Gå til innhold

Oss unge som skal ned over 30kg


b3tty

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en jente på 23 år, som har tenkt meg ned MANGE kilo (45 kg).

Jeg lurer på om det er flere i samme båt som meg.

 

Jeg veier i dag 125 kg, men har tenkt meg ned til 80kg. Målet er å kanskje få et tosifret tall på vekta ved utgangen av dette året.

 

Kunne tenke meg å ha en tråd hvor oss som er unge og skal ned mye kan samles å motivere hverandre.

 

Vil du være med så sleng deg på !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

hei :) jeg blir veldig gjerne med her! mitt første mål er å komme meg inn i bunaden til 17mai.. sånn i første omgang skal jeg ned 25 kg ca.

 

jeg er 20 år, 163 høy og 95,5 kg.. jeg har gått ned fra startvekt på 113,1. hele 17,6 kg, er stolt av det:) men har bare holdt vekten stabil de siste månedene, ikke prøvd å gå ned. så til sammen med det jeg har gått ne og det jeg skal gå ned (i første omgang)blir det 43,1 kg. og til og med da er jeg ikke det jeg "skal" veie ut i fra bmi-måling. men jeg bryr meg ikke så mye om bmi, det spørs hva jeg trives med:) trives jeg med 70 kg, så blir jeg på 70 kg..

 

skal du begynne på kurs eller prøve å gå ned selv? når tenker du å begynne med slankingen eller har du allerede begynt? og når tenker du ha veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :P jeg blir veldig gjerne med her! mitt første mål er å komme meg inn i bunaden til 17mai.. sånn i første omgang skal jeg ned 25 kg ca.

 

jeg er 20 år' date=' 163 høy og 95,5 kg.. jeg har gått ned fra startvekt på 113,1. hele 17,6 kg, er stolt av det:) men har bare holdt vekten stabil de siste månedene, ikke prøvd å gå ned. så til sammen med det jeg har gått ne og det jeg skal gå ned (i første omgang)blir det 43,1 kg. og til og med da er jeg ikke det jeg "skal" veie ut i fra bmi-måling. men jeg bryr meg ikke så mye om bmi, det spørs hva jeg trives med:) trives jeg med 70 kg, så blir jeg på 70 kg..[/quote']

 

wow....17,6 kg er jo knallbra!

Nei, 80kg er jo ikke det jeg skal veie ut i fra BMI målingene heller. Men kommer jeg meg dit skal jeg si meg fornøyd for en stund i alle fall.

 

skal du begynne på kurs eller prøve å gå ned selv? når tenker du å begynne med slankingen eller har du allerede begynt? og når tenker du ha veiedag?

 

Jeg har tenkt å prøve å gå ned selv. Har rett og slett ikke råd til å gå på kurs!

Har allerede begynt slankingen så smått med å kutte ned på søtsaker og brus, og med å trene mer.

 

Jeg har Wii Fit til Wiien min, så bruker det en del til trening nå når det er så kaldt. Men satser på å gå en del tur når våren begynner å komme :P

 

Jeg har tenkt å ha veiedag på fredager. Jeg vet selv at helgene ofte er de dagene man uner seg litt ekstra, så da kan det være greit å ha veiedagen før helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

Nei' date=' 80kg er jo ikke det jeg skal veie ut i fra BMI målingene heller. Men kommer jeg meg dit skal jeg si meg fornøyd for en stund i alle fall.[/quote']

 

som jeg skulle sagt det selv.. får ta det litt som det kommer, tror jeg:)

 

Jeg har tenkt å prøve å gå ned selv. Har rett og slett ikke råd til å gå på kurs!

Har allerede begynt slankingen så smått med å kutte ned på søtsaker og brus' date=' og med å trene mer.

 

Jeg har Wii Fit til Wiien min, så bruker det en del til trening nå når det er så kaldt. Men satser på å gå en del tur når våren begynner å komme :P

 

Jeg har tenkt å ha veiedag på fredager. Jeg vet selv at helgene ofte er de dagene man uner seg litt ekstra, så da kan det være greit å ha veiedagen før helgen![/quote']

 

jeg tenkte først å begynne på maxikurs på nettet, men synes det er for dyrt..:/ får vurdere det litt senere.

 

har ikke begynt på slankingen ennå jeg, går å venter på noe treningsutstyr.. det kommer vel om ca en ukes tid:D gleder meg! så da skal jeg begynne for fullt;) har bestillt meg flere trenings dvder, matte, magetrener, rockering og strikk som brukes til forskjellige øvelser. jeg har også wii, og wii fit, men har aldri brukt den.. synes det er litt rart å stå å holde på med den alene.

 

turer kommer det nok ikke til å bli på meg uansett om det er snø og minusgrader eller om det er sommer og plussgrader.. føler at alle ser på meg, og det er noe av det verste jeg vet når jeg trener.. klarer heller ikke å trene i treningsstudioer pga det:P

 

jeg også tenker å ha veiedager på fredager, av akkurat samme grunn som deg:P vet med meg selv at om jeg begynner for hardt, kommer jeg ikke til å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte først å begynne på maxikurs på nettet' date=' men synes det er for dyrt..:/ får vurdere det litt senere. [/quote']

 

Ja....det er veldig dyrt. I alle fall for oss unge som ikke har så altfor mye penger.

Jeg får se det an til høsten når jeg har fått feriepenger og slikt om jeg kanskje har råd!

 

har ikke begynt på slankingen ennå jeg' date=' går å venter på noe treningsutstyr.. det kommer vel om ca en ukes tid:D gleder meg! så da skal jeg begynne for fullt;) har bestillt meg flere trenings dvder, matte, magetrener, rockering og strikk som brukes til forskjellige øvelser. jeg har også wii, og wii fit, men har aldri brukt den.. synes det er litt rart å stå å holde på med den alene.

[/quote']

 

Synes det er ganske kjekt jeg, men kommer nok kanskje til å gå lei etter en stund. Det blir jo mye de samme øvelsene jeg gjør liksom. Men jeg har bestilt meg noen andre treningsspill til den også, hvor man bruker balansebrettet. Så da kan jeg variere litt.

 

turer kommer det nok ikke til å bli på meg uansett om det er snø og minusgrader eller om det er sommer og plussgrader.. føler at alle ser på meg' date=' og det er noe av det verste jeg vet når jeg trener.. klarer heller ikke å trene i treningsstudioer pga det:P[/quote']

 

Jeg skjønner deg såååå godt! Jeg hater å gå på treningsstudio for jeg føler alle ser på meg. Folk ser jo når man går tur også, men jeg går i min egen lille verden med mp3spilleren på, så får egentlig ikke helt med meg om noen stirrer :P

 

jeg også tenker å ha veiedager på fredager' date=' av akkurat samme grunn som deg:P vet med meg selv at om jeg begynner for hardt, kommer jeg ikke til å holde ut.[/quote']

Ja....jeg er helt enig. Begynner man for hardt holder man ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

ja, kanskje det.. når er det man får feriepenger og skattpenger igjen..? er ikke helt inn i det systemet der:P

 

er det greit jeg legger deg til vennelisten min, så jeg finner deg raskere?

synes det er litt vanskelig å holde oversikt over trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' kanskje det.. når er det man får feriepenger og skattpenger igjen..? er ikke helt inn i det systemet der:P

 

er det greit jeg legger deg til vennelisten min, så jeg finner deg raskere?

synes det er litt vanskelig å holde oversikt over trådene.[/quote']

 

Både feriepengene og skattepengene kommer i juni om ikke jeg tar feil.

 

Ja, legg meg gjerne til i vennelisten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

haha, jeg sliter med det samme! jeg klarte på en eller annen måte å legge deg til som venn, men hovr jeg ser d aner jeg ikke:P for å legge deg til trykket jeg på navnet ditt, så kommer det opp litt forskjellig inne på din side. men finner ikke igjen vennelisten når jeg leter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha' date=' jeg sliter med det samme! jeg klarte på en eller annen måte å legge deg til som venn, men hovr jeg ser d aner jeg ikke:P for å legge deg til trykket jeg på navnet ditt, så kommer det opp litt forskjellig inne på din side. men finner ikke igjen vennelisten når jeg leter..[/quote']

 

Ja, samme gjorde jeg på deg også. Trykket på "legg theaelise til i din venneliste" eller noe sånt. Men skjønner ikke så mye mer!

Men men...nå er det natta her. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. "godt spørsmål" er vel egentlig ikke noe svar..? tror ingen vet det:P

 

hehe...så egentlig lite vits i å ha den funksjonen. Men men.

 

I går ble det ikke noe trening på meg, for jeg var på besøk hos pappa hele dagen. Men i dag er planen en 45-60 min med Wii Fit.

 

Jeg gikk på vekta på søndag å den viste 127,1kg. Så tydeligvis er det litt forskjell på vekta på som Wiien viser(den viste 125kg) og badevekta. Men tror jeg kommer til å følge badevekten!

Så startvekten er altså 127,1 for meg....så får vi se på Fredag om timene på Wiien har gjort litt utslag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter
hehe...så egentlig lite vits i å ha den funksjonen. Men men.

 

I går ble det ikke noe trening på meg' date=' for jeg var på besøk hos pappa hele dagen. Men i dag er planen en 45-60 min med Wii Fit.

 

Jeg gikk på vekta på søndag å den viste 127,1kg. Så tydeligvis er det litt forskjell på vekta på som Wiien viser(den viste 125kg) og badevekta. Men tror jeg kommer til å følge badevekten!

Så startvekten er altså 127,1 for meg....så får vi se på Fredag om timene på Wiien har gjort litt utslag :P[/quote']

 

har ikke begynt ennå jeg, venter og venter på treningsutstyret!:/

jeg tenker å begyne en ny tråd "GR2010", (grete roede) der vi kan fortsette å snakke som her, bare at det liksom blir "gruppa" vår:) hva tror du?

 

blir spennende å se på fredag da!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke begynt ennå jeg' date=' venter og venter på treningsutstyret!:/

jeg tenker å begyne en ny tråd "GR2010", (grete roede) der vi kan fortsette å snakke som her, bare at det liksom blir "gruppa" vår:) hva tror du?

 

blir spennende å se på fredag da!:P[/quote']

 

Ja, gjør gjerne det. Jeg blir i alle fall med om du starter en :P

 

Ja....jeg både gruer og gleder meg til fredag! Skikkelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...