Gå til innhold

Jeg vil jeg vil, men får det ikke til?


Gjest ninamor8

Anbefalte innlegg

Joda det gjør jeg! Ny her i Grete Roede verden, men jeg liker det!

Jente på 17 år som har hatt problemer med vekta egentlig hele livet. Har prøvd i 2 år å komme nedover på vekta, og klarte det med Skalderman's lavkarbo. Gikk ned 15 kilo, men da jeg "ga opp" hele den livsstilen raste de på igjen sammen med noen nye venner. 20 kilo opp, og der satt jeg fint i det.

Min tante snakket så fint om Grete Roede, og da min far nærmest tvang meg til å melde meg på fant jeg ut at det slettest ikke var en dum idé.

Siden det er 18 års grense på disse kursene må jeg da ha med min mor til jeg selv fyller 18, noe som er helt greit egentlig.

Begynte på kursene for ca. 6 uker siden og det har bare gått nedover for meg! ;)

Uke 1: -1,5

Uke 2: -

Uke 3: - 1,2

Uke 4: -1,5

Uke 5: -0,6

=totalt: -4,8 kilo!!!

 

Begynte på kurset med en vekt på 109 kilo, så du kan regne deg fram til hva min nåværende vekt er. Jeg er egentlig veldig flau over vekta mi, men når jeg har kommet til målet mitt som er rundt 85 kilo, blir man mer stolt over å si hva man veide før, på en måte.... =P

Begynner på ny uke i dag, og jeg ser fram til det også, det er det som er det beste!

Bare å henge seg på her altså=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så utrolig flott at du har valgt å gjøre noe med det! Kjenner til den der med å gi opp selvom ting har gått bra. Er det som er så flott med GreteRoede, de har de hold vekten kursene. Sikkert det aller viktigste kurset i hele vektreduksjonen!! Så bra at moren din blir med deg, det er god mor det!:) 4,8 kg på 5 uker er utrolig bra! Det må være god motivasjon ;)

 

Lykke til videre!! Ikke gi opp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...