Gå til innhold

Noen som trenger slankekompis?


Gjest supermotivert81

Anbefalte innlegg

Gjest supermotivert81

Hei!

 

Endelig har motivasjonen funnet frem til meg og mine + 35 kg......

Det er ikke første gangen jeg skal ned i vekt, men til forskjell fra de andre gangene har jeg nå bestemt at dette blir den absolutt siste runden.

Nå er det slutt på å lure seg selv med dårlige unskyldninger og selvmedlidenhet. Hva er egentlig greia med at man er "dømt" til å være tjukk selv om resten av familien er det? Det er vel bare å lukke opp øynene å innse at det ikke er de "dårlige genene" jeg har arvet, men snarere de dårlige matvanene. Strategien denne gangen er å forandre livsstilen for godt fremfor å tenke at jeg SLANKER meg. Når man slanker seg er man liksom på diett i mitt hode.. Og diett er jo ikke noe jeg tenker man kan leve på resten av livet. Derfor slanker jeg meg ikke denne gangen, jeg legger om livsstilen.

 

Om meg: Er 28 år, samboer og har ei lita prinsesse på 8 mnd.

 

Så er det noen som vil, så heng på!

 

En riktig god slank uke til dere alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supermotivert81

Tusen takk for det! Hyggelig å ha noen å pludre med :P

En viktig kilde til min nygjenvunnede motivasjon, er at jeg etter laaaang tid endelig turte å stelle meg opp på badevekten igjen. Til min store fortvilelse kunne jeg konstatere at jeg aldri vært oppe i et høyere antall kg. Vekta stoppet på 98.8 kg, bare to hekto fra et tresifret tall! HJELP!

Startet prosjekt livsstilsendring for en uke siden, noe som betyr veiedag i dag.

Jeg synes jeg har stått på skikkelig uka som har vært, og til min store overraskelse hadde gått ned hele 3,2 kg. For en knallstart! jippiiiii :P:) Mye veske som går første uka, men 3,2 kg a gitt! Juhuuuu!

MEN... veien er enda laaaang, og som så mange ganger før er motivasjonen på topp i begynnelsen når alt går så lett. Kjenner at jeg vil alliere meg med likesinnede allerede fra begynnelsen denne gangen, så kanskje er det litt lettere når ting går i motbakke og vekta stopper opp.

 

Ha en flott kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallstart er tøft! :P

Sjøl har jeg ei lita ei på 2 1/2, og hun er veeeldig aktiv. Så vi har funnet ut at vi vil hun skal fortsette med det, og det krever mer fra mor og far... Men vi skal alle få det til:D

Velkommen hit, og trener du råd, push, motivasjon etc. bare spørre. Det er mange her som gjerne kommer med støttende ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supermotivert81

Ja, ikke sant? Ikke noe særlig å ikke ha overskudd til å henge med i svingene når veslefrøkna raser rundt.. Her har vi en som kryper rundt i rekordfart, så det er bare å følge med =) Har funnet ut at det går an å snike inn noen alternative trimpoeng ved å la vesla sitte i bæresele mens jeg støvsuger, vasker og liknenede... Etter en times tid med nesten 10 kg ekstra påstroppet, er jeg skikkelig god og svett. Og det beste med det hele; Hun elsker det =) Støttende ord, push og motivasjon mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...