Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
jeg har gått til 65.7kg ;) altså jeg har gått ned 2kg siden sist mandag =D

og så har jeg gått ned 2cm rundt midjen :):D

 

gratulerer til alle som har gått ned :)

 

Hvordan klarte du 2 kg på en uke??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Hun er høy på kjærlighet... :)

 

Puh, nå kom varmen her, det var sannelig deilig! Det tar vel ikke lange stunden før det blir FOR varmt og helt uutholdelig, så jeg passer på nå, jeg. ;)

 

Gratulerer med nedgang, det er så moro å logge inn her på mandager og se hvor flinke dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hvordan klarte du 2 kg på en uke??=)

 

jeg har bare kutta ut brus og snop, og begynt å spise mer sundt og gå tur:D er så deilig å gå ned ;) og en ting jeg drikker bare vann nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hun er høy på kjærlighet... :)

 

Puh' date=' nå kom varmen her, det var sannelig deilig! Det tar vel ikke lange stunden før det blir FOR varmt og helt uutholdelig, så jeg passer på nå, jeg. ;)

 

Gratulerer med nedgang, det er så moro å logge inn her på mandager og se hvor flinke dere er![/quote']

 

hehe høy på kjærligheten kan man godt si jeg er ja=D hehe! jeg har begynt å gå tur når typen gjør det bare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt med uke 2 av "joggeprogrammet", ja det blir i hermetegn for det er jo for det meste rask gange.... Ser faktisk at de få minuttene jeg jogger puster og peser jeg ikke lenger så mye;-) Har nå tro på at jeg kan komme i mål og klare å jogge sakte 5 kilometer når 12 uker er gått.

 

Sitter og kikker mye på sydenreiser for tiden, har lyst til å ta med ungene til Kypros siste uka i april. Mannen min skal på fluefiske til Skottland den uka. Han er ikke så glad i soling og bading ( = sydenliv) så han er bare glad om jeg vil ta en tur med dem.

 

I kveld blir det svømming. Har fått tak i styrkeprogrammet til Jillian Michaels - 30 days shred, det skal jeg prøve i helga.

 

Hadde en SKIKKELIG utskeiing på tirsdag, endte på rundt 2600 kcal. Har tatt meg inn etter på og tror enda at jeg har sjanse til å gå ned et par hundre gram til mandag.

 

 

God helg til alle mandagsveierne!!

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Godt å høre at joggeprogrammet går så bra :-) Har vært på mølla og pest litt i dag selv. Snart bærer det til fjells for en helg med langrenn. Kortvasa neste helg, så må ta de siste gjennomkjøringene nå.

 

Jeg har også skeiet ut litt i matveien denne uken, men satser på at det skal gå riktig vei på mandag for det.

 

God helg, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,1 ned denne uka, og veier nå mindre enn 70 kilo!

 

040110: 75,1 kg, 92 cm midje

110110: 75,1 kg, 90 cm midje

180110: 74,1 kg, 88 cm midje

250110: 73,7 kg, 87 cm midje

010210: 73,0 kg, 87 cm midje

080210: 71,9 kg, 86 cm midje

150210: 70,6 kg, 85 cm midje

220210: 69,5 kg, 84 cm midje

 

Lykke til dere andre! Og gratulerer til deg, Tutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avk; Så flott med 1,1 kg;-) Det er en herlig følelse når vekta kryper under 70, ikke sant;.))

 

Tutta; nedgang på 700 gram på tross av utskeielser er kjempebra;-) Fortsatt ivrig med pulsklokka?

 

Det ble en bitteliten nedgang denne uka; 200 gram ned, til 67 kg.

 

Men jippi;

10 kg. har jeg gåttt ned til nå;-) Det er over all forventning når jeg starta på denne slankekuren. Jeg føler meg finere og i bedre form nå enn på svært mange år. Det er vel 10 - 12 år siden jeg veide så lite! Drar frem det ene plagget etter det andre fra skapet som jeg ikke har kunnet bruke på maaaaange år, noe av det henger fremdeles prislappen på.... Har alltid tenkt jeg skal ned i vekt og ofte kjøpt klær til jeg en gang kom dit hi hi....Kjempefornøyd er jeg.

 

Så er det bare å stå på videre. Uka som gikk kunne ha vært bedre matmessig, to dager med store utskeielser er ikke bra. Antall trimpoeng kom opp i 11,4, greit nok men vil helst over 15 trimpoeng i uka. Har fullført uke to av joggeprogrammet, i tillegg ble det styrke, svømming og Justdance samt rockering.

 

 

 

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

30.nov. 70,8

7.des. 70,6

14.des 70,1

21.des. 69,8

28.des. 70,2

4.jan. 69,8

11.jan. 69,7

18.jan. 69,5

25.jan. 68,4

1.feb. 67,9

8.feb. 67,5

15.feb. 67,2

22.feb. 67,0

 

Totalt -10 kg.

Delmål 65,0 kg (ønsker å nå målet før 1.april 2010)

Hovedmål 60-62 kg.?

Midje 74 cm. = - 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avk; Så flott med 1' date='1 kg;-) Det er en herlig følelse når vekta kryper under 70, ikke sant;.))

 

Tutta; nedgang på 700 gram på tross av utskeielser er kjempebra;-) Fortsatt ivrig med pulsklokka?

 

Det ble en bitteliten nedgang denne uka; 200 gram ned, til 67 kg.

 

Men jippi;

10 kg. har jeg gåttt ned til nå;-) Det er over all forventning når jeg starta på denne slankekuren. Jeg føler meg finere og i bedre form nå enn på svært mange år. Det er vel 10 - 12 år siden jeg veide så lite! Drar frem det ene plagget etter det andre fra skapet som jeg ikke har kunnet bruke på maaaaange år, noe av det henger fremdeles prislappen på.... Har alltid tenkt jeg skal ned i vekt og ofte kjøpt klær til jeg en gang kom dit hi hi....Kjempefornøyd er jeg.

 

Så er det bare å stå på videre. Uka som gikk kunne ha vært bedre matmessig, to dager med store utskeielser er ikke bra. Antall trimpoeng kom opp i 11,4, greit nok men vil helst over 15 trimpoeng i uka. Har fullført uke to av joggeprogrammet, i tillegg ble det styrke, svømming og Justdance samt rockering.

 

Totalt -10 kg.

Delmål 65,0 kg (ønsker å nå målet før 1.april 2010)

Hovedmål 60-62 kg.?

Midje 74 cm. = - 10 cm.[/quote']

 

Wow, 10 kg er jo kjempebra!! Grattis, det er lov å være fornøyd nå ja! Du er flinkere til å trimme enn meg ser jeg, må skjerpe meg litt tror jeg, litt lengre økter kanskje. Har minst 2 hviledager jeg nå, ser jeg går lettere ned når jeg ikke trener hver dag. Og pulsklokka er med, elsker den, utrolig motiverende :o) Ser nå at jeg skulle strammet opp litt bein og mageregion i tillegg, så må vel finne noen styrkeøvelser fremover.

 

Skal ned de 10 kiloene, og ser at det er ikke såå langt dit lenger. I dag prøvde jeg en skjorte som ikke har passet siden i høst, nå satt den fint igjen :)

 

Så vi får bare stå på, gratulerer til alle andre med nedgang også! Blir enda lettere når kulda gir seg og man kan være mer ute og det blir lysere dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Da har jeg faktisk vært en tur på vekta igjen. Har faktisk gått ned 3 kg på den perioden jeg ikke har vært så aktiv her inne. Det er ca en måned siden sist jeg registrerte vekt her inne, og da veide jeg rundt 76 kg, vekta i dag viste 73 kg. Så da funker det faktisk for meg å tenke mer trening og sunn mat, enn slanking..

 

Må bare si det er flotte resultater dere her inne har fått til ;) Håper alt står bra til med alle sammen. Hvor har det blitt av stinelill? Håper du hadde en flott helg på fjellet FrøkenFryd. For meg har det blitt mye løping, styrke og langrenn i det siste, deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei alle sammen :-)

 

Jeg fikk uventet noen dager fri denne uken, så forlenget helgens hyttetur litt. Var hjemme først i gårkveld, så fikk dessverre ikke veid meg på mandag. Bestemte meg for å vente til neste mandag med veiingen da det ble litt mye kosemat på hytta. Nå driver jeg restitusjon før skirennet som jeg skal gå på fredag, så blir ikke mye treningen i dag og i morgen. Bare samle masse energi som jeg kan sette til livs :-)

 

Først av alt.... Fluffy: Dette er jo hlt fantastisk. Gratulerer så mye :-) Dette er så vel fortjent at jeg får ikke sagt det. Må bare spørre om du registrerer matinntaket eller om du stoler på sunn fornuft ? Har hatt litt tidsmangel i det siste, og derfor ikke vært flink til å registrere. Tenkte jeg snart skulle gå bort fra registreringen da det rett og slett tar for mye tid.

 

Til alle dere andre, grattis med fin nedgang på alle sammen :-) Tomo, hvordan går det med joggingen om dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Først av alt.... Fluffy: Dette er jo hlt fantastisk. Gratulerer så mye :-) Dette er så vel fortjent at jeg får ikke sagt det. Må bare spørre om du registrerer matinntaket eller om du stoler på sunn fornuft ? Har hatt litt tidsmangel i det siste, og derfor ikke vært flink til å registrere. Tenkte jeg snart skulle gå bort fra registreringen da det rett og slett tar for mye tid.

 

 

 

Hørtes veldig deilig ut med litt ekstra fri og da vinterferie ;) Jeg registrer ikke matinntaket, men føler jeg har veldig god kontroll på det nå. Man vet jo ca hva det meste inneholder. Og jeg har spist litt godteri innimellom, men tenker ikke så mye på det nå, som det liksom ikke er helt forbudt.. Og da går det lettere å bare ta litt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mandag eide jeg 65.7kg :)

så det ser ikke ut som det il går ned hos meg noe mer!

men har vel noe med at Mensen kom denne uka også da !

 

grattis til dere andre :)

 

Stå på stinelill, du gikk jo ned masse for en eller to uker siden. Så da slipper det litt mer snart vettu :) Bare vær flink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er egentlig veldig glad for at jeg ikke har gått opp :)

er vel fordi jeg er mye ute med å går :)

 

i dag syns jeg nesten det er for kaldt å gå ut, så jeg skal bare en tur i dusjen også skal jeg få hengt opp tøy og vaska litt og rydda i leiligheten min, er nok å henge fingra i... også er jeg syk så jeg hakke spist før i sta og da spiste jeg en hel fiskegrateng ;) oi det var litt mye, men sundt er det jo!

 

men snakkes<3

skal bli flinkere til å være her inne<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffy; det var da strålende nyheter;-) Veldig kjekt at du er innom og rapporterer til oss så vi kan glede oss sammen med deg. Selv har jeg ikke så god erfaring med å ikke føre opp kcal. Jeg ender som regel på alt for mye...

 

Frøken Fryd; så deilig med noen ekstra dager fri;-) Lykke til med oppkjøringa til fredagens skiløp, blir spennende å høre hvordan det gikk. Jeg er godt i gang med uke 3 av "joggeprogrammet", i går var jeg på tredemølla i 30 minutt etter å ha vært på corebartrening. Da ble det 10 minutt jogging (8,5 km/t), 20 minutt rask gange (6 km/t). Ikke akkurat revolusjonerende men det går da fremover.

 

Reiser på vinterferie i morgen formiddag, usikker på om jeg kommer meg på nett før sent søndag kveld. Har tatt med mine nyinnkjøpte joggesko og 30-days shred styrkeprogram så får vi se om det blir noe trening tillegg til skiturene.

 

Ha en fin uke alle mandagsveiere!

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

her var det dødt om dagen ass!! tror ikke denne tråden er i bruk så mye lenger jeg ass!

eller kanskje det har noe med at det er vinterferie for veldig mange nå om dagen ;) hehe

 

her går det i alle fall veldig bra :) jeg har lært med til å spise mer bevist! og jeg går veldig mye om dagen =)

så nå håper jeg snart magen blir mindre! og seff låra og rompa og puppa! jeg håper og håper, men får vel bare stå på og være flink<3

aner ikke hva jeg skal ha til middag i dag, men har litt lyst på pasta med ostesaus og salat eller noe!

også må jeg få kommet meg ut på shopping i dag! trenger nye topper og noe anna greier!

jeg skal virkelig begynne med premier for vært 2kg jeg går ned, så da burde jeg gå ned, ser jeg 64.9-65kgkg neste uke blir det napping av øyebrynn på salong =600kr på det!

for jeg vil se bra ut til jeg skal til typen min :):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta78

Flott nedgang rosastrompe! Og velkommen inn i tråden Smukkeline!

 

Jeg er her jeg altså, har bare ikke vært så motivert den siste uka, har ikke ført opp maten alle dagene, og trimmet kun mandag og tirsdag...var veldig usikker på nedgang nå, for tro meg, jeg har spist litt feil hele uka. Men jammen har jeg gått ned 1,3 siden sist mandag,ikke skjønner jeg hvordan det gikk til, men hurra! Nå kom endelig 6-tallet, jeg var nå 69,9 - en total nedgang på 7,6 kg siden 1.januar! Og plutselig ble jeg supermotivert igjen! :)

 

Kjenner jeg gjerne skulle strammet opp litt også, ikke bare gått ned, er det sit-ups som gjelder da? For magen? Andre tips som funker, som kan brukes hjemme? Gjerne oppstramming av det meste, altså....:D

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere andre, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...