Gå til innhold

Det er langt frem, veien tilbake er for kort og lettvint.


Gjest Sukkermamma

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkermamma

Hei jeg er ny her inne.

Jeg er 32 år, gift, 3 barn på 7, 4 og 4mnd. Jeg var 39,9 kg for tung da jeg startet på Grete Roede denne gang. Har god erfaring med Grete Roede fra tidligere slankekurs. Men klarer alltid å finne en unnskyldning for å droppe ut. Sukker, snop, kaker er min last her i livet. Min reise som tjukkas er langt fra forbi, men jeg skal i tiden fremover bli en mindre tjukkas, for hver uke som går. Min strategi er å ikke tenke på hvor jeg skal, men heller se tilbake på hvor jeg har vært, og kjempe med nebb og klør for ikke å komme tilbake der. Samt sette meg små oppnåelige mål fremover, slik at jeg ikke blir skuffet og gir meg.

 

Første mål er 4,7 kg til før julaften. Har til nå tatt av 4,2 kg.

 

Lev sundt alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ny her inne.

Jeg er 32 år' date=' gift, 3 barn på 7, 4 og 4mnd. Jeg var 39,9 kg for tung da jeg startet på Grete Roede denne gang. Har god erfaring med Grete Roede fra tidligere slankekurs. Men klarer alltid å finne en unnskyldning for å droppe ut. Sukker, snop, kaker er min last her i livet. Min reise som tjukkas er langt fra forbi, men jeg skal i tiden fremover bli en mindre tjukkas, for hver uke som går. Min strategi er å ikke tenke på hvor jeg skal, men heller se tilbake på hvor jeg har vært, og kjempe med nebb og klør for ikke å komme tilbake der. Samt sette meg små oppnåelige mål fremover, slik at jeg ikke blir skuffet og gir meg.

 

Første mål er 4,7 kg til før julaften. Har til nå tatt av 4,2 kg.

 

Lev sundt alle sammen :D[/quote']

 

Lykke til med ny livsstil! Det er viktig å sette seg mål det er mulig å oppnå i alle fall, og heller revurdere målet om det har vært for ambisiøst. Og som du sier.. Det viktigste er å ta en dag og en uke av gangen :-) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...