Gå til innhold

inn i bunaden til 17 mai!!


Gjest NyttÃ…rNyeMuligheter

Anbefalte innlegg

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

hei! er 20 år, og skal ned ca 25 kilo til sammen.. men det første målet mitt er å komme meg inn i bunaden og faktisk klare å puste i den også.. midjen må vell inn 10 cm (+).. ble så skuffet når jeg skulle ha den på meg sist! men håper å klare det denne gangen, har gått veldig opp og ned hele tiden. men i de siste månedene har jeg klart å holde meg ganske stabil, men har ikke gått noe særlig ned. jeg er 163 høy og veier 95,5.. skal ned til 70, i første omgang iallefall;) noen som vil være med å støtte hverandre? det blir jo lettere da, vil jeg tro.. mere press på å gå ned også når man vet noen andre følger med:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk også et spark i baken da jeg prøvde bunaden hjemme i jula, den var mye trangere enn i fjor! Nå har jeg riktignok gitt den til ei dame som skal sy den ut for meg, så den vil passe uansett når 17.mai kommer, men jeg skal slanke meg litt uansett, siden jeg har gått opp en del det siste året, vært litt slapp med kostholdet.

Er 173 høy og 78,4 kg, målet mitt er også 70 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

hadde mest lyst til å gråte jeg når jeg prøvde bunaden jeg, hadde satset på at den passet når jeg skulle i bryllup, så da ble det litt panikk med å finne noe annet.. i tillegg til at jeg verkelig måtte jobbe for å komme meg inn til bunaden, siden faren min hadde glemt å legge ut nøkkelen til huset.. så jeg måtte finne meg et åpent vindu og pirke opp låsen med en gren, for så å dra meg opp og klatre inn gjennom vinduet :) hehe.. så det var et ekstra nederlag når bunaden ikke passet..

 

når har du veiedag da, og går du på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Hehe, alltid like gøy når man ikke har nøkkel til huset.. :) Bra jobba med å komme inn alikevel da :)

Har veiedag søndager. Og går ikke på kurs. Men synes denne siden er ganske bra for de som ikke går på kurs også, får jo legge inn måltider, trimpoeng, vekt, og så er det en del oppskrifter osv.. Går du på kurs da? Og veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

hehe.. huff, ja, men inn skulle jeg:P

 

jeg tenker å ha veiedag på fredag, men lurer på om jeg skal vente med å virkelig begynne før treningsutstyret jeg har bestillt kommer:) kan vel bli om en uke kanskje.. nei, jeg går ikke på kurs nå, men vurderer å begynne på maxi nettkurs. :) ja, har faktisk funnet flere gode oppskrifter selv:D gleder meg til å komme igang, faktisk.. bare dumt at utstyret ikke kommer med en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags treningsutsyr har du bestilt da? går an å gjøre andre ting imens da, gå turer, svømme osv.. :) kjipt at det ikke kommer før om en ukes tid da. kjedelig å vente når man vil begynne.

Jeg har ikke fått tak i vekt enda, skal kjøpe på mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

har bestillt treningsdvder, matte, magetrener, rockering og strekk man gjør mange forskjellinge øvelser med..:) ja, kjedelig å gå å vente til det kommer! jeg kommer ikke ordentlig i gang før har fått utstyret, så blir vel så jeg venter med mat og trening.. jeg har vekt jeg da, men ikke bruk for den ennå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

fant du deg en vekt idag eller? lurer på å begynne en liten gruppe, så det blir mindre folk å forholde seg til.. har du funnet en gruppe å være med i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant vekt. Og veide -1,1 kg iforhold til sist veiing, men da var det en annen vekt, så er ikke sikkert det stemmer nøyaktig. Men velger å tru at å følge menyen nesten en uke har gjort litt utslag :P

Hvor finner du sånne grupper da? Har ikke sett noe til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

oi, så bra da! :P hm.. jeg tror bare at man "skriver seg inn" i en av trådene til de andre.. kaller det gruppe jeg da, men det er egentlig bare en tråd der alle som er med i den tråden skriver.. tenker å starte en sånn tråd, med bare noen stykker. er så mye enklere å forholde seg til folk når det ikke er så mange.. å blir joh bedre forhold og oppfølging å:P men står litt fast på navn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi' date=' så bra da! :P hm.. jeg tror bare at man "skriver seg inn" i en av trådene til de andre.. kaller det gruppe jeg da, men det er egentlig bare en tråd der alle som er med i den tråden skriver.. tenker å starte en sånn tråd, med bare noen stykker. er så mye enklere å forholde seg til folk når det ikke er så mange.. å blir joh bedre forhold og oppfølging å:P men står litt fast på navn:P[/quote']

 

Theaelise...kan ikke du bare starte en tråd?...så kan vi slå sammen denne og den jeg og du har....så blir vi 3 stk foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

er du her å, ja:P jo, jeg skal lage en ny tråd. må bare føre om de jeg har fått litt kontakt med blir med:P sitter her og trykker fram og tilbake, og blir litt småtullete av hvem jeg svarer hva til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du her å' date=' ja:P jo, jeg skal lage en ny tråd. må bare føre om de jeg har fått litt kontakt med blir med:P sitter her og trykker fram og tilbake, og blir litt småtullete av hvem jeg svarer hva til..[/quote']

 

Ja, det skjønner jeg godt! Jeg så det var du som hadde startet denne tråden her, så da tenkte jeg liksom at jeg kunne fremme forslaget om å kombinere dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

hei 22jente:) jada, vi skal vel få skviset deg inn skal du se;) Gr2010 heter gruppen, du finner den lenger ned i trådene i dette diskusjonsrommet. skriv litt om deg selv der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...