Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Hei! Da var det mandag og veiing igjen. Ja, her var det stillstand denne uken også. Skulle tro jeg prøvde å holde vekten.. jaja, får se positivt på det at jeg ihverfall ikke har gått opp. Har jo tross alt ikke noe hastverk egentlig. Hatt det veldig fint på hyttetur ;) Lykke til alle dere andre :(

Har ikke lagt inn trimpoengene for helgen enda, men tror jeg ender litt i underkant av 20 :D Er stiv og støl i beina etter helgen, så det holder nok gramma litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med nedgang juania! Og stinelill, ned er ned, kjmepbra at du er på rett vei!

 

Fluffy; stillstand er bedre enn oppgang, skjønner det er litt kjedelig, men får satse på at du tar et skikkelig jafs neste uke ;)

 

Her ble det ned 0,5 kg i dag, så totalt 4 kg siden 1 januar :( Ble enda litt mer motivert nå, og det trengs, for motivasjonen har vært litt laber noen dager... er så fornøyd nå! :D

 

Lykke til dere andre som skal veie i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Jepp jepp, idag er en av ukas spenningspunkter, og noe av det allerførste jeg gjorde idag når jeg våknet var å entrè badevekten.

 

og den viste 82,4 kg!! Det betyr en nedgang på 2,2 kg siden forrige mandag! Enda har jeg ikke morgenammet lillegullet mitt ennå, å det er et par dl i puppene formye idag - men det er bare fordels kilo til neste veiing!

Jippi!!!Vet at jeg ikke kan forvente dette hver uke, så derfor er jeg overlykkelig nå!

d.v.s at jeg har gått ned 4,8 kg siden 4 januar! Det e faktisk 240 g hver dag!!

D e sinnsykt - å spis ikke forlite eller noe. Ligger mellom 1400-1800 kcal hver dag!

 

Var minus - 1 cm rundt mage, 1 cm rundt rumpe og 1 cm i lår også!

 

 

Startvekt: 87,2

Nå: 82,4

 

Magemål start: 103(104) cm

Magemål nå: 99 cm

 

Lår Start: 69 cm

Lar Nå: 66 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat for denne uka:

 

Resultat etter tre uker:

040110: 75,1 kg, 92 cm midje

110110: 75,1 kg, 90 cm midje

180110: 74,1 kg, 88 cm midje

250109: 73,7 kg, 87 cm midje

 

400 gram og en cm på meg med, andre ord. Jeg er godt fornøyd. Ligger 0,kg etter skjema, og det skal jeg greie å ta inn med mer trim i denne uka.

 

Fin mandag til dere der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Sorry sen rapportering. Vært på farten i hele dag. Hatt fri, så da ble det jammen meg nesten tre mil på ski i dagslyset :-)

 

Grattis til alle dere som har gått ned :-)

Her ble det stillstand denne uken. Fluffy, vi reiser kjerringa til neste veiing. Ble 18,5 trimpoen på meg forrige uke.

 

Ha en fin kveld, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sein rapportering på meg også, har gått i ett fra morgenen og til nå.... Nå er jeg på nattevakt og prøver å legge inn litt info her før noen ringer på meg;-) Fikk en virkelig kjekk start på dagen i dag - hadde gått ned 1,1 kg. !!!! Måtte gå på vekta flere ganger for å se om jeg så feil men neida;-) Skikkelig kick. Også har jeg jo ikke gjort annet enn å følge vanlig Grete Roede opplegg. Holdt meg til 1600 kcal. (bortsett fra én dag hvor jeg var en del over) og trimma selvsagt. Hele 19 trimpoeng og ny rekord for min del.

 

Gratulerer til dere som har hatt nedgang;-)

Fluffy og Frøken Fryd; dere VIL lykkes, det vet vi alle. Med all den trimminga deres er det jo bare et tidsspørsmål;-)

 

 

 

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

7.des. 70,6

14.des 70,1

21.des. 69,8

28.des. 70,2

4.jan. 69,8

11.jan. 69,7

18.jan. 69,5

25.jan. 68,4

 

Totalt -8,6 kg.

Første mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før mai 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Grattis til deg, Tomo :-)

 

Kjempeglad på dine vegne ! Dette var nok godt for videre motivasjon ja :-)

 

Selv om det var stillstand hos meg, gir meg ikke. Vet det kommer til å gå sakte med de siste kiloene, men gir meg ikke nå når jeg er nærmere målet enn utgangspunktet ;-)

 

Ha en toppen dag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei medslankere!

 

Jeg henger meg veldig gjerne på her! Ikke så veldig aktiv på forumet, men synes det er godt å ha noen å rapportere vekttapet til. Det inspirerte meg at dere rapportererte trimpoeng. Det er noe jeg også ønsker. Veldig imponert av dere med opptil 18 trimpoeng!!!!!! For meg som så vidt har kommet opp av sofaen virker det som en bragd! Tjo-ho! Dit skal jeg og! ;)

 

Ellers om meg: glajente på 34 år, gutt 3 år og samboer

1.70 høy

4.jan. 83,6 (start)

11.jan. 82,4

18.jan. 82,3

25.jan. 81,5

 

Mål: 68 kg

 

Sakte, men sikkert nedover! Hvert gram borte er en fest!!

Lykke til i kommende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre er så flinke alle sammen!

 

Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min, den vil jo ikke kvitte seg meg noen ting. Endte på 20,2 trimpoeng forrige uke, og det er jo absolutt ikke verst, og jeg trener variert. Spinning, langrenn, løping, håndball, (alpint denne helgen - la bare inn en time), styrke.

 

Og jeg ligger mellom 1600-1800 kalorier hver dag. Var en dag over, og det var lørdag, da ble det 2000.. Jeg sitter på rompa på jobb, men får til trening nesten hver dag. Og spiser absolutt sunn mat også, mye salat til middag. Har avocado på knekkebrød med leverpostei for å få opp kaloriene...

 

Jeg får bare fortsette, men sliter jo litt med å holde motet oppe da... gleder meg til det blir lengre lyst, veldig glad i å løpe og vet at da går det litt lettere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Skjønner at du sliter med motet nå. Jeg hadde en slik periode før jul, og det er ikke noe gøy. Du som trener så mye og er så fornuftig i matveien, har absolutt forutsetninger for å klare dette.

 

Det er mulig kroppen din har kjørt seg fast i et vant mønster her som å brytes. Det fungerer inhvert fall for meg når det går trått med vekta.

 

Jeg ønsker deg alt av lykke denne uka. Du har så virkelig fortjent å gå ned litt til neste mandag. Stå på ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Hei medslankere!

 

Jeg henger meg veldig gjerne på her! Ikke så veldig aktiv på forumet' date=' men synes det er godt å ha noen å rapportere vekttapet til. Det inspirerte meg at dere rapportererte trimpoeng. Det er noe jeg også ønsker. Veldig imponert av dere med opptil 18 trimpoeng!!!!!! For meg som så vidt har kommet opp av sofaen virker det som en bragd! Tjo-ho! Dit skal jeg og! ;)

 

Ellers om meg: glajente på 34 år, gutt 3 år og samboer

1.70 høy

4.jan. 83,6 (start)

11.jan. 82,4

18.jan. 82,3

25.jan. 81,5

 

Mål: 68 kg

 

Sakte, men sikkert nedover! Hvert gram borte er en fest!!

Lykke til i kommende uke![/quote']

 

Velkommen til deg. Her skal du nok finne god motivasjon fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring Frøken Fryd ;) Jeg synes ikke det er så lett å få til å bryte med de vante mønstrene. Men vet at fremover blir det mer og mer løping, skal få til to økter i helgen. Er liksom litt håpløst når jeg sitter på jobb til sent på kveld, og hater mølla. Men jeg skal ikke gi meg, har jo gått ned nesten 5 kg, og det er jo noe. Så skal ikke ha de tilbake og da er det bare å stå på videre, så går det vel sakte men sikkert nedover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei' date=' jeg er i grunn ikke så mye her om dagen kiloene lever sitt eget liv! så det får gå, føler meg gravid og ekkel, mensen skulle ha vært her men ser ikke ut som den vil komme denne uken heller! magen har blitt større samt puppa! jeg tror mye skyldes at jeg har for ensidig kosthold i grunn!

tror jeg skal begynne å trene igjen, men orker ikke pga jeg har nylig tatt piercing i navelen :(

men jeg prøver å gå 10min vær dag til og fra bussen... deilig det! men dette kostholdet mitt er ikke bra om dagen! tror jeg må begynne å spise mindre kaker på jobb! og slutte med brus! greit jeg kan ha en brusflaske i 4dager, men uansett det blir ikke riktig, jeg må ha mer vann i stede for! gruer meg alt til veiing på mandag! håper så sykt magen min kunne blitt mindre til 29Mars!!!!!!!! jeg vil bli TYNN!!!!!!![/quote']

 

magen blir mindere med sittups, og kanskje litt mer gåing enn 10 min , hjelper iallefall på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte tråden å håper jeg kan slenge meg på ;)

litt om meg selv: 34 år , 2 barnsmor. ei jente på 9 år , og ei på 2 år

ellers er jeg 1,62cm

startdato:13 januar

startvekt :76,4

vekt nå : 75,2

trivselvekt:58

 

håper på drakraft ifra dere joho vi snakez :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Min tur til å slite litt, grrr. Liker meg så mye bedre når jeg har overskudd til å motivere dere andre. Er vel et tegn på at kroppen trenger å roe ned litt, har jo gått i ett med denne slankingen siden september.

 

Orket ikke trening i går, stappet i meg fem rosa vepsebol og en børek med spinat og fetaost. Føler meg vassen i dag også, men skal prøve meg på en joggetur ute nå som det har blitt så mildt i været. Kanskje litt frisk luft vil hjelpe litt på humøret og motivasjonen.

 

Skal på hyttetur med venner i helgen atpåtil, så denne mandagsveiingen lover jo virkelig bra. Huff, nok syt. Kommer tilbake når jeg er i bedre humør.

 

Ha en god dag, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så dumt med en fridag innimellom, Frøken Fryd :) Nå som du nærmer deg målet, så er det ikke så rart kroppen blir sånn en gang imellom. Regner med at hytteturen inneholder endel fysisk akivitet også, så da går det fint å unne seg litt vin også. Jeg skal på lønningspils med jobben på fredag, vi kan ikke droppe sånne ting er min mening. Man må jo være sosial også! Da får det for min del heller ta noen ekstra uker :)

 

Straks er motivasjonen tilbake vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

få bare begynne å trene igjen tror jeg! selv om jeg har mensen smerter som ikke ligner grisen akkurat nå! har trim sykkel og ministep, så nå skal jeg trene my framover! det må gi framgang! hvor mange cm kan egentlig være mulig og ta av rundt magen og låra fram til 28Mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill! Hvorfor så travelt? Prøv heller å se dette i et langsiktig perspektiv....

 

For å redusere midjemålet hjelper helt klart sit-ups, men det viktigste er faktisk kondisjonstrening og dermed fettforbrenning. Step, sykling og løping er glimrende for å redusere magefettet.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk :)

jeg har tenkt til å starte allerede i dag! bedre sent enn aldri!

 

blir litt stressa av tanken, men jeg tar seff tiden til hjelp, vet jo godt at han jeg holder på meg liker meg for den jeg er og ikke for hvordan jeg ser ut! men greit å føle seg litt vell selv, hvordan har det gått for dere andre så langt i dag a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

da er 10min sykkling og 10min gange unna gjort for i dag og ente på 0.6tp bra til å være meg :)

mulig jeg setter på en film seinere og drar fra stepen men får se hvordan det smertene i magen er!

men nå hopper jeg i dusjen før jeg skal drikke mer vann! og lage meg et rundstykke med noe på!

 

i morgen får jeg ikke trent så mye, siden jeg skal ut å møte mamma, men jeg skal få kommet meg på trimsykklen uansett.. kanskje jeg bestiger ut i vind og vær etter på å går meg en tur på 20-30min. hadde vært deilig :) nå som maten og treningen er på vei inn igjen så skal jeg klare å gå ned, vet nå at jeg har gått opp i vekt pga mensen og fordi jeg spiste litt snop og drakk cola på mandag da jeg og ei vennine var på kino og så tomme tønner, konge bra film :)

 

vet ikke med dere andre men når jeg trener får jeg en god følese inni meg som ikke kan beskrives:D

JEG ELSKER Å TRENE<3

Snart er det også 3uker med den nye typen min<3 tiden flyr<3

men nå hopper jeg i dusjen folkens!

snakkes seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen, også dere som er nye.- tutta, så kjekt å se deg også.- jeg har vært bortreist siden mandag, har besøkt daatra mi, ho har termin i disse dager, men har ikke blitt noe enda.... prøvde å tenke over hva jeg putta i meg, og tror d gikk bra, sjøl om jeg ikke fikk gått tur, bortsett fra på IKEA og d er jammen laaaaang tur nok!!

ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

51.59 på mila!

Jeg driver og prøver å roe litt ned nå, må ikke frike ut om ikke jeg får trent en dag. Så i går trente jeg ikke, og jeg gikk og tenkte at "det går bra, jeg får trene i morgen" hele dagen, prøvde å ikke stresse med det. Besatt? I think so. Men jeg vil nødig bli hun som ikke er med på ting bare fordi jeg kjører knallhardt treningsregime. Og i går skulle jeg noe etter full skoledag, så da fikk det bare utgå. Men jeg syklet dit jeg skulle da, og det var vel rundt 2 mil totalt, så NOE trening må man jo få.

 

Jeg tenker som så at jeg har en utrolig stillesittende hverdag, så de eneste kaloriene jeg brenner i løpet av en dag er på trening. Det er det som gjør at jeg føler meg så avhengig av det, eller besatt, om man vil.

 

I morgen kan det hende jeg tar helt fri, evt om jeg tar en 5 km rolig jogg på morgenen hvis jeg klarer å stå opp... Hvis ikke, så får det vente til fredag. Er dere andre sånn også? Men jeg trener ikke lenger for å slanke meg, det må sies, jeg føler meg ferdig slanket. Jeg trener fordi formen blir merkbart bedre. Jeg har aldri vært i så god form som nå! Nå betyr rolig jogg 10,5 km/t, da har jeg puls på 140-150, før hadde jeg puls på 180 når jeg nådde 10 km/t, og slet som en død hare! Det er den fremgangen som motiverer meg.

 

Stinelill, jeg blir faktisk litt stresset av innleggene dine, er alt bra, og hvorfor i alle dager må du ha en spesielt centimetermål til en bestemt dato? Du har jo vært kjempeflink til å gå ned et par kilo og holdt deg der, ting tar tid! Men heldiggris som har sykkel i heimen, jeg ønsker meg selvsagt en tredemølle... Og en hund. Vi snakker om å få hund. Når jeg kommer ut av dette landet, selvsagt.

 

Stress ned, og ta det piano. Nå er ikke jeg riktige dame til å si det, sånn som jeg løper 6-7 mil i uken, men jeg stresset aldri så veldig med kiloene, bare så det er sagt.

 

Lykke til i helgen, frøken fryd, du har jo en vilje av stål, det har du vist tusenvis av ganger allerede. 5 vepsebol er da ingenting... jeg spiste sikkert en pose med potetgull i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...