Gå til innhold

Hjeeelp, det er ikke lett!


Gjest qotsa

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig travel hverdag med jobb hver dag, pluss en hel del møter på kveldstid, pluss stor familie. Utfordringa mi er å få trimmet, men det er neimen ikke lett. Jeg bor på landet hvor det ikke er gatelys, så all ferdsel langs veiene er i stummende mørke om kvelden. I tillegg er jeg helt avhengig av bilen til jobben, siden barnehagen er rett ved og dit må jeg jo med et barn. Ikke blir jeg sprek av å sitte på et kontor i et enetasjes hus heller....

 

Det føles litt umulig til tider. Hvordan i huleste får dere trimmet? Hvor tar dere tiden fra? Og hvilke trimformer greier dere å holde på i lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Hva med å prøve en trenings-DVD? Det er sikkert mange her som har erfaringer med det og kan tipse deg om hvilke som er bra :) Ellers finnes det jo en del annet treningsutstyr man kan bruke hjemme - hoppetau, manualer, matter, treningsballer, eller kanskje treningssykkel o.l hvis man har plass/råd.

 

Selv bor jeg sentralt og har ingen barn (enda), så jeg skal vel ikke klage om det å få tid. Men, en ting jeg har lært meg, er at det gjelder å faktisk prioritere. Jeg hadde alltid en unnskyldning, det var alltid ett eller annet som MÅTTE gjøres. Som å vaske badet, støvsuge, besøke noen eller noe annet som egentlig går fint an til å utsette en dag eller to uten at verden går under... Den erkjennelsen hjalp i alle fall meg.

 

Uansett, lykke til. Du får det sikkert til, bare stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...