Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

så bra det gått med alle sammen! jeg selv har gått ned 200g' date=' noe som jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt! Sist mandag veide jeg meg nemlig for første gang etter jul og dt var litt av ett sjokk nemlig opp ca 3kg!. Men jeg var veldig flink hele uken og snikveide meg på fredagen og da var jeg gått ned hele 2,5 kg! så jeg var super happy!. men nå i helgen så har jeg vært på fest og demed så opp igjen. Hvorfor er det slik at en fest skal ha så mye å si på vekten? Det blir da ikke morsomt i det hele tatt å drikke på fest lenger. Skal på fest i helgen som kommer også, men denne gangen har jeg bestemt meg for å være edru![/quote']

 

Godt det ikke bare er meg som har gått opp i julen. 1,9 kg opp, men heldigvis gikk 1,6 av de av denne uken. Tipper mye av det du egentlig hadde gått ned denne uken, er borte neste uke. Man har alltid mye "vann" i kroppen etter en fest. De er nok borte neste mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

oi oi jeg har ikke veid meg i dag pga mange grunner, grunn nr 1 er at jeg kanskje er gravid! og derfor spiser sykt store mengder mat om dagen!

blir å teste i morgen !

 

grattis til alle som har gått ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Godt å se at du er i live Stinelill :-)

Lykke til med testing i morgen !

 

Tomo, alt vel ?

 

megkjersti:

gikk bare ned 200g jeg også. Du skal se at kroppen din kanskje slipper 500-1000 gram på en gang neste gang ! Det pleier å skje med meg etter flere uker med lav nedgang. Legg dagens veiing bak deg, nå er det neste mandag som teller :-)

 

Et lite tips ang festing; prøv å planlegg sprekken ! Det pleier jeg og gjøre, og det går som regel bra vektmessig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom!

 

73,7 kilo i dag.

 

Totalt -8,2 kilo siden august. Har bare gått ned 2,2 kilo siden kursslutt i midten av oktober. Har ikke telt kalorier, men har hatt en viss oversikt. Og har f.eks av og til heller spist 3 måltid med mat jeg virkelig liker, fremfor 7 "små" måltider i løpet av en dag. Har sørget for å ha en stabil vekt frem til nå.

 

Nå skal jeg fortsette igjen!

Første mål er 70 kilo og deretter får vi se om jeg skal fortsette eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronning

Startet idag på mitt første GR kurs, men begynte selv på slank/livstilendring forige mandag. Er full av forventninger nå:-)

 

4 jan. 76,5

11jan. 75,3 minus 1200gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare kaloriene i alkohol som ødelegger for vektnedgangen? Eller er det andre ting? Påvirker det forbrenningen? Jeg strever veldig med å akseptere at jeg ikke kan drikke mer enn tre glass vin i uka (klarer meg fint uten sjokolade. Tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Det er ikke bare det at alkoholen har mange kalorier, den har også negativ effekt på forbrenningen. Når jeg først er på fest, drikker jeg fort mer enn tre glass vin, det skal jeg ærlig innrømme. Skal komme med noen tips her til hvordan du kan begrense at festen ødelegger for slankingen.

 

Hvis jeg skal ut på livet en lørdag feks, passer jeg på å kjøre en ekstra lang treningsøkt på dagen. Spiser frokost som normalt, men kutter lit på kaloriene på lunsj og middag. Jeg spiser ikke noe av potetgull/snacks som står fremme og drikker som regel vin. Vinen blir på en måte kveldsmaten, dersom jeg skulle få lyst på nattmat, blir det grovbrød elle knekkebrød når jeg kommer hjem. Det er ofte greit å ha litt godt pålegg tilgjengelig da. En annen smart ting er å ha middag til dagen derpå planlagt. Den kan feks stå ferdiglagd i kjølekspaet og klar til oppvarming. På denne måten faller man ikke for fristelsen til typisk "dagenderpå-mat". En rolig spasertur i frisk luft, så har du jammen trimpoeng dagen derpå også ;-) Husk at hardtrening dagen etter ikke er å anbefale pga leveren jobber på spreng med å skille ut avfallstoffer etter alkoholen. Følger du disse enkle rådene, tror jeg ikke festen skal gjøre så stort utslag. Det har funket for meg flere ganger :-)

 

Viktig å sosialisere litt og ha det litt moro selv om man er på slanker'n. Ikke sant ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Startet idag på mitt første GR kurs' date=' men begynte selv på slank/livstilendring forige mandag. Er full av forventninger nå:-)

 

4 jan. 76,5

11jan. 75,3 minus 1200gr[/quote']

 

Hei og velkommen i klubben :-)

 

Grattis med fin nedgang på din første veiedag. Dette var nok motiverende for videre slanking tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Takk for tipset! Det er iblant nødvendig med en fest. All work and no play etc. Og et glass til gullrekka må jeg ha for å føle meg som et menneske.

 

Jeg unner meg ofte litt vin jeg. Er ikke så farlig sålenge man holder kontroll med alle elementene som følger i kjølvannet av en fuktig kveld. Liker du å danse, er jo det en fin måte å brenne av litt ekstra kalorier på også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Ja, alt er vel med meg Frøken Fryd;-))

Så spennende med test i morgen stinelill, lykke til!!

Det var jo ingen bombe at det meste av julekiloa var vekk denne uka Fluffy, du er FLINK;-))

 

Kjempekjekt å se at mange av dere har hatt flottt nedgang. Nå må vi bare stå på og satse på minst like gode resultater neste mandag!

 

Måtte få lagt inn dagens vekt (seint men godt...) Veide meg i dag morges da jeg kom hjem fra nattevakt men jeg var så trøtt og måtte komme meg i seng. Etter jeg sto opp i ettermiddag har det bare gått slag i slag med matlaging, lekser, JustDance -trening, rydding, tv-krim osv. så det er først nå det ble litt tid til å få satt meg ned;-)

 

Ble 100 gram nedgang, ny vekt er 69,7 kg. Bør være fornøyd med det. Vært godt over 1600 kcal. flere ganger... Ble bare 13 trimpoeng. Håper på å komme over 15 poeng denne uka.

 

Lykke til med fortsatt nedgang!

Klem fra Tomo;-)

 

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

7.des. 70,6

14.des 70,1

21.des. 69,8

28.des. 70,2

4.des. 69,8

11.des. 69,7

 

Totalt -7,3 kg.

Julemål 70,0 (ble nådd;-)))

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hei alle sammen, her var det sannelig mye god lesning!

Så flinke dere har vært til å holde vekten, gå ned og trene til tross for at det er så kaldt i hjemlandet nå!

 

Jeg titter innom en gang om dagen, men jeg har liksom ikke noe å skrive som har med vekt å gjøre. Jeg kan selvsagt skryte av at jeg er flink til å trene... Skal jeg? Ok da. :P Hver morgen tvinger jeg meg selv til å trene. Har bestemt meg for at minst 30 min intensiv kardio skal gjøres med en gang jeg står opp, ALLTID! Så ja, her en dag hadde jeg virkelig ikke noe lyst til å stå opp, jeg drøyde og drøyde og drøyde, klokken tolv kom jeg på trening. Og da trente jeg til gjengjeld nesten en time. Så det gjelder å lage avtaler med seg selv!

 

Problemet mitt var dette med mat, når skal jeg spise? Først prøvde jeg uten å spise, men da ble jeg veldig sliten. Så nå har jeg funnet ut at jeg tar med meg en gulrot ned (treningssenteret er nede på parkeringsplassen her) eller en yoghurt for å "komme i gang". Det hjalp veldig i går! I tillegg til mine 30 minutter med løping (helst løping, men i dag ble det ellipsemaskin pga de vanlige gnagsårene under bena mine etter forrige løpetur) skal jeg prøve å få til en mer intensiv time to ganger i uken på kveldstid. Både på lørdag og søndag trente jeg to ganger, og det gikk fint, men den ene gangen var jo da jeg var litt vanskelig å få opp om morgenen etterpå... Hehe. Må huske at man blir sliten.

 

Og! Ikke nok med dette, jeg sykler overalt, minst en mil om dagen, men gjerne to-tre. Det er ikke mye å skryte av så flatt som det er her, men jeg får da opp hjertepumpa sånn passe, så litt må det da hjelpe. Også trener jeg litt mage tre ganger i uken sånn på rommet mitt.

 

Det blir spennende å se hva jeg veier neste gang jeg kommer over en vekt... Men jeg har en følelse av at julefettet og kanskje mer til har forsvunnet.

 

Og i dag fant jeg knekkebrød også, o lykke sier jeg bare. Har vært innom minst tre svære butikker, og alt jeg har funnet er kjeks, kaker og hvitt brød. Amerikanere ass... Dyrt var det, men jeg har hamstret.

 

Keep up the good work jenter! Så skal jeg være flink til å løpe igjen i morgen... skrekk og gru. Prøver å slå rekorden på fem km, 26 min + noen sekunder. Så får jeg ta mila de gangene jeg skal trene en time på kvelden.

 

Forresten, hvordan gikk frieriet stinelill? Og hvis du kanskje er gravid og allting... jøss, her går det unna! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese hvordan det går med deg dennejenta :P Og gratulerer til tomo, ned er ned!! :P Og mailb, det er veldig bra nedgang uten kurs og med tanke på at du kanskje ikke har tenkt slanking hele tiden osv!

 

Spent på hvordan det går stinelill!

 

Jaja, jeg får vel jobbe på, her er det mye å gjøre... Huff 2 timer til lunsj og jeg er super sulten allerede, her blir det litt wasa knekkis nå!

 

 

Ha en fin dag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med motivasjonen for tiden. Vet ikke helt hvorfor. Treninga går bra, mange år siden jeg var så ivrig med treningen. Det er i forhold til maten det svikter. Det er sjeldnere og sjeldnere mellom dager der jeg føler jeg lykkes med slankinga.Jeg er veldig ofte godt over 1600 kcal. Nå er det bare et par kilo til jeg er innenfor normalvekt på BMI, egentlig burde det ha vært motivasjon nok i seg selv!

 

Gode råd, anyone?

 

Tomo;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, slik jeg ser d- så syns jeg du har vært veldig flink--du må jo ha gått ned mye du- legger merke til at du trener veldig mye.. og vi skal jo leve også da!! jeg selv er nok i en alder der jeg MÅ VÆRE VELDIG FORSIKTIG, men mange ganger blir jeg så innmari godtesugen, at jeg blir skap-spiser, går inn på badet og slenger i meg en marsipangris.... huff,, men så er d på,n igjen neste dag, og rette d opp noen dager me sunn mat fra GR bøkene.. men enkelt er d ikke nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hva med å ikke ha så mye snadder i skapene?

 

I går var jeg ute på livet og drakk 3 øl og spiste pizza. Etterpå gikk vi og kjøpte is, den største softisen du har sett! Nam. Men kom hjem forholdsvis tidlig, og tenkte som så at "nå har jeg jo ødelagt alt, så kan bare fortsette å spise..." Sånn tenker jeg alltid når jeg går litt over streken, og det er farlig. I tillegg var jeg litt småfull (ja, av tre øl faktisk, jeg er jo lita jente nå vet dere) så jeg hadde helt innmari lyst på mere søtt og salt, potetgull og alt! Men da hadde jeg måttet ut og gå for å kjøpe det, så gumle det. Det hadde jeg jo ikke noe lyst til. Så jeg spiste knekkebrød, suget ga seg ikke, så da spiste jeg enda flere knekkebrød. Og druer. Massevis av druer.

Det kunne jo gått riktig galt, og strengt tatt hadde jeg vel fått i meg nok den dagen med pizza og øl og is. Men jeg har aldri godterier og godsaker, jeg kjøper bare det jeg skal spise når jeg skal spise det.

 

Vet at dette ikke er så lett for de som har familier og sånn, men samboeren min hjemme er også sånn. Hvis det er noe i skapet, så spiser han det. Så vi kjøper bare det vi skal ha sammen og spise den kvelden.

 

Det funker i alle fall for meg! Kanskje for flere?

 

Det ble ikke noen trening i dag, følte meg litt skeiv i trynet for å si det sånn, men jeg skal sannelig ta det igjen i kveld. Hadde avtale med roommate om å dra på walmart i dag klokken halv elleve (og nå er den ti på elleve...) og da måtte jeg jo stå opp kvart på åtte for å trene. Det orket jeg ikke nei... Men formen er fin igjen etter frokost og verdens største kopp med te. SÅ TRENING BLIR DET! Etterpå.

 

Håper mine råd kan være til nytte. Jeg har det som deg Tomo, kan være flink til å trene, men like flink til å spise. Jeg elsker jo mat. Men er det så galt da? Man blir jo dritt lei av å slanke seg, nå noen delmål, vær der litt, og så gå videre når du føler for det. Tenk deg de som hater å trene, er nok av dem. DE sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Så flott å lese innleggene dine "dennejenta" :-) Det er alltid like motiverende å lese post fra deg her inne. Høres ut som du trive godt, og det er bra. Har studiene startet enda eller ? Inspirerende å lese om løpingen din også, du må holde oss oppdatert dersom du skulle perse !

 

Tomo:

Vet godt hvordan du har det akkurat nå. Akkurat slik hadde jeg det tidlig i desember. Treningen gikk strålende, men jeg overskred dagsbudsjetttet mitt flere dager i løpet av to uker. Vekta gikk det trått med også, 100g ned, 200g ned, 200g opp.....ja, du vet hvordan det er. (Vi har jo noe lignende historikk bak oss). Det er akkurat nå det er viktig å kjempe seg videre. Jeg anbefaler deg IKKE å ta en pause. Fortsett treningen som du gjør, for der er du kjempeflink :-) Når du går over 1600 kalorier, er det da med sunn mat eller godis ? Dersom du bare spiser litt mer mat, tror jeg ikke det er så farlig for en kortere periode.

 

I løpet av min slankeperiode har jeg hatt flere uker på rad med lite eller ingen nedgang, men plutselig har det gått av mye på en gang etter en stund. Jeg har på følelsen at neste mandag blir en slik dag for mitt vedkommende, forutsatt at jeg fortsetter uka like bra som jeg har startet den. Jeg vil veldig gjerne ha deg med ned på mandag, og det vet jeg du kan klare. Det er bare gått to dager av denne uken, så full skjerpings de kommende fem dagene vil gjøre susen.

 

Vet hvor forferdelig demotiverende å se liten/ingen nedgang flere uker på rad, men tanken på at kroppen kanskje slipper noen ekstra gram neste gang holder det gående for meg. Stå på nå, Tomo ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Et lite tips til deg Tomo; har du prøvd å bryte med det vante spisemønsteret ? Husk at vi er vandeyr og at kroppen fort venner seg til det den får servert. Når jeg kommer inn i perioder hvor det går trått, endrer jeg ofte litt på mat og treningstider. På den måten får ikke kroppen de samme aktivitetene og kaloriene når den forventer det. Kan godt fortelle mer om hvordan jeg gjør det dersom du er interessert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok et mye mer fornuftig råd enn mitt:-)

 

Jeg hadde jo et 0-resultat min første uke, og har lurt litt på om jeg gjør noe feil. Om jeg spiser for mye, for lite, feil mat eller hva som helst. Så i dag lurte jeg meg opp på vekta. Resultatet var 73,9! Altså 1,2 kg ned. Så nå skal jeg fortsette i samme spor, og ikke drive mer ureglementert veiing. For ordens skyld: jeg er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hva som er fornuftig for en person er veldig individuelt, så kan likså godt være at ditt råd passer best for tomo ;-) Jeg personlig hadde gjort vondt verre dersom jeg hadde tatt en pause, tror jeg da....

 

Grattis med fin nedgang :-) Skjønner at spørsmålene om man gjør noe feil melder seg når man får 0-resultat. Har vært der selv mange ganger. I slike perioder har jeg også lagt inn snikveiinger for å ha kontroll med at jeg ikke går opp. Men da er du definitivt på rett vei, avk :-) Husk at kroppen kan holde på vann osv, det var sikkert noe slikt som skjedde ved forrige veiing.

 

Ha en videre fin og treningsfylt dag alle sammen ! Her blir det langrennstrening i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt misunnelig på deg som skal gå langrenn, kjenner jeg. Det er lenge siden for min del. Jeg har oppdaget at det faktisk er endel interessante gruppetreninger på treningssenteret mitt. Sist jeg satt og tråkka på sykkelen alene ble jeg så lei at jeg stoppa, og det var så vidt jeg greide å overtale meg selv til å tråkke videre. Så nå skal jeg prøve spinning i gruppe. Og pilates. Det var litt opptur å oppdage dette, for jeg har vært litt bekymra for at jeg ikke skulle greie å følge treningsopplegget mitt. Jeg er ikke naturlig sporty, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Joda, jeg perser hele tiden, men det er det jeg blir sliten av vet du. I går løp jeg 10 km på 54min 58 sek og det er halvannet minutt bedre enn forrige rekord. Men nå løper jeg ikke så ofte på rekord, for som sagt blir jeg veldig sliten av det. Så ja, litt øl dagen før er ingen hindring, løpe skal man! :D

 

I dag løp jeg 15 km på 90 min, holdt jevnt tempo hele veien, bortsett fra at jeg begynte faktisk med å gå de tre første minuttene fordi jeg drev og spiste gulrot. :D Det fungerer veldig fint å spise en gulrot før jeg løper (selv om jeg fikk litt hold etter ca 75 minutter i dag) også kjøre full frokostoppvartning etter dusjen. Jeg gikk også tre minutter innimellom der for å få i meg en halv liter med drikke. Så egentlig løp jeg ganske fort, uten å føle ubehag, fordi jeg lå på ganske lav puls. Jeg må kjøre flere langtreninger, ikke bare prøve å perse.

 

Skulle egentlig prøve på halvmaraton, men det så ut som om det var en annen der nede som hadde lyst til å prøve mølla, og jeg hadde liksom hatt den i 90 minutter... Så ja. Det kunne sikkert gått. Jeg har bare løpt halvmaraton en gang, og det var på Oslo Maraton. Men jeg kjenner nå at jeg er i mye bedre form, på løpet løp jeg jo kun på vilje. Nå kjenner jeg at jeg har bedre form med puls under kontroll. Denne går ut av kontroll igjen med en gang jeg nærmer meg 11 km/t, så jeg er ikke akkurat i noen gudegitt form. Bare så det er sagt.

 

I går spiste jeg forresten massevis av tull! Overspiste massevis av tull, er riktigere å si. Det ser derimot ut som at all mosjonen får skikkelig fart på systemet (uten å gå nærmere i detaljer...) og at kroppen ikke tar opp energien fra dette tullet jeg av og til spiser. Og det er derfor jeg blir så motivert til å fortsette joggingen, bøter liksom litt på skadene. Jeg har dessuten lest at de som spiser lite annenhver dag og normalt/mer enn normalt annenhver dag går ned mer enn de som spiser jevnt over lite. Nå er det jo mye forskning rundt dette, men det har i alle fall funket for meg.

 

Så i kveld blir det ikke så mye spising tror jeg, selv om jeg skal ut med de samme øl-og-pizza-vennene som sist.

 

Frøken Fryd, skolen begynner i dag. Jeg har et kveldsemne i dag, så har litt god tid. Jeg tror sannelig tråden vår døde helt hen, men jeg skriver her i stedet. Lette etter tråden vår, men borte ble den. Sikkert flere som har glede av oss treningsfantaster her inne :P

 

Vel, nå får jeg gnu på meg litt sminke og stikke på skolen. Sikkert mye gøy som skjer ved skolestart.

 

Vi prækas!

 

Og ja, jeg har løpt 3 mil denne uken. Ikke verst bare det synes jeg :) Er ikke sikkert det blir så fryktelig mye mer heller, har halvveis utenbysplaner de neste dagene. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger og råd! Dere er greie;-))

 

Juania; ja, jeg har jo gått ned en del: 7,3 kg. nå. I forhold til mange andre her inne på tråden er jeg ikke særlig flink til å trene, men til MEG å være er jeg ganske fornøyd med treninga for tida. Jeg er som deg også i en alder der jeg virkelig må stå på for å gå ned;-)

 

avk; ja nå har jeg holdt på siden begynnelsen av oktober så det er jo ikke så rart jeg er litt lei... Samtidig så er det jo nå jeg SER resultatene, får kommentarer osv... Å ta en pause er nok ikke så lurt for min del, en ukes pause hadde nok fort ført til 2-3 kg. ekstra og masse frustasjon i etterkant;-)

 

dennejenta; kjekt å lese om exil- tilværelsen din;-) For en treningsiver! Utrolig. Det er dessverre ikke jeg som foretar de fleste matinnkjøpa i vår familie. Det er mannen min. Han er tynn som en strek og ELSKER alt som ikke er sunt. Huset er fullt av fristelser alltid.... Jeg må nok bare være viljesterk og ikke gå og snoke der jeg vet at jeg blir fristet;-)

 

Frøken Fryd; takk for gode råd! Husker jo at du også har hatt noen uker med mindre nedgang som meg, ja. Problemet mitt er nok bare at jeg ELSKER mat og elsker det å spise;-) Når jeg går over 1600 kcal. er det av og til godis som er årsaken, men som oftest er det vanlig mat. Kan hende det skyldes at jeg trener mer enn det som er vanlig for meg? Jeg vil GJERNE høre mer om hvordan du bryter vante spisemønster;-)

 

 

Jeg holder meg ikke innenfor de retningslinjene Grete Roede setter for antall kalorier til hvert måltid. Frokosten er som regel ganske stor, med 3 - 4 skiver Ingers rugbrød. Er heldig som har en snill mor som baker dem til meg... Jeg klarer meg ikke uten smør på skiva og ofte blir det Norvegia eller salami på brødet, ikke særlig sunt det heller. Til lunch blir det ofte 2 knekkebrød eller 2 Ingers rugbrød med smør og leverpostei eller annet nokså fett pålegg. Drikker ikke melk men tar som regel et glass Cultura pære hver dag. Som oftest blir det en frukt eller to. Middagen utgjør som regel mellom 500 og 800 kcal. , altså godt over det anbefalte.Spiser alltid mye grønnsaker til middag. Til kveldsmat har jeg som dere forstår ofte ikke flere kalorier igjen. Alikevel blir det ofte til at jeg spiser mer mat alikevel... Ser jo at det er mange ganger i løpet av dagen jeg kan kutte ned på kalorier, men jeg er så lite glad i å "ofre" mat jeg liker...;-)

 

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få innarbeidet trening i hverdagen. I dag tenkte jeg å ta en time spinning (i gruppe) etter styrketreninga. Der møtte jeg veggen, gitt! Etter en halvtime ble jeg så svimmel at jeg ble redd for å besvime, så jeg måtte bare tusle ut. Det var nedtur! Det bruker da å være musklene mine som svikter, og ikke pusten. Jeg strevde med å puste lang tid etter jeg kom hjem. Jeg vil ikke gi opp spinninga heller, siden det er så effektiv og morsom trening, men må se om jeg finner en lettere time.

 

Om en måned skal jeg greie det! Banna bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...