Gå til innhold

43,5 kilo ned.noen fler????


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

hei.

 

Jeg skal ned som sagt 43,5 kilo,og trenger folk som skal ned masse.

er egentlig med i "ned 20-30 kg"s gjengen og di er en fin gjeng,men jeg skal ned litt mer en di kan man si,og jeg kunne tenkt meg og komme i kontakt med noen som skal ned ca like mye som meg så vi kunne blitt en gjeng som kunne sotte felles delmål og bakket hverandre opp og kommet med ideer og hjelp til hverandre....

 

noen som er intressert?

 

evt treffes på msn?

 

håper noen vil hvøre med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er STOR gjeng som skal ned minst så mye som deg i lenken 40 +. Ta en titt der og bli med oss, kanskje du vil kjenne deg igjen i mange av de problemstillingene som kommer opp i den gjengen. Jeg har ivherfall fått masse motivasjon ved å lese innlegg og følge med hva som blir skevet der. Åkke som HEIA PÅ DEG :) som vil ta et tak i endre livstil. LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Hei!

 

tirben mente at vi har en link allerede. Den heter:

 

Motivasjonsgruppe - Ned 40+

 

Der skriver vi som d passer seg.

 

Vi har ikke en link hver dag. Men bruker den samme hele tiden.

 

Jeg skal ned ca 60 kg selv - forhåpentlig vis.

 

Håper du stikker innom. Det er virkelig motiverende.

 

Noen ligger også inne på min msn liste. Adressen er:

 

ehaugly@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har sett det.la deg til på msn min,men er egentlig ute etter og finne noen som skal ned omtrent like mye som meg og som jeg kan ha kontakt med og ha felles delmål og sånt.foreksempel 7 kilo ned til den 28.2.06 som er mitt første delmål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vært.jeg begynte i begynelsen av oktober og har tatt av meg ca 10 kilo.er ikke helt i form for tiden så jeg får liksom ikke gjort så mye.er så trøtt at jeg bare helst vil sove....er nok blodsukkeret som endelig begynner og komme ned mot normalen igjen...har diabetes og har slitt noe veldig med den i det siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...