Gå til innhold

Holde motivasjonen oppe etter kurs??


Gjest lissom

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har nettopp avsluttet vårt første GR kurs, og jeg gikk ned 5 kg, kjempefornøyd! Mannen min gikk ikke ned fullt så mye, men var på vei nedover han også. Men nå når vi er ferdige med kurset og vil prøve oss på egen hånd, får vi det ikke helt til.... Er egentlig litt lei av å måtte finne nye oppskrifter (har vært tilhengere av Toro frem til nå), og skulle gjerne kommet meg ut på tur og sånt litt oftere, men jeg orker ikke! Motivasjon og viljestyrke er på bånn!

 

Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme etter kurs??? Hvordan kom dere igang igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hold vekta-kurs kan være løsningen....

 

Jeg har ikke prøvd, siden jeg ikke har fullført mitt nåværende kurs enda - men jeg kommer til å melde meg på når jeg har nådd målet.

 

Det jeg vet er at man da sender inn rapport en gang i måneden. Kanskje det kan være det rette for dere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat ferdig med første kurs, det har gått to uker på egen hånd nå, og første uka "alene" gikk jeg ned 400 gram, ikke all verden, men pleide å gå ned litt mer pr uke på kurset...

Maten er ikke noe problem, for jeg klarer å variere etter de forskjellige Roede oppskriftene, men problemet ligger heller på at jeg knapt nok klarer 1 trimpoeng pr dag....

Planen er at jeg skal gå ned ca 4 - 5 kilo til januar, og da melde meg på Hold vekten kurs.

Så om dette kanskje ikke var svaret på hvordan dere skal gjøre det, så kommer jeg i hvertfall til å følge den tråden framover.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...