Gå til innhold

Lang vei å gå


Gjest Paddington

Anbefalte innlegg

Gjest Paddington

Jeg er ei jente på 33 år, som er lei av å prøve å gå ned i vekt.. Jeg er motivert for å gå kurs, men på hjemstedet mitt må jeg vente til januarmåned. Men tenkte allikevel at jeg kunne komme igang.. Ble motivert av å lese de forskjellige forum som jeg fant her inne . Jeg har mann og to barn på 10 og 2 år. Begynte å slite med vekt for alvor etter to graviditeter. Nå er jeg på mitt tyngste, og føler at jeg bare må komme igang.. Min utfordring føler jeg at er å innse at det er en lang vei å gå, og en livsstilendring MÅ til..

 

Håper på videre motivasjon, og det endelige målet er å gå ned 40 kg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paddington
Synes du allerede er i gang' date=' for det handler veldig mye om motivasjon og det å ha med hodet. 40 kg er mulig når man tar tiden til hjelp. Når man innser dette har man kommet langt i prosessen.

Jeg ønsker deg veldig lykke til:)[/quote']

 

 

Takk for motivasjon..Har allerede lest en del av innleggene dine, tirben- og de motiverer meg og helt sikkert mange andre !! : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 33 år' date=' som er lei av å prøve å gå ned i vekt.. Jeg er motivert for å gå kurs, men på hjemstedet mitt må jeg vente til januarmåned. Men tenkte allikevel at jeg kunne komme igang.. Ble motivert av å lese de forskjellige forum som jeg fant her inne . Jeg har mann og to barn på 10 og 2 år. Begynte å slite med vekt for alvor etter to graviditeter. Nå er jeg på mitt tyngste, og føler at jeg bare må komme igang.. Min utfordring føler jeg at er å innse at det er en lang vei å gå, og en livsstilendring MÅ til..

 

Håper på videre motivasjon, og det endelige målet er å gå ned 40 kg !![/quote']

 

Hei Paddington,

 

Jeg går også ned uten å gå på kurs, så det er fullt mulig å tjuvstarte. Enig med Tirben om at det største skrittet er tatt når du har bestemt deg. Jeg bruker dette forumet mye når jeg sliter som mest med motivasjonen, og det hjelper. Jeg går mer eller mindre ned i perioder, men totalt sett går det nedover, og det er det viktigste :-) Livsstilsendringen er alfa og omega. Jeg har en sterk tro på at alt er greitt å spise, i kontrollerte mengder. Lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paddington
Hei Paddington' date='

 

Jeg går også ned uten å gå på kurs, så det er fullt mulig å tjuvstarte. Enig med Tirben om at det største skrittet er tatt når du har bestemt deg. Jeg bruker dette forumet mye når jeg sliter som mest med motivasjonen, og det hjelper. Jeg går mer eller mindre ned i perioder, men totalt sett går det nedover, og det er det viktigste :-) Livsstilsendringen er alfa og omega. Jeg har en sterk tro på at alt er greitt å spise, i kontrollerte mengder. Lykke til i uka som kommer![/quote']

 

 

Takk for det - hyggelig med lykkeønskninger.. : )) Tror jeg kommer til å bruke forumet mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...