Gå til innhold

Stor folkehøgskolejente


Gjest helle90s

Anbefalte innlegg

Gjest helle90s

Hei... er ei jente på 19 år med vekt på 110 kg:S og 183cm høg

 

Når eg begynte på folkehøgskole så raste vekta opp med det samme. (og ja, veit de er vanelig).

Men no har legen min bedd meg gå ned i vekt, og eg skjønna kva han meina, eg må det..

 

probleme oppstår her:

0 motivasjon, aner ikkje korleis eg ska få motivasjon heller. På skulen har vi ingen trenings aktiviteta, og turstia uttafor skulen finst ikkje.

 

Eg har no ivertfall komt so longt at eg har skreve meg sjølv inn her

 

har og forresten deltatt på grete roede kurs for ca 2 år siden, då låg vekta mi på 91-93. men var så opptatt med skole at det ikkje fungerte.

 

Eg har ikkje noke favoritt aktivitet, men må få opp kondisjonen og ned vekta.

 

Noken som har tips til korleis eg kan få motivasjon?:)

 

trivselsvekt på 76 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Så bra du har bestemt deg for å gå ned i vekt!

 

Forstår godt at det er vanskelig å finne motivasjonen, sliter veldig med det til tider selv.

Men det du kan gjøre, for å få en kickstart på nedgangen din er å følge suppedietten i syv dager. Sier ikke at dette nødvendigvis er det sunneste alternative, fordi man går ned mange kilo på de dagene. Men hovedsakelig vann, og når vekten går ned går gjerne motivasjonen opp!:) Pluss at det er veldig overkommelig prismessig for oss studenter.

 

Når det gjelder trening så er Jillian Michaels - 30 days shred utrolig flott! Har nettopp startet på den selv og er så støl at jeg nesten ikke klarer å gå i trapper (noe som betyr at det i alle fall fungerer:p) Det er 20 min intens, å da mener jeg INTENS trening med tre nivåer, hvor man er på hvert nivå i 10 dager. DVDen er laget rettet mot oss litt større, og hun sier selv at den er konstruert for at man skal gå ned mest mulig vekt på kortest mulig tid.

 

Håper det kanskje hjalp deg bittelitt. Du er hjertelig velkommen til å være med oss i vår gruppe "ned 19 kg, helst i går". Jeg har veiedager på torsdag og i alle fall to av de andre jentene har onsdager =) Man blir jo mer motivert av å ha noen å dele erfaringer med også!

 

Lykke til med nedgangen!!! Stå på, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...