Gå til innhold

Trenger et lite puff


Gjest nuss

Anbefalte innlegg

Uff a meg. Hadde planer om å trene etter jobb, men nå sitter jeg fortsatt her og vet ikke om jeg verken får tid eller orker. Skal noe senere i kveld og så jeg må trene før kl 18.00. Vet at en halvtime er bedre enn ingenting, men ble plutselig så daff. Har i tillegg laget meg en posjon rett i koppen (fyldig suppe) og føler for å skeie ut i dag. Skal nemmelig ut og da frister det så inmari med både det ene og det andre. Noen som er i samme situasjon eller som har noen motivasjonsråd?

 

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du aftenposten? I forrige helg hadde de en artikkel med 5 enkle styrkeøvelser som en eller annen ekspert anbefaler! -Nå er det for sent til i går kveld, men kvelden i dag er vel like god som noen!

 

De 5 øvelsene er planken (magemuskler, ha albuene og tåspissene i gulvet. Lroppen helt rett/flat og hoooooooold), kne-bøy, tåhev (i trapp eller noe), pushups og ryggstrekker øvelser!

 

-Ta en halv time med dette i kveld! -Det skal jeg , etter 20 minutters pilates i stua!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor vanskelig ting kan være når en sliter med det å gidde å trene når en har liten tid... men det er bare å vri hjernen. . si til deg selv at det er ikke et ork, men en gode til kroppen din. Å viss ting frister så innmari så er det bedre å ha trent en 1/2 time enn å ikke ha gjort det.. for skeier du ut så har du i det minste trent:)

Du vil takk dæ sjøl for den gode følelsa det gir innvendig å etter at du har vært så go med dæ sjøl å tatt den treningsturen..

Håpe det hjelper..

 

Lykke til:)

 

Hilsen Kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...