Gå til innhold

Mer mat med trening?


Gjest tanntine

Anbefalte innlegg

Gjest tanntine

Jeg bare lurer på om noen kan svare på om jeg skal legge på flere kalorier per dag (for meg,1300) dersom jeg trener?Har ikke helt forstått om jeg alltid skal ha 1300 eller om jeg burde få i meg mer dersom jeg trener...Jeg blir jo mer sulten etter harde treningsøkter...Håper noen kan svare meg på dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye du trener, men jeg tror det skal virkelig mye trening til for at du skal gå opp på antall kalorier. Jeg hadde 26,5 trimpoeng forrige uke, men øker ikke matmengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Er det ingen av dere som går på kurs? Det har seg sånn at når dere har rekna ut hvor mye dere trenger i løpet av en dag, så er treninga innrekna i dette. Men viss dere der i mot har rekna med 7 trimpoeng, og trener til 14 trimpoeng i løpet av en uke, så er det faktisk ikke så dumt å unne seg litt eksta, noe sunt vel og merke.

Viss en trener så ekstremt mye mer enn det en har gått ut i fra, så blir det for mye trening i forhold til kcal-inntak! Dere vil da komme mer enn 1000 kcal under det dere får i dere, og kroppen vil skru ned forbrenningen = SPAREBLUSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med hun før meg som svarte. Går kroppen på sparebluss går dere ikke ned i vekt... Du som skriver at du har 26,5 trimpoeng??? Hva gjør du egentlig??

Jeg jogger nesten hver dag, har 2 bikkjer som jeg driver med snørekjøring på men jeg kommer aldri i livet opp i så mange trimpoeng.. Jeg ligger på rundt 18-20 litt ettersom lengden på turene. Noen ganger tar jeg strikke trening om det er kaldt..

Du er i allfall flink om du har så mange poeng hver uke...

 

Jeg går på kurs og jeg øker ingenting selvom jeg trener..

Jeg har meny 3 men går på meny 2, da jeg fikk beskjed om det...

 

Lykke til. Klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...