Gå til innhold

Ned 20-30 kg - 20. januar


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Heisan!

 

I dag var jeg førstemann :)

 

Veide meg i dag - og den viste -0,5 denne uken (totalt -5), har da ca 25 kg igjen...langt igjen, men det går i alle fall nedover. Er litt skuffet over kun 0,5 kg ned denne uken - jeg som har vært så flink.

 

Har måket snø i dag, og hva skal jeg registrere det som?????? Klippe plen ? ha-ha

 

Blir nok 25 min på sykkelen i kveld også - håper på -1 kg til neste fredag!

 

Lykke til!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Heisan!

 

I dag var jeg førstemann :)

 

Veide meg i dag - og den viste -0' date='5 denne uken (totalt -5), har da ca 25 kg igjen...langt igjen, men det går i alle fall nedover. Er litt skuffet over kun 0,5 kg ned denne uken - jeg som har vært så flink.

 

Har måket snø i dag, og hva skal jeg registrere det som?????? Klippe plen ? ha-ha

 

Blir nok 25 min på sykkelen i kveld også - håper på -1 kg til neste fredag!

 

Lykke til!

 

Smukkeline[/quote']

 

Kjenner meg godt igjen ja. Jeg gikk ned 0,6 denne uka, på tross av flink med mat og trim. (har veiedag mandager)

Men vi står på neste uke også, så får vi nok se resultater vi også - ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Enits, hangglidern, Smukkeline og colemay med nedgang! -Jeg er mektig imponert over colemay's nedgang på 40 kg!! Håper du får internett hjemme igjen snart så vi kan følge deg videre.. -og jeg trenger snart noen (om ca 15-17kg) til å holde vekten sammen med!

 

I dag er det spinning i lunsjen igjen, så jeg får iallefall litt trim! Hadde planlagt å trimme litt pialtes hjemme i går, men jeg sovnet da jeg la poden klokken 8, og sov til halv elleve, pusset tenner og kledde av meg og sov til klokken 8 i dag morges! -Må ha vært utslitt!

 

Trinny; La hodet ligge nede! -De fleste av øvelsene går på at man skal løfte nakken og stramme magen (power house), men en forenkling av øvelsene er å la hådet ligge nede, eventuelt legge en pute under hodet! -Jeg har knapt magemuskler i det hele tatt siden musklene ble dratt helt ut av form etter svangerskapet. -Men så lenge jeg fokuserer all min energi på magen, så kjenner jeg iallefall at jeg blir støl etter en økt! -Det må jo bety at musklene er der iallefall! :)

 

Denne helgen skal jeg være flink!!!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Gratulerer til Enits' date=' hangglidern, Smukkeline og colemay med nedgang! -Jeg er mektig imponert over colemay's nedgang på 40 kg!! Håper du får internett hjemme igjen snart så vi kan følge deg videre.. -og jeg trenger snart noen (om ca 15-17kg) til å holde vekten sammen med!

 

I dag er det spinning i lunsjen igjen, så jeg får iallefall litt trim! Hadde planlagt å trimme litt pialtes hjemme i går, men jeg sovnet da jeg la poden klokken 8, og sov til halv elleve, pusset tenner og kledde av meg og sov til klokken 8 i dag morges! -Må ha vært utslitt!

 

Trinny; La hodet ligge nede! -De fleste av øvelsene går på at man skal løfte nakken og stramme magen (power house), men en forenkling av øvelsene er å la hådet ligge nede, eventuelt legge en pute under hodet! -Jeg har knapt magemuskler i det hele tatt siden musklene ble dratt helt ut av form etter svangerskapet. -Men så lenge jeg fokuserer all min energi på magen, så kjenner jeg iallefall at jeg blir støl etter en økt! -Det må jo bety at musklene er der iallefall! :)

Denne helgen skal jeg være flink!!!

 

CamCam[/quote']

 

Jeg kan godt prøve å holde vekten sammen med deg om ca 17 kg - snakkes iallefall da :)

God helg

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok trim med snømåking om kvelden. Her har det lavet ned en hel masse:) Men den er jo heldigvis ganske så lett.. Nå er det endelig helg og kosefaktoren er høy.. men skal vel ikke bruke normale kosemetoder som potetgull eller sjokolade, selv om lysten på det nå er enormt stort:(

Tenker jeg lager meg en fruktsalat med eple/kanel yoghurt istedet..nam,nam:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strikkeline
Heisan!

 

I dag var jeg førstemann :)

 

Veide meg i dag - og den viste -0' date='5 denne uken (totalt -5), har da ca 25 kg igjen...langt igjen, men det går i alle fall nedover. Er litt skuffet over kun 0,5 kg ned denne uken - jeg som har vært så flink.

 

Har måket snø i dag, og hva skal jeg registrere det som?????? Klippe plen ? ha-ha

 

Blir nok 25 min på sykkelen i kveld også - håper på -1 kg til neste fredag!

 

Lykke til!

 

Smukkeline[/quote']

 

Jeg måket masse sne i går, armene føles låst mot kroppen i dag, så det MÅ ha vært effektivt. Men hvordan registreres det?

 

Og hva med ellipsetrener, er det sykling eller styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder snømåking for min del som er over 110 kg så mener jeg at jeg får ett trimpoeng for ett kvarter. Mener Mona sa det sto i en av GR kursbøkene;)

Men står ikke i den første nye for der har jeg sjekket, men det er flere her som har gått mange kurs; kanskje de vet sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snømåking gir trimpoeng i boka, ja! 30m/>70kg, 25m/70-90kg, 20m/91-110, 15m/>110kg!

 

Når det gjelder ellipse maskin hadde jeg tatt det på sykling, men kanskje du kan ta litt av hvert? -F.eks halvparten på sykling og andre på styrke?? Man får bruke fantasien og kreativiteten!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strikkeline

Siden jeg er ny her i dag, må jeg sjekke litt nærmere dette med trimmerker og en hel del andre ting jeg heller ikke forstår enda, men jeg er i alle fall rimelig sikker på at jeg sendte et gram og to inn i snedungene jeg laget i går kveld og i dag.

 

Og så så mye mer meningsfullt enn å labbe langs veiene.... (jeg er ikke så glad i å trimme, nemlig, men gjør det likevel fordi det er nødvendig. Og noen sier det blir bedre etterhvert, og når jeg nå har holdt på et halvt år, håper jeg det ikke er så lenge igjen til etterhvert kommer! :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...