Gå til innhold

25 kg er jo så mye...?


Gjest Bollerusken

Anbefalte innlegg

Gjest Bollerusken

Jeg gleder meg til å gå ned og skal jbbe med i få det til. Så lenge motivasjonen rekker...... :-/ 25 kg er jo så mye. er dette egentlig realistisk? hvor lang tid tror dere jeg evt bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneG

Ja, 25 kg er mye men når jeg er innom på trådene til alle de flinke som er her så tenker jeg at dette skal jeg klare også;)

 

Noe av det viktigste i denne prosessen er det å innse at man må gjøre noe med livsstilen sin. Det er jo ikke snakk om en kortvarig slankekur, men å legge om matvaner og trimvaner for resten av livet.

Det synes jeg er noe av det vanskligste, innse at jeg må passe vekten resten av livet.

 

Av erfaring ville jeg nok svare deg at du burde sette av et år eller kanskje litt mer på å komme ned til trivselsvekta. Er ikke bra for kroppen å rase ned for mye på kort tid.

 

Et lite råd kan også være å ikke fokusere på hvor mange kilo som skal av, men bare komme seg i gang og ta det derfra.

 

Selv skal jeg ned totalt 30 kg.... Hadde nok aldri hatt mot til å begynne om jeg hadde fokusert for mye på det i starten.

Begynte på GR kurs og plutselig var 10 kg av, først da begynte jeg å tenke for alvor på hvor mye jeg burde kvitte meg med.

Nå nærmer det seg 20 kg for meg, håper å klare det før jul. Da er 2/3 unnagjort:)

 

Håper dette hjalp deg litt:)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...