Gå til innhold

hei... lenge siden jeg har vert her.


Gjest henriksen87

Anbefalte innlegg

Gjest henriksen87

å skrivd men vert inne å smug titta på oppskrifter å hvor flinke dere andre er da:)

jeg meldte meg selv inn på dette forumet for litt under 1 år siden å takket vere megselv å litt hjelp fra dere har jeg klart å tatt av meg hele 26,7 kilo:)

er så stolt å alt det på litt under et år...

 

legen er storfornøyd å det er ungene minne også.jeg veide 106 kilo etter 2 tette svangerskap å ingen vekt tap er 163 høy så så jo ut som den klumpen å følte meg som det også.

like høy fortsatt men veier nå 79,3 å er strålende fornøyd bare 5 kilo te så er jeg kommet te målet mitt å da skal vi se på om jeg enderlig får dekka bukplastikk, for etter nesten 30 kilo bort så ser ikke magen så utrolig pen ut.

 

men ville bare takke til alle dere som kommer me tips.

grete rode hjalp ikke meg for sånn kontroll har jeg desverre ikke, men fant min egen metode for hva jeg skal gjøre. veldig tøfft nå i jula men ikke lagt på meg så mye.. 1.5 kilo:) ikke så fælt lett å ta vekk bare man bruker god tid å fokuserer.

 

lykke til vidre dere andre som slanker seg, det går bra.

 

 

 

stå på dette klarer vi alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriksen87

det jeg syntes var vanskelig var mye. foreksembel tidene jeg måtte holde å me minne 2 små barn så var ikke det enkelt, å tanken på å leve resten av livet me å konsentrere seg om hva å når jeg sku spise var ikke noe for meg.

 

jeg fant ut at jeg lever kunn 1 gang å vil jo faktisk nyte det. ja slanke meg kan jeg men på en fornuftig måte så jeg også kan nyte god mat.

 

jeg spiser akkurat hva som sku passe meg fra en salat te en hamburger me mye fett, men det er ikke maten som teller men mengden.

for ver bit jeg tar av maten legger jeg fra meg enten brødskive,hamburger etc eller bestikket jeg spiser med.

for det tar deg nesten 20 min før du kjenner at du er mett å jo lengere du bruker på å spise dess lettere er det for deg å kjenne at du er mett.

 

jeg spiser når jeg er sulten men så fort jeg kjenner at jeg ikke er sulten mere så slutter jeg å spise. har aldri vert den som eter mye men ble det etter 2 svangerskap på 2 år:) så nå prøver jeg å gå tilbake å på god go vei...

 

å sånn jeg spiser nå kan jeg faktisk tenke meg å leve resten av livet. å ja jeg spiser ikke godteri utenom lørdager. da stor slanker jeg meg heller ikke da koser jeg meg:) å så veier jeg meg ikke utenom de gangene jeg er hos legen. hehe.

har god hjelp i henne å fått noen av råda fra henne.

 

er ikke den flinkeste te å trimme men nå i vinter har jeg bytta ut barnevogna me 2 akebrett å går en lengere runde når ungene skal i barnehagen bor ikke så langt unna. hehe.

 

å så har jeg en jobb som jeg sjelden sitter stille i også da. så det hjelper meg jo masse..

 

lykke til videre å selv om gr kurset ikke virker for meg betyr det ikke at det ikke kan virke for deg eller andre. men var ikke noe for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...