Gå til innhold

Småprat fra en nyfrelst slanker.


Gjest runegutt

Anbefalte innlegg

Gjest runegutt

Jeg er en av de mange med alt for mange kilo og alt for lite lyst til å trene.

skal ned 52 kilo, og det skal jeg klare på et år. Hvordan? Jeg har begynt på grete Roede kurs for menn.

 

Jeg ble overtalt av et familiemedlem som har tatt av 35 kilo på et år ved hjelp av Grete Roede kurs, og jeg var etterhvert tom for dårlige unnskyldninger til ikke å starte opp jeg og. Dagen kom og jeg gikk til kurset med blandete følelser.

Jeg møtte en utrolig positiv kursleder og 20 mannfolk i alle størrelser. Stemningen var lett og praten og kommentarene var mange (og morsomme).

 

Ikke vet jeg hva som gjorde utslaget, men jeg er nå etter 3 dager helfrelst slanker. jeg har gått tur hver dag, og fulgt opplegget med maten til nærmeste gram. Og jeg har det kjempegøy med å gjøre dette. Jeg gleder meg til neste uke og nytt møte med inspirerende kursleder og sosialt samvære med andre slankere. Stå på alle sammen.

 

Nyfrelst slanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickedokke

Så utrolig bra at du har satt igang dette prosjektet:-) Det jeg ble overrasket over da jeg startet, var at jeg ikke var sulten i det hele tatt. Fysen ja, men det sitter jo for det meste i hodet, så det går over etter hvert. Jeg ønsker deg lykke til videre:-)

 

Lørdagsklem fra Nickedokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du trives og har funnet en metode du kan følge. Kan tenke meg det er kjekt at det er en egen gruppe for menn.

 

Jeg har prøvd denne måten før, men har aldri gått kurs... ikke fordi jeg ikke vil, men ganske enkelt fordi jeg ikke har råd til det. Men nå skal jeg prøve så godt jeg kan å følge opplegget her på vektklubben så får jeg se om jeg får det til denne gangen.

 

Vil ihvertfall ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runegutt

Hei tante troll og nickedokke. Takk for inspirerende svar.

 

Visste dere at det er forskjell på Helkorn Hvete og Fullkorn Hvete?? Det lærte jeg igår. Skulle lage Pizza på lørdagskvelden på Jobben. Og ville introdusere Grete Roede hot pizza som står i kursboken. Var på Rema og handlet inn, og fant ikke noe som het fullkorn hvete, men tenkte at Helkornhvete sikker var samme vare med et annet navn. Jeg ble noe skeptisk da jeg prøvde å kna de nøttelignende frøene inn i deigen, men tenkte at kursfolkene sikkert visste hva de gjorde da de laget oppskriften....

 

Resultatet ble ikke bra.!!! det var som å tygge småstein. og populariteten på jobben sank nok noen hakk. ja ja. man lærer mest av å feile, sies det.

 

Jeg mister ikke motet av den grunn. Bretter opp ermene og prøver en kyllingrett i dag. stå på dere, slanking er gøy......

 

runegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...