Gå til innhold

15-20 kilo igjen


Gjest wikki

Anbefalte innlegg

hei jenter og gutter.

jeg lurte på om noen er i samme båt som meg når det gjelder og gå ned 15-20 kilo??

håpte jeg klarer 10 t jul iallfal.

start vekten min på kurset var 99,2kg så målet er 80 og alt under det e jo bare pluss..

noen som har noe gode lunsj tips eller middags tips??

hvordan gjør dere det med trening??

jeg går på aerobic og svømmer og går tur...

så nå har jeg veldig lyst og få kommet meg oppi de fine ubrukte klærene mine som ligger i skapet..har iallefal noen kilo igjen.

begynte på grete roede kurs i slutten av august og klart og gått ned 5 kilo til nå men siden jeg er så tung er det en lang vei og gå.

håper det er noen som har det likt.

hilsen wikki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Har det nok omtrent som deg. Jeg skal også ned 15-20 kg, og har fra før gått ned 15 kg det siste drøye året. Skriver dagbok her inne for å dokumentere for meg selv og andre hvordan fremgangen (evt tilbakegangen) er.

Når det gjelder tips til lunsj er selvsagt salat alltid en vinner ;) sunt, godt og kan varieres i det uendelige

Til middag er jeg veldig glad i fisk og kylling. F.eks torsk i form. Torsk, grønnsaker (som har kokt litt på forhånd hvis ikke blir de ikke ordentlig kokt i ovnen) hvit saus og evt litt ost. Inn i ovnen. Sveres med poteter.

Når det gjelder trening har jeg tro på mengde, men også variasjon. Kroppen stopper nok litt opp hvis det blir det samme om igjen og om igjen. Selv driver jeg med styrke, gå/jogge, lett aerobic, pilates, klatring og basket :) Du bruker ulike muskler hver gang og får forhåpentlig bygget opp en fin kropp etter hvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...