Gå til innhold

Ned 40 kg, startet 6.10.09 Hjelp!


Gjest Hjemme

Anbefalte innlegg

Hei! noen andre som nettopp har kommet i gang? Jeg meldte meg inn for lenge siden, men har aldri brukt sidene før. Men etter å ha lest litt her inne, skjønner jeg at det er mye motivasjon å hente. Det trenger jeg!

Jeg er 33 år, samboer og 4 barn, eldste 10 år og yngste 2 mnd, så er i permisjon.

Kan ikke helt skjønne at jeg har blitt så stor, men sånn er det og det må jeg gjøre noe med. Tør nesten ikke gå ut i frykt for å møte kjente som ser hvor tykk jeg har blitt, skammer meg over det. Jeg skal tilsammen ned 40 kg!!!! håper at noen blir med meg nedover på vekten:)

Jeg har veiedag på tirsdager. Det var tirsdag i går og min første veiedag. Vekten stoppet på 99.8:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! noen andre som nettopp har kommet i gang? Jeg meldte meg inn for lenge siden' date=' men har aldri brukt sidene før. Men etter å ha lest litt her inne, skjønner jeg at det er mye motivasjon å hente. Det trenger jeg!

Jeg er 33 år, samboer og 4 barn, eldste 10 år og yngste 2 mnd, så er i permisjon.

Kan ikke helt skjønne at jeg har blitt så stor, men sånn er det og det må jeg gjøre noe med. Tør nesten ikke gå ut i frykt for å møte kjente som ser hvor tykk jeg har blitt, skammer meg over det. Jeg skal tilsammen ned 40 kg!!!! håper at noen blir med meg nedover på vekten:)

Jeg har veiedag på tirsdager. Det var tirsdag i går og min første veiedag. Vekten stoppet på 99.8:-([/quote']

--------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat startet igjen jeg da og må ned 40 kg hvertfall ...veier nå 120,5 har godt ned 3 kg og er godt i gang med trim og sånt.

går ikke på noe kurs nå...men tenker på det.

 

Håper du har en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg:) Innom for å ønske deg velkommen i klubben og VELDIG LYKKE TIL med dine mål. OG det er FULT MULIG, men HARDT ARBEID.

Jeg har gått ned 33 kg siden 25.februar i år, håper jo på de siste 7 til jul, men mitt realistiske mål er å klare det innen 25 februar neste år:)

OG det VIKTIGSTE det er VERD ALT HARD ARBEID, utrolig deilig å ha mistet mine 33 kiloer!!!

Så jeg x alle fingrer og tær å ønsker deg samme opplevelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til fra meg også!

 

Vektklubben er et kjempefint sted å hente inspirasjon, og på litt tunge dager når det har vært vanskelig å ikke spise så har jeg hentet motivasjon herifra. Så et lite tips er å lese tråder til du glemmer at du var sulten, og gjerne også bloggen til Tirben som er til stor motivasjon :-) Der ser du hvor bra det kan bli, og det hjelper i alle fall meg til å holde motet oppe :-) Jeg har lært at man ikke må gi opp selv om man spiser for mye en dag, og at det alltid finnes en ny dag hvor man kan begynne på nytt om det skjærer seg. Jeg har også lært at det ikke var så vanskelig som jeg trodde :-)

 

Har du virkelig bestemt deg, så klarer du det, så bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg startet den 5.oktober...så nå er jeg ferdig med 4 uker. Jeg synes de tre første er værst, men det har gått utrolig bra. Jeg har som mål å gå ned 40 kg...men det kommer til å ta tid. Har veiedag på mandag, og holder på for meg selv.

 

Blir kjekt å følge deg...

 

(Jeg sliter litt idag, men ennå ikke sprukket. Det er limt seg fast på hjernen at idag hadde det vært godt med sjokolade...HJELP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...