Gå til innhold

Godt nyttår og på`n igjen!!


Gjest FruDocrock

Anbefalte innlegg

Gjest FruDocrock

Har endelig tatt mot til meg og gått på vekta, den viser igjen alt for mye. Har siden juni lagt på meg 10kg, og kjenner at det er frustrerende. Veier nå 110kg. Våren 2009 var jeg så flink, og vekta var endelig kommet under 100. Men så forsvant motivasjonen og spisingen fylte atter en gang hverdagen. Nå må jeg tat tak i dette. Trenger å få motivasjon, for mister jo motet av å hele tiden legge på meg igjen det jeg har tatt av. Men er bare å brette opp armene og starte igjen. Må minne meg selv på hvor deilig det var i sommer når vekta var mindre, hvor glad og fin jeg følte meg. Sluttet å røyke i høst også og etter det gikk vekta veldig raskt oppover. Nok klaging. Vil iallefall prøve dette forumet i kampen mot fettet. Håper vi kan heie på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Jeg er sånn opp og ned-dame. Så flink i periode for så å gå lei og gi litt f***. Har nå en ganske lang, om ikke god, så brukbar periode (1,5 år). Har iallefall fokus selv om resultatene ikke er veldig gode. Mere ned enn opp til nå, og det er jo bra! Litt "ny start" på nyåret føler jeg :)

 

 

Godt å være tilbake til rutinene etter en noe laaang juleferie (på alle måter) :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...