Gå til innhold

Noen med termin rundt mars?


Gjest tonje82

Anbefalte innlegg

Hei hei :( Jeg er førstegangsfødende og har termin 28.mars, (15u+4 idag).

 

Tenkte å prøve å ha litt oversikt over vektoppgangen, selv om jeg kommer igang litt sent... De 2 første månedene var jeg bare kvalm, trøtt og elendig, og det eneste som hjalp var mat - så gikk opp 3 kilo. Siden da har jeg heldigvis ingen plager og har bare gått opp ca 0,8 kg. Håper vektoppgangen kan holde seg moderat fremover..... (*krysse fingre og tær*!)

 

Startvekt før graviditeten: 75 kg.

 

ca 8 uker: 78,0 kg (tilsammen 3)

ca 15 uker: 78,8 kg ( +0,8 tilsammen 3,8)

 

Tenkte måledager på mandager fremover. Noen andre med termin rundt mars som vil henge seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sokkestompen

Jeg har termin 20 mars, så jeg vil gjerne være med:-) er 16 + 6 i dag.

 

Jeg har ikke gått opp noe enda og det er like greit. brukte ett år på grete roede etter sist fødsel hvor jeg la på meg 25 kg. det skal absolutt ikke skje igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne være med. Jeg er 15+4 og fremdeles i elendig form. Dette er nummer 3 og jeg har aldri vært så dårlig så lenge. Må innrømme at jeg er mega lei. Det positive er at jeg ikke har gått opp noe i det hele tatt, men jeg gikk opp to kilo i sommer, og jeg regner de med i graviditeten. Startvekt var derfor 83,5 og er nå 85,5. Men, jeg ønsker absolutt ikke å gå opp i vekt mer enn høyst nødvendig. Første gang ble jeg 106 kg og andre gang sluttet jeg å veie meg når vekten viste 99,8, orket ikke å se hundretallet igjen. Denne gangen vil jeg ikke bli mer enn 94, så får vi se om jeg klarer det....

 

Det skal bli kjekt å følge dere!!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...