Gå til innhold

Trenger tips og råd!!


Mayja

Anbefalte innlegg

Til frokost pleier jeg å satse på fiberrikt brød med leverpostei på, og et glass melk ved siden av siden det jo er det vikitgste måltidet.

Til lunsj blir det ofte 2 knekkebrød eller en lett kyllingwrap, og en frukt ved siden av.

Mellommåltidet varierer veldig på om jeg er hjemme eller på jobb, er jeg på jobb blir det ofte en lett youghurt med rosiner og havregryn blandet oppi.

Middag: Tenk fiberrikt hvis du skal ha noe med ris eller pasta. Kylling og fisk er fine middagstips.

Kvelds varierer veldig på humør og slitenhet. Havregrøt er et bra alternativ, eller hva med å lage en lavkalori dip og et grønnsaksfat? :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Spis bare lettprodukter, det vil garantert gi resultater. Jeg gikk ned 30 kg fra mars 2008 til okt 2008, la om kostholdet, var nøye med og veie maten, danset ca 30 min, stort sett hver dag, gikk meg noen turer når jeg følte for det, ellers litt lett trim. jeg la på meg 2 kg i jula 2009, men hadde klart meg inntil da. Har fortsatt igjen og gå ned ca 5 kg og medregnet de 2 jeg la på meg blir det 7 kg, men håper på og klare det frem til sommeren 2010, men skulle ønske det bodde noen i nærheten av meg som jeg kunne gå tur sammen med, litt lettere og få kommet seg ut da. Jeg bor i Eidsvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest mallorcablusen

Frokost kl 07:00

40 g god dag blåbær

130 g biola syrnet melk med blåbær

 

Mellommåltid kl 09:30

Frukt, 2 stykker

 

Lunsj kl 11:00

2 brødskiver med fiber pluss

10 g vita hjertego' 40% fett

40 g pålegg

Agurk

 

Mellommåltid kl 14:00

1 brødskive med fiber pluss

5 g vita hjertego'

20 g pålegg

Agurk

eller

1 wasa sandwich cream cheese

 

Middag kl 16:30

Litt diverse, ca 400-450 kcal

 

Kveldsmat kl 18-20

Brødmåltid eller noe som tilsvarer frokosten

 

Kos:

Gulrøtter eller sukkererter med dip laget av mager kesam og dipmix. Nam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...