Gå til innhold

juice diett funker???


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest detteskaljegklare1

Noen her som har prøvd ut juice- dietten?? Der hvor man drikker kun juice og smoothies i en uke/måned?? Noen som har noen erfaringer å dele? Begynte på denne i dag! Skal vist være en renselseskur i tillegg. Jeg tenkte å bruke dette som en kick start på slankingen min!

Altså tenkte jeg å gå på denne i hvert fall i en uke. Og begynne med kyllingsalat, knekkebrød, rugbrød, wok og alle de ”godsakene der” etter juice- uka..og trene masse... Målet er 8 desember, og da skal jeg ha gått ned 8 kg. Dvs. (sto at man gikk ca ned 3 kg på en uke på denne) hvis det itilfelle stemmer, er jeg nede i

56/ 55, og da har jeg 3 uker og 4 dager på å gå ned 6/5 kg.

Kan dette gå tru??

 

bare te å henge seg på de som vil ;) men håper på svar iallefall=) på forhånd takk!

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 kg på en måned høres jo lovende ut.

 

Min erfaring er at det finnes ingen snarveier, men du kan jo prøve!!! Tror det ikke før jeg får se det. Lykke til! Du rapporterer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

blir ikke det mer faste om ikke spiser noe? og med en gang man spiser vandlig mat igjen da så raser man opp alt man har gått ned!

 

men du må fortelle hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 kg på 4 uker synes jeg høres ufornuftig ut. Jeg mener å ha lest lignende innlegg fra deg før....Hvorfor har du det så travelt?En vektreduksjon på 0,5- 1 kg per uke er anbefalt. Da er det lettere å holde vekta etterpå. Hvis du følger GR opplegget og velger riktig meny så kommer du i mål med det, kanskje litt senere. Poenget med dette er å legge om livsstilen slik at man kan leve med opplegget også etter at man har nådd trivselsvekt.

 

Du må gjerne prøve juicekuren, men jeg sidestiller den med andre " mirakelkurer" som shaker og pulver og piller. Fort ned- fort opp.

 

Bare et godt råd

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
8 kg på 4 uker synes jeg høres ufornuftig ut. Jeg mener å ha lest lignende innlegg fra deg før....Hvorfor har du det så travelt?En vektreduksjon på 0' date='5- 1 kg per uke er anbefalt. Da er det lettere å holde vekta etterpå. Hvis du følger GR opplegget og velger riktig meny så kommer du i mål med det, kanskje litt senere. Poenget med dette er å legge om livsstilen slik at man kan leve med opplegget også etter at man har nådd trivselsvekt.

 

Du må gjerne prøve juicekuren, men jeg sidestiller den med andre " mirakelkurer" som shaker og pulver og piller. Fort ned- fort opp.

 

Bare et godt råd

 

:([/quote']

 

Godt svar :-)

 

Når noe høres for godt ut til å være sant, er det som regel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...