Gå til innhold

-20 kg før 17mai 2010? :-)


Gjest anjo88

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Noen som vil slenge seg på og prøve å gå ned 20 kg innen 17 mai 2010? :( Da nærmer i allefall det seg min trivselvekt og tanken på å måtte sy inn bunaden og alle sommerklærne jeg vil føle meg mer vel i er en topp motivasjon her! Håper noen vil være med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei og hopp!

Noen som vil slenge seg på og prøve å gå ned 20 kg innen 17 mai 2010? :D Da nærmer i allefall det seg min trivselvekt og tanken på å måtte sy inn bunaden og alle sommerklærne jeg vil føle meg mer vel i er en topp motivasjon her! Håper noen vil være med :-)

 

Det er vanskelig å slanke seg alene.. Gikk ned 12 kilo fra januar til juni, men siden da har jeg ikke klart å finne motivasjonen til å kvitte meg med de siste kiloene...

 

Jeg har som mål å komme meg ned til 57 kilo til 17.mai.. Jeg begynte med trening og diett på onsdag, så er akkurat i startfasen:-))

 

Jeg veide meg onsdag 9.desember og da viste vekten 77,0

Jeg er 162 cm, så vekten er enda mye til "lille meg"

 

Gruer meg litt siden julen står for døren,men som jeg leste i forumet her en som sa at det er like greit å begynne før jul, for det er ingen vits å vente til man skal endre livsstil:-) Kanskje man blir mer bevisst på hva man putter i seg denne julen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente20oslo

Heihei :D Jeg er veldig klar for å gå ned i vekt til 17. mai 2010!

 

Jeg har vært flink å trene nesten hver dag i 3 uker nå, men synes ikke det merkes så veldig godt på vekten enda, men det kommer vel.

Har som mål å komme ned på 60-62 kg, det tilsvarer 13-15 kg, da jeg i dag veier 75 kg!

Jeg har en fordel ved at jeg i februar skal studere idrett i 4 måneder, så da regner jeg med at det blir mye fysisk aktivitet! :D

 

Synes det er veldig kjekt å oppdatere og motivere hverandre her, og det er mye lettere å holde seg til målene sine når man er flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg slenger meg gjerne med i dette. Skal ned fra 85 til rundt 65. Har ei russebukse som skal passe og en sjølvtilitt som skal opp ;)

 

kan ikkje drikke i russetida uansett, så slipper kcal derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 24 år som skal ned 28 kg til sammen, men første delmål er satt til 17 mai 2010 på 20 kg....

 

Begynte i august 2009 og har siden det gått ned 15, 3 kg... og skal klare 20 innen 17 mai, så slenger meg med her.... kjekt og ha flere og skrive med og få tips av om det er noe vi trenger...... .... ... .......

 

så dette klarer vi alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal selv ned 25 kg til sommeren, men å gå ned 20 kg til 17. mai hadde vært supert!:D Greit å sette noen mål for seg selv. Veier i dag 85 kg og er 170 høy.. Har gått mye opp og ned i vekt, og i dag er jeg på det tyngste. Har aldri veid så mye før, så nå er det nok for meg.

Har litt problemer med å finne på noe jeg kan spise til middag, noen som har forslag? I går spiste jeg to laksebiter med en salat til.. Følte meg ikke akkuratt mett men...

Hva trener dere da? Jeg har vel en kondisjon på null, så jeg må begynne å trene nå. Har tenkt til å svømme en gang i uka, men jeg må jo ha noe annet å gjøre i mellomtiden.

Ser fram til å høre fra dere!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...