Gå til innhold

Antall kalorier


Anbefalte innlegg

Hvor mange er det som ligger under anbefalt mengde kalorier?

 

Jeg skal ligge på 1900 kalorier' date=' men har ligget på 1650 før og da gikk jeg mer ned.[/quote']

 

Jeg vil tro det har noe med evig vekttap å gjøre. Går man sakte ned er det størresjanse forat det blir varig. En annen ting er at man skal ha litt å gå på, fordi sakte men sikkert skal også kcal inntaket minskes, ogdaer det dumt å ikke ha noe å gå på.

Har du gått opp igjen etter 1650kcal omdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et år siden når jeg gikk på vektklubb at jeg skulle ligge på 1650 kalorier. Jeg veide nok ca så mye som nå.

 

Men nå går jeg på grete rode kurs og der skal jeg ligge 1900 kalorier.

Synes bare det går seint og at jeg må være ekstremt nøye med å ligge rundt 1900.

 

Er vel bare det at jeg vil at kg skulle vært borte i går hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem du og jeg... Jeg vil at det skal skje nå! :P Ikke neste år... Må bare smøre oss med tålmodighet trur eg.. Jeg ligger på ca 1700 jeg fordi jeg sliter med å fylt opp nok.. Jeg skulle nok ha spist kvelds, mendet orker jeg liksom ikke.. Ikke sent hvertfall.. Spiser 6 ganger om dagen, og på detverste har jeg jo til og medgåttopp bittelitt.. Uansett hvor flink jeg har vært.

Så nå erslagplanensomfølger, jeg skal IKKE spise sjokolade, godteri eller potetgulsnacks før jul. Barefor åseom det kan ligge noei det. Holde meg moderat unna alkohol skal jegogså.. Veldig gladi rødvin på lørdagskvelden serru....:P

 

Lykke til hvertfall, og min erfaring er at disse GR-damen stortsett vet hva de snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) tålmodighet er vel tingen her ja.

Har nå brukt lang tid på og legge på meg en del av disse kiloene, så de er vel ikke av i en fei heller.

 

Ja regner med de gr damene vet hva de gjør :-).

 

Prøver å holde meg unna snop. men er avhengig av pepsi max, men får jobbe med å bli kvitt den også.

 

 

 

Lykke til til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...