Gå til innhold

Spørsmål til dere som har gått ned mye


Gjest maoam

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med "magehuden"? Jeg skal ned 20 kg og er redd for at huden på magen nærmest vil henge og slenge etterpå?

 

Er det mange som har fjernet overflødig hud etter at dere har gått ned?

 

Noen som vil dele tips og erfaringer? Hadde blitt veldig glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått ned 18 kg, og magehuden er ikke slapp. Tror det er avhengig av mange faktorer; trening, arv, jojo-slanking, hudens elastisitet osv.

Hvis du trener reglemessig mens du går ned i vekt, vil huden over hele kroppen bedre "tilpasse seg" den nye kroppen sin :P Og da mener jeg ikke bare gå-turer, men trening som gjør deg skikkelig sliten, både styrke og kondisjon.

 

Masse lykke til!

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned nesten 30 kilo og mageskinnet føyde seg faktisk og ble ganske fint. Jeg vet ikke hva som skal til, men jeg vil tro det er en del individuelle forskjeller og faktorer som Soleia allerede var inne på. Sikkert lurt å trene og å drikke vann. Blir det slapt så går det an å gjøre noe med.

 

Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Propella

Jeg har gått ned litt over 20 kilo og brukte vel ca 10 mnd på det. Underveis i prosessen trente jeg endel og masse mage, rumpe og lår. Huden har ikke blitt hengete og slapp. Så tar du tiden og har mulighet for å trene på veien så kan det kanskje hjelpe til å la huden føye seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppløftende svar allesammen! Hos meg er det kun trening som gjør at jeg får ned i vekt, så jeg er pent nødt :-)

 

Det er ikke noe problem for meg å eventuelt gjøre noe med huden om den skulle bli for stor, men veldig greit hvis jeg slipper.

 

Lykke til videre, dere som har vært flinke å gå ned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...