Gå til innhold

Bekymret for vekten.


Anbefalte innlegg

Heihei folkens.

 

er no inne i min 4 grete roede uke, og synes d har gått veldig bra. Hadde en kanon start der jeg gikk ned 5kg på 2 uker! fikk sjokk. men forgje uke hadde eg gått opp igjen 400gr, d var et lite slag i ansiktet, selv om eg såg den komme. Trøstet meg med at cm hadde krympet. det fikk meg til å jobbe hardere denne uken. men no kvir eg meg veldig til å gå på vekten denne uken, selv om eg har fulgt menyen etter beste evne. Mitt hovedproblem er at jeg ikke klarer å fylle opp med nok kcal. Brenner fortsatt for det å gå ned i vekt og ønsker det veldig. Håper bare det går bra denne uken!! for synes det er skuffende viss ikke det viser mer på vekten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så går man alltid fort ned de første ukene - det er noen "vannkilo" som forsvinner først. At det går litt opp er ikke uvanlig - har du drukket en flaske brus før du dro på veiing så kan det være nok til at du går opp og ikke ned. Eller du kan ha det som meg... enkelte uker holder kroppen på alt av vann og mat før den vips slipper noen kilo igjen.

 

Så bare vær tolmodig og pass på at du spiser sånn som du skal så går dette nedover igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips med nøttene, ikke dumt!!! er sant at d påvirker viss en har drukke eller spist mye rett før veiing. testet d hjemme på vekten der.

gikk heldigvis bra på veiing den uken. å har klart å holde menyen bra denne uken å, så er spent på veiiingen som kommer på onsdag!!

takk for svar og støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du går nedover da :)

Det er vanlig at det går litt sånn, opp og ned. For nå når du har begynt å spise sunt og trene, så veier jo muskler mer enn fett! jeg syns du er flink :)

 

Jeg for min del, selv om det er litt fy, hender tar en caffe mocca av og til med lettmelk. jeg sliter ofte med å få nok kalorier, så da tar jeg litt kosemerker ..

jeg vet man ikke skal gjøre det kanskje, men det gjør at jeg ikke får de store sprekkene som jeg bare propper i meg, for " da har jeg ødelagt uansett".

Kos deg med nøtter elelr et eller annet. kanskje det hjelper å legge inn et mellom måltid til?

 

jeg spiser slik:

 

frokost 8-8.30

mellom 10-10.15

lunsj12-12.30

mellom 15- 15.15 (synes denne er spes. viktig for da mumser jeg ikke så når jeg skal lage middag:))

middag 17-18.00 (mellom der en gang)

mellom/kvelds 20.30 - 21.00 (spørs hvor lenge jeg er oppe. skal spise siste måltidet 2-3 t før en legger seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...