Gå til innhold

The annoying bump in the road...


Gjest snartsulfide

Anbefalte innlegg

Gjest snartsulfide

31 år, og skal ned 9 kilo. Har allerede gått ned 5,5 kilo, og har altså 9 kilo igjen, men nå har jeg stoppet opp. Jeg var flink i syv uker, og de siste to ukene har jeg stått helt i ro, og den siste har jeg gått OPP 0,4 kg:(

 

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei, og at motivasjonen ikke er helt på topp.

 

Målet var å gå ned alt til jul, men jeg vet ikke lenger.

 

What to do????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en pause, der du i stedet for å prøve å gå ned, spiser nok til å vedlikeholde vekten. Hvis du gjør det noen uker, er det kanskje lettere å få motivasjonen igjen? Da vil også forbrenningen gå litt opp, slik at når du starter på an igjen, så går du sikkert lettere ned igjen.

 

Det å ikke ta pause tror jeg var den største feilen jeg gjorde første gang jeg slanket meg. Jeg tror at hvis jeg hadde tatt pause, hadde jeg klart å gå ned alt jeg ville til slutt. Slik det endte opp, mistet jeg all motivasjon og gikk opp igjen i stedet... Så denne gangen skal jeg ta pauser! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Det å ikke ta pause tror jeg var den største feilen jeg gjorde første gang jeg slanket meg. Jeg tror at hvis jeg hadde tatt pause' date=' hadde jeg klart å gå ned alt jeg ville til slutt. Slik det endte opp, mistet jeg all motivasjon og gikk opp igjen i stedet... Så denne gangen skal jeg ta pauser! :([/quote']

 

 

Samme erfaring som Anci her. Juli og desember har blitt mine "frimåneder". Ikke at jeg slipper alle hemninger og fråtser, men gir meg selv lov til å slappe litt av, kontrollert fri uten dårlig samvittighet :P Nå skal jeg ned mye, og det tar år, så for meg blir dette løsningen.

 

Lykke til med prosjektet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snartsulfide

Har ikke vært innom her på noen dager. Mistet virkelig piffen. Tenkte å begynne igjen om noen dager, og prøve å ikke stresse med det.

Har veid meg daglig, nå har jeg kuttet det ut.

 

Takk for gode tråd!!

 

Optimistisk hilsen SNARTSULFIDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandring09
31 år' date=' og skal ned 9 kilo. Har allerede gått ned 5,5 kilo, og har altså 9 kilo igjen, men nå har jeg stoppet opp. Jeg var flink i syv uker, og de siste to ukene har jeg stått helt i ro, og den siste har jeg gått OPP 0,4 kg:(

 

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei, og at motivasjonen ikke er helt på topp.

 

Målet var å gå ned alt til jul, men jeg vet ikke lenger.

 

What to do????[/quote']

 

men du har jo vært flink lenge da!Jeg har gått ned to kg på fire uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...