er jo klar over at det har pleid å bli for mange kalorier, så det går nok så bra så :)

 

JustDance-trening hørtes gøy ut! Hvor har de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funker det endelig hos meg også, måtte laste ned firefox først. Liker denne versjonen, fikk lyst på en trimtur igjen nå, bare for å registrere den etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Elixia som har JustDance, men de fleste treningssentra har vel dansetimer etterhvert. Kjekk trening, gjemmer at jeg er sliten for det er så gøy;-) Nå kom jeg meg ikke på trening i dag morges, prioriterte å sove litt utover dagen så jeg er bedre forberedt på nattevaktene i helga. Skal heller gå og svømme i kveld før vakt.

 

God helg!

 

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marilyn87
Det er Elixia som har JustDance' date=' men de fleste treningssentra har vel dansetimer etterhvert. Kjekk trening, gjemmer at jeg er sliten for det er så gøy;-) Nå kom jeg meg ikke på trening i dag morges, prioriterte å sove litt utover dagen så jeg er bedre forberedt på nattevaktene i helga. Skal heller gå og svømme i kveld før vakt.

 

God helg!

 

Klem fra Tomo[/quote']

 

 

Ok. Jeg trener på Golds Gym jeg. Har ikke sjekket ut alle timene de har der enda, men kjenner jeg må gjøre det nå! :)

 

Lurt å sove litt utover dagen når man skal på nattevakt ja. Svømming er flott trening! Heia deg! :)

 

Gooood helg!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Det er Elixia som har JustDance' date=' men de fleste treningssentra har vel dansetimer etterhvert. Kjekk trening, gjemmer at jeg er sliten for det er så gøy;-) Nå kom jeg meg ikke på trening i dag morges, prioriterte å sove litt utover dagen så jeg er bedre forberedt på nattevaktene i helga. Skal heller gå og svømme i kveld før vakt.

 

God helg!

 

Klem fra Tomo[/quote']

 

Det høres fornuftig ut. Søvn er viktig om man vil leve sunt og gå ned i vekt. Ha en god helg og gode nattevakter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Stinelill:

Hvordan går det om dagen ? Du har alltid vært så aktiv her inne, så blir nesten litt bekymret når jeg ikke har sett innlegg fra deg på noen dager.... Håper alt er bra :-)

 

Fluffy:

Regner med du sitter med jobb oppover ørene om dagen. Vi sees i allefall her på mandag tenker jeg. Lykke til videre med arbeidsmengder, spising og trening.

 

Ønsker alle en god helg, og sier det igjen for de nyes skyld; Når dere møter på fristelser i butikken/kjøleskapet på selskap osv, ta dere tid til å stoppe opp og tenke om dere virkelig har lyst på en sjokoladen/kakestykket/brusen etc... Tenker man seg lenge nok om, hender det at søtsuget forsvinner av seg selv. Har dere fortsatt lyst på godbiten etter å ha tenkt, spis/drikk den ! :-) Da smaker den også mye bedre enn om dere hadde dyttet den i munnen uten å overveie. Husk at noen ganger er det verdt å unne seg litt snacks/godis.

 

Ok, peace out ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...