Gå til innhold

Noen nordfra som skal ned 20-30 kg?


Gjest Aanette

Anbefalte innlegg

Gjest gravidmagen

Jeg er nordfra, og skal ned 20 kg før juli 2010! Tung oppgave, men nå må det bare stå til! Har hatt skikkelige problemer med motivasjonen til nå. Fikk en datter for ett år siden, og siden da har det bare gått nedover. Virkelig deprimerende siden jeg en gang var danser, og var virkelig slank! :/

 

Her er det bare å henge i, men hvordan det skal gjøres er ennå et spørsmål :P

Går på Alli-tablettene i tillegg til å prøve å holde kalorinivået på et minimum. Trening også selvfølgelig, men der sliter jeg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimsen85

Er også fra Tromsø og skal begynne på Maxikurs i tromsdalen i morra. Hadde egentlig lyst å begynne på ung-kurs, men blir 25 i april, så da e eg vel for gammel :P Kan godt være med å dele erfaringer frustrasjoner og oppskrifter :P Eg har planer om å teste ut mange gode oppskrifter framover.

 

Eg har også lest Gillan McKeith "you are what you eat". Ganske interessant lesning. Har tenkt å kanskje inkorporere litt av hennes matprinsipper i mitt framtidige matstell :P

 

Lurer og på om dokke har smakt Quinoa, Amarath eller Yacon/agavesirup. Har tenkt på å prøve dei for å sjå om eg lika det. For det er visst alt veldig sunt. Ingenting er vel bedre enn å finne god mat som også er sunn.

 

Eg skal prøve å sette meg nåken realistiske mål, som er ganske viktig. Her er mine mål foreløbig:

Delmål 1 (innen kursslutt 2. mars 2010): - 5-8 kg

Delmål 2 (innen 1. mai 2010): - 10-15 kg (til sammen)

Delmål 3 (innen 1. august 2010) - 18-22 kg (til sammen)

Delmål 4 (1.desember) fortsatt -22 kg (stabil vekt)

Mål (2011-resten av mitt liv) å stabilisere meg på den vekta og ha gode mat- og treningsvaner.

 

Har dokke andre gått på GR-kurs før?

Håpa dokke har lyst å dele mange gode oppskrifter og erfaringer også med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...