Gå til innhold

Glede


Gjest queen

Anbefalte innlegg

"Prøv å gjøre noen glad hver dag, selv om det bare er deg selv" :)

 

Ikke fortvil om du ikke når målet med en gang, tenk langsiktig, og gled deg over at du er underveis.

 

Vi er underveis til å få et lettere liv, og det at vi leser/ skriver innlegg i dette forumet, gjørat vi er klar over vår situasjon, og vil gjøre noe med den.

 

Det er viktig at vi reiser oss opp og ser framover, selvom vi kan snuble litt underveis.

 

Hvis vi har vilje nok, vil vi lykkes :) men ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange av oss er ikke dette bare ett kurs på 8 uker, eller en ett år uten sjokolade. Vi har valgt å finne frem på den lille trange humpete veien mot lett nytt kosthold! Ikke nødvendigvis for redusere vekten (det er jo bare ett tall!), men for å få bedre helse og livskvalitet.

 

Mange av oss har gått ned i vekt mange ganger før, men uten å ha tanke for det som skal skje etterpå. -Det å se fremover og tenke langsiktig, samt å bevisstgjøre seg selv på hva som gjør at vi går opp i vekt, tror jeg er viktig. En skrekk i ny og ne må alle regne med, men det viktige er å vite at man ikke har feilet av den grunn! Vi spiser 35 måltider i uka, og hvis ett går i vasken, så har vi enda 34 måltider å gjøre det godt igjen på!

 

Denne gangen gleder jeg meg til stabilisering, mens jeg på tidligere kurs har gledet meg til sjokolade :) Jeg tror jeg har sett lyset!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...