Gå til innhold

NED 20-30kg 19.januar!


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Nå må det da snart være helg! -Synes jeg har ventet på helgen hele denne uka :)

 

Jeg målte midjen min i går, og den er blitt fantastiske 4 cm smalere enn forrige uke! -Jeg er tilbøyelig til å tro at pilates faktisk virker! -Skal gi det hele litt mere tid, så får vi se om jeg klarer å oppnå midjemål som ligger under "farlig" grensen på 88, og over tid kanskje under "anbefalt" grensen på 80 cm. Det ser nesten ut som midjemålet mitt følger vekten min!

 

Vekt i dag: 94,8

Midje i dag: 94,0

 

Vekt 7/12: 98,1

Midje 7/12: 98,0 (har ikke gått ned i midje på lang tid, så det er kanskje ikke så rart med 4 cm i en go!)

 

Vekt 17/11: 100,1

Midje 17/11: 101,0

 

Vekt 27/10: 105,2

Midje 27/10: 105,0

 

Vekt 21/9: 109

Midje 21/9: 109,5

 

Start vekt, 31/8: 116,3

Start midje, 31/8: 116,5

 

-Dermed gjør jeg den dristige konklusjonene at jeg kommer til å være ca 80 cm i midjen når jeg når idealet mitt på 80 kg! :) Helt vannvittig at kurvene følger hverandre så tett! Er det noen andre som ser tilsvarende sammenheng mellom midjemål og vekt?? (eller er jeg bare så vannvittig matematisk bygd???)

 

Ha en fantastisk dag! -Bare en dag igjen til fredag, og da er det nesten helg, og denne helgen skal jeg ikke gjøre noen dumme feil! (Skal spise kosemerker, altså!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det du skreiv om Pilates. Trener du heime eller går du på pilates-timer på treningssenter???

Har sett at ein kan kjøpe Pilates-video på GR. Men har også sett på tv`n at ein kan kjøpe noke som heiter Windsor-Pilates. Blir litt forvirra....

Tenkte eg skulle høyre med deg, sida du har prøvd dette

 

Trultemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Windsor pilates av en venninne. Har faktisk bestilt meg egen DVD også (gjennom bokklubben, av alle ting!), men den har jeg ikke fått ennå.

 

Jeg vet egentlig fint lite om dette, men det generelle er at man skal trene kroppens indre muskler, med fokus på indre mage/rygg for stabilitet og holdning. -Den Windsoren jeg har fatt er litt eldre tror jeg, så jeg er spent på min nye! Jeg tror egentlig det er det samme hva du velger, men Windsor er anerkjent, og jeg antar at GR og så selger en god og anerkjent pilates DVD!

Lykke til med trening og valg!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CamCam.

 

Første gang jeg er inne her og leser, mye som inspirerer :))

 

Jeg har som mål og gå ned 20-30 kg, tror jeg, iallefall er målet satt til 15 kg frem til sommeren. Går ikke noe kurs, prøver ikke veiing og måling av mat, bare fokus på vanlig sunn kost, med mindre sukker og fett og MYE mer grønnsaker.

Men sånnsett følge GR-opplegget.

 

Det jeg ønsker tips om, er helgekos.... Hva bruker dere kosemerkene på og hvor mye blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

hei, ser ut som vi treffes ofte på disse sidene.

 

Synes du har vært kjempeflink. Jeg har ikke holdt på så lenge, men har satt meg de samme målene som deg ser jeg. Er blitt avhengig av sidene hver dag. Godt å se at det er flere som sliter med akkurat det samme. Bedre å gå inn her og få trøst, enn å spise noe feil.

 

Ha det godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg virkelig at jeg er på rett vei. Har trent spinning før jobb i dag og det er jo alltid godt da. Litt tortur mens man holder på men en fantastisk følelse etterpå. Dessuten har jeg vært ute for å måke i 40 minutter, kanskje litt trim det også???? Det var iallefall tungt nok....

 

Synes du har vært kjempeflink camcam. Du er en inspirasjon for oss andre....

Jeg håper at min vekt går nedover igjen nå. sto jo nesten stille forrige uke.

Skal veies på mandag så da blir det spennende.

 

skal til Oslo på disney on ice i helgen men skal være forsiktig med hva jeg putter i munnen. ikke noe popcorn og is på meg. skal ha med meg grønnsaker i veska. godt tips camcam....

 

Ha en fin dag alle sammen

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt avhengig av disse sidene jeg også! Mange flinke folk her, og mye tips og tanker!

Titti, litt nedover Motiver deg! ligger en link som heter Bli med på idémyldring på sunn helgekos!! Den ligger på side 2! Der ligger det mange tips til helgekos! Har ikke mulighet til å sjekke kalorier i alt dette, men hvis du søker på nettet finnes det mange kalori-tabeller der. -Hvis ikke du har en GR bok, da? Husk på at det nye GR opplegget tillater og krever mye størr intak av mat/grønnsaker/frukt og melk enn tidligere!

 

Flinke asjo som måker i 40 minutter! -Vi pbor i rekkehus, og hele måkejobben tar maks 10 minutter (og da måker vi nøye, altså!)

 

Satt på jobb til neste 2 i natt, så det blir en tidlig kveld i dag.. -Men skal nok få med meg litt tid på sykkel eller pilates først!

 

Har noen sett trinny i det siste?? Hvor er du??

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Vært litt ute av alt sammen siden nyttår, sykdom og startet på jobb igjen etter lang tid sykdomsfravær. Så alt har gått litt i stå for meg;) Har vært utslitt etter jobben, i tillegg til at jeg fikk influensa:(

 

Men nå er jeg ferdig med antibiotikaen og nå starter jeg treningen! Så nå starter jeg med friskt mot!! (he,he...igjen) Først er det ut å måke masse snø, så starte på programmet mitt i morgen:) Gleder meg til å få formen opp igjen selv og ikke bare lese her om dere andre som er så flinke. Hovedmålet mitt er jo 40kg ned tilsammen og veien er lang å gå, men jeg starter med små delmål for å greie å holde motivasjonen; og selvfølgelig små belønninger når delmålet er nådd.

 

Gratulerer til colamay som har fått sitt 40 kgs merke; bra jobbet!

 

CamCam: 4 cm inn i midjen; det er mye! Spent på å høre mer om hva du syntes om winsor pilates. Jeg har også den; men har tydlig for dårlig magemuskler for det går mer utover nakke..

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, jeg har gått ned 1,2 kilo denne uka! Det føles utrolig godt å se på vekta.

 

Jeg har hatt en lang dag i dag, er sliten og full i hodet, og nå har jeg bare lyst på masse godt... Har lyst til å lage vafler! Jaja, får lage meg en bolle med fruktbiter. Snart er det helg, og jeg håper på mye hvil og ekstra god mat - og tid til å lage det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Er i grunnen spent på veiingen i morgen, håper jeg i alle fall har mistet 0,5 kg. Har syklet i dag også (25 min) - skal øke til 30 på mandag. Nå har jeg syklet tre dager på rad, så i morgen tror jeg at det blir en hviledag. Hvis jeg ikke får en skikkelig nedtur på vekta i morgen, da blir det sykling i morgen også. Mitt mål er min 7 trimpoeng i uka, gjerne fler, men skal være fornøyd hvis jeg jevnt over får 7 trimpoeng i uka.

 

Lykke til alle sammen! Det er virkelig motiverende å lese om så mange flinke her inne:)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...