Gå til innhold

Hører vel hjemme her...


Gjest Ekorn

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg under de som skal ned 20-30 kg, men etter å ha prøvd BMI utregninga og tatt bort noen skyggelapper så er det vel her jeg hører hjemme...

 

 

Jeg er nok en klassiker. Starter et nytt og bedre liv i dag. Husker ikke lengre hvor mange ganger jeg har prøvd.

 

Fakta:

I 30årene.

BMI: 35.7.

Begynnende plager: åreknuter, muskel- og leddsmerter, hjerteproblem, høyt blodtrykk.

 

Jeg har vel egentlig ikke noe valg lengre. Jeg må bli lettere for å få bedre helse.

 

Plan:

- reducil 15 mg X1,

- gå til lege 1 g. i mnd (sa legen, jeg har legeskrekk og må jobbe med denne biten, men det vil kanskje i seg selv gi et ekstra puff til å ta dette alvorlig nå)

- starte å trene regelmessig

- ingen sjokolade (har en sukkeravhengighet...)

- regelmessige måltider, sunt og fornuftig kosthold.

- bruke disse greteroede sidene for gode råd og tips og møte dere andre i lignende situasjon.

 

Mål: ned 30-40 kg.

 

Ønsker alle her inne lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så hyggelig at du er kommet hit, her er det fint å være. Mange hyggelige mennesker.

 

Jeg er som deg skal ned 35 kg og må gjøre dette for å bedre helsen. Har allerede gått ned 10 kg og det føles helt fantastisk. Nå er det "kun" 25 kg igjen.

 

Det som hjelper meg er treningen. Jeg har begynt å løpe. Startet i juni og klarer nå å løpe 35 min. i trekk uten å stoppe. Når jeg startet klarte jeg 1 min. Jeg merker at kroppen har utrolig godt av treningen så dette anbefaler jeg.

 

Lykke til med uken som kommer!

 

Jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Octavia! Gratulerer med de første minus 10! Jeg er imponert over at du løper. Det håper jeg at jeg greier en dag også. Jeg synes det er flaut å trene når noen ser meg... Kanskje om en 10 kg`s tid ;-) Enn så lenge får jeg satse på innetreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre godtesug i dag faktisk! 3. dagen uten sjokolade. Har faktisk ikke smakt på julebaksten i dag heller (det er denne viljestyrken jeg må jobbe mest med).

 

Nå skal jeg opp og trene litt før jeg tar kvelden. Har ikke rukket det før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er utrolig flink! Selv har jeg smakt litt mer enn jeg skal på julebaksten i dag, men jeg skal styrketrene en time i morgen så da ordner det seg vel:)

 

Ha en fortsatt god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...