Gå til innhold

Noen som vil slå følge med meg??


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 32 år som for 7 uker siden fikk en liten gutt! Jeg vet godt at jeg ikke kan slanke meg mens jeg ammer, men spise sunt og holde meg unna sjokolade er noe jeg absolutt burde klare!

Jeg har nå gått og "mannet" meg opp en stund, for det finnes omtrent ikke noe jeg elsker mer enn SJOKOLADE!!!! (utenom barna mine selvfølgelig )

Jeg må ha sjokolade, jeg må ha myyye sjokolade hver dag... og dette legger man absolutt på seg av ja! Iløpet av 4 uker har jeg lagt på meg 4 kilo... 200 grams sjokoladeplater hver dag setter sine spor ja!

 

Så nå fra mandagen av skal jeg til pers! Ingen sjokolade utenom på lørdag!!! Og jeg skal rapportere her inne hver eneste dag! Trilleturer skal jeg også ha hver dag! Så sant det ikke blir sprengkulde igjen! Da får jeg vente til kvelden og ta meg en tusletur alene!

 

Noen som slår følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 32 år som for 7 uker siden fikk en liten gutt! Jeg vet godt at jeg ikke kan slanke meg mens jeg ammer' date=' men spise sunt og holde meg unna sjokolade er noe jeg absolutt burde klare!

Jeg har nå gått og "mannet" meg opp en stund, for det finnes omtrent ikke noe jeg elsker mer enn SJOKOLADE!!!! (utenom barna mine selvfølgelig )

Jeg må ha sjokolade, jeg må ha myyye sjokolade hver dag... og dette legger man absolutt på seg av ja! Iløpet av 4 uker har jeg lagt på meg 4 kilo... 200 grams sjokoladeplater hver dag setter sine spor ja!

 

Så nå fra mandagen av skal jeg til pers! Ingen sjokolade utenom på lørdag!!! Og jeg skal rapportere her inne hver eneste dag! Trilleturer skal jeg også ha hver dag! Så sant det ikke blir sprengkulde igjen! Da får jeg vente til kvelden og ta meg en tusletur alene!

 

Noen som slår følge?[/quote']

 

Hvor mange barn har du? Jeg har tre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 stk! En jente på 5 år og en gutt på 8 uker :D

 

Takk for tilbudet om og bli med dere andre, får se hva jeg gjør. Syntes det er litt vanskelig og komme inn i en godt opparbeidet tråd hvor de fleste har vært med fra begynnelsen og kjenner hverandre godt.

 

Dagene mine har ikke gått helt etter planene.... Fikk en sjokkbeskjed om minstemann på 6 ukers kontrollen.. heldigvis ser det ikke ut til at det stemmer... men det tok på.. kiloene har desverre gått på istedenfor av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår også følge med dere. Jeg har to barn. En gutt på 2,5 og en jente på 3 mnd. Jeg rapportere hver dag så prøver jeg og holde meg unna sjokolade og diverse søtsaker. Jeg startet nå på mandag og har gått ned 0,7 så er ganske så fornøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg begynte i går, så kan ikke uttale meg så mye om selve vektnedgangen enda, men er i allefall veldig motivert. Jeg har to barn, to jenter på 2 år og 3 mnd. Synes det er veldig vanskelig å få tid til å trene.. Flere som også sliter med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Jeg er en dame på 28 som fikk ei lita tuppe for 4.mnd siden. Har en gutt på 10 fra før og har noen kilo ekstra fra det første svangerskapet som jeg bærer på enda. Skal ned 10 kilo i løpet av 2010. Tar det sakte, må bare endre noen vaner ;)

 

Kommer også til å rapportere inn her hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storelykke
Jeg har 2 stk! En jente på 5 år og en gutt på 8 uker ;)

 

Takk for tilbudet om og bli med dere andre' date=' får se hva jeg gjør. Syntes det er litt vanskelig og komme inn i en godt opparbeidet tråd hvor de fleste har vært med fra begynnelsen og kjenner hverandre godt.

[/quote']

 

Vi er flere som ikke har vært med i de trådene hele veien. Jeg "joinet" for 2 uker siden, og kjenner ingen der fra før. Så du er hjertelig velkommen inn i "ammer og vil ned i vekt"-trådene også, hvis du vil. Ingen er utenfor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest XtraLarge

Jeg er ganske ny her og joiner dere mer enn gjerne. Startet på kurs 9.mars full av pågangsmot. Men to dager etter fikk sønnen min på 3 år influensa og det tok litt piffen fra meg.

jeg har to gutter 11 og tre år og en jente på tre mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bobelone

Slenger meg også med her. Er en jente på 36, har ca 30 kilo overvekt etter 3 barn, har aldri helt blitt kvitt babykiloene. Ammer gojenta mi på 8 mnd. , så nå får vi ta det pent og rolig inntil videre.

Startet opp 1. febr, men mistet min far brått og uventet dagen etter og gikk da på en smell. Har tatt opp igjen slankingen nå. 2, 4 kilo har det likevel blitt siden 1.febr - så det er da noe! Målet er 10 kilo til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Snakk om ammetåke om dagen da!!! Hadde jo en tråd her og... Jeg har startet ny tråd... så hvis noen av dere fortsatt er her så slå følge da!!! Den heter "En sunnere hverdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...