Gå til innhold

jul :-(


Gjest July

Anbefalte innlegg

At jeg aldri lærer...opp 4,2 kg på 14 dager

At jeg ikke kan klare å spise bare litt,jeg trenger ikke å renske skålene før jeg legger meg...glad snart alt søtt er ute av hus.

Var så flink å gikk ned 18 kg før jul,begynte å tenke forandring 20 august.Da skulle mitt nye liv begynne.Aldri mere slanke kur,skulle heler tenke på hva jeg puttet i meg,spise mindre og ofte.Gikk rett tilbake i uvanen..kan bli såååååå sinna på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk... easy come, easy go!

Det stemmer faktisk når det gjelder dette. Kverk dem før dem setter seg skikkelig :)

Det er bare å ta seg selv sammen, ikke vær sur, bare tenk at det ble som det ble, og det som har skjedd får du ikke gjort noe med. Men derimot får du gjort noe med det som venter.

Ordner seg dette, bare ikke grav deg ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene med slikt, July. Utrolig glad for at jula er over, og med det alt som ligner på sjokolade og søtt er ute av huset. Jeg har null selvkontroll når det blir satt ei skål med slikt foran meg.

 

Jeg føler meg faktisk som en slags rusmisbruker i så måte. Må ha, bare må ha. Til det er tomt.

 

Nei, takk og lov for at det er nytt år og ikke helligdager på lenge.

 

Her sender jeg mannen på butikken for tiden. Halv pris på all verdens deilig julegodteri er virkelig ikke noe min viljestyrke skal teste seg på nå.

 

Må få all søtabstinens ut av kroppen.

 

Ønsker deg lykke til videre, July!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Desember er fæl mtp "prosjekt lettere" ja :)

 

Frem til påske er sånn passe langt unna for første delmål for min del. Har for min del satt delmål på minus 5 kg frem til da. Vi har ganske mange bursdager å feire innen påska kommer, men skal jobbe jevnt og trutt. Skal feire de som "feires bør" med litt kake, så skal resten bli forholdsvis gode dager mtp. trim, vanndrikking og matinntak. Desembertillegg skal av!

 

Alle tåler litt, ingen tåler alt :)

 

Lykke til til oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja jeg skjønner frustrasjonen.

Med meg kom det på 4 kg bare på 9 dager...men jeg tror (håper) det meste er vann som har satt seg i kroppen etter mye salt mat.

Magen er helt i ulage, fra all fin-brød maten og desserter i alle varianter. Jeg har gått tur nesten hver dag, og holdt meg til et horn eller en skive til frokost, men det hjelper jo ikke det spor, når man glemmer å spise før middagen er servert, gjerne i 17-tiden, og etter det så er det BARE spising...

 

Vel, det er viktig å ikke la jula vare til påske, så nå kaster jeg restene, istedet for å være søppel-bøtte selv. (Vet jo hvordan det ender)

 

Lykke til videre.

DETTE KLARER DU :)

 

Klem

 

----------------------------------

 

Start uke 41: 109,5

uke 52: 89,5 kg = -20 kg (+ 4 kg i jula :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjempe god motivasjon fra dere.Nå skal viljestyrken graves frem igjen.Det var jo ikke det spor vanskelig før jul,da klarte jeg å stoppe fråtsingen.

Godt nyttår til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...