Gå til innhold

Motiveeeeeeer Meeeeg


snurpa

Anbefalte innlegg

kaloritelling og alt som har med det å gjøre.. I en lang periode har jeg slanket meg.. Telt kcalorier og holdt på som bare det... Nå har jeg fått fullstendig sperre for alt som har med slanking og telling av kcal å gjøre.. HVA GJØR JEG?? Noen som kan gi noen motiverende god ord?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaloritelling og alt som har med det å gjøre.. I en lang periode har jeg slanket meg.. Telt kcalorier og holdt på som bare det... Nå har jeg fått fullstendig sperre for alt som har med slanking og telling av kcal å gjøre.. HVA GJØR JEG?? Noen som kan gi noen motiverende god ord?????

Er det nødvendig for deg å telle kalorier, da? Nei, det nytter ikke uten motivasjon, men kanskje du faktisk får dette til etter din egen oppskrift? Du vet hvordan ditt kosthold har vært til nå og jeg antar du vet hva som er sunt og ikke sunt!! Grovt brød - ikke loff, makrell i tomat - ikke sjokoladepålegg......osv. Det jeg prøver å formidle er at du kan begynne i det små - kutt ut godteri, kaker og fyll på med grovt, sunt og grønt!!!....så skal du se motivasjonen kommer etterhvert - for resultatene kommer, det kan jeg love!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

mye er gjort om du klarer kutte my ned på snacks sjokolade og brus og kaker. og tar litt mat hver tredje time. ca. og et varmt måltid per dag.

 

ihvertfall det jeg jobber med å få til vane på. etter fått det som svar i fra et nettmøte engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...