Gå til innhold

Dagboka Mi=)


Gjest fnsipia

Anbefalte innlegg

Eg e ei jente som har gått ned 20 kg og e veldig stolt av det... men vil ned ennå mere no,heile 10 kg tell.

Elske å gå tur og går til jobben hver dag.

 

Har kuttet ut brusen(noe som eg elsket før å drikke hver dag) og jobber med sjokoladen,,den e vanskelig synes eg=/ men d går sakte men sikkert.

 

Har hatt en stopper i vektnedgangen no på ca 3mnd og har stått stille(som ei mus altså) men no satse eg skikkelig igjen=)

Gleder meg tell det,for det e såå spennende hver uke=)

 

Veiedagen min er mandager,så eg blir ikke å veie meg før da(selv om eg har såå løst=D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det=)

 

Idag har eg gått t jobb og heim igjen,,en deili følelse å starte dagen med å gå,blir så meira våken av det=)

Ellers så glede en meg tell å veie meg på mandagen,,har en sånn goo følelse=D og det e jo bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde veie dag idag,og det gikk utrulig bra,,gikk ner 1,6kg på litt over ei uka=) Kjempe stolt over meg sjøl,,4kg tell så har eg nådd et tell del-mål,,detta skal eg klare med glans=))

 

Ha en go kveld alle sammen=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meeen veldig sakte,,e likar det enn å gå så fort ned at man kanskje rase opp igjen bare man ser en sjokolade=D

 

Melde meg inn på VG slankenett imårra,,glede meg tell det altså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

huff ja imårra det d veie dag igjen,,grue meg litt men satse på det beste=)

 

Passe jo jeans buksa mi som eg ikke kom meg i for 2 mnd sia,,men vekta har stått stille men føle eg har gått inn litt i cm...

 

Ellers har det vært en fin helg,og no det d ferie i ei uka=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag veide meg meg og eg ligg på det samme som før,,egentli veldi gla for det.. istedenfor å ha gått opp=)

 

Lite gåing den her uka pga syke barn,,men det skal eg ta igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...