Gå til innhold

NED 20-30KG søndag 22/1


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Plutselig full vinter ute; først masse snø og så veldig kaldt i går kveld...brrr.. litt bedre nå på dagen da:) Her skal dagen ikke brukes på masse gjøremål, men her slappes det av og skal gå tur litt senere. Jeg har vært "heldig" å fått en slag betennelse i muskelen under skulder/arm; sikkert pga uvant jobbestilling/bevegelser. Blir vel slik når plutselig gjør samme bevegelsen 10 000 ganger iløpet av en uke:p Jeg prøver å strekke; bruke varme; være i ro men det verker hele tiden og gjør t.o.m vondt når jeg hoster..

 

Ellers koser jeg meg meg rugsprø med pålegg, kaffe og appelsin- deilig å ha god tid til mat. Senere skal jeg finne fram litt oppskrifter på luncher og middager. Jeg satser på å spise litt mere luncher med grønnsaker/kjøtt/fisk/salater i tillegg til middagen. Jeg er også veldig glad i Wok:)

 

Ha en fin søndag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Har akkurat vært ute på skitur - 1,5 time idag.

Det var litt dyp snø, så vi måtte gå på spor selv (midt på leggen)

Det var tungt, men du verden hvor godt det er når en kan komme inn igjen.

 

Jeg er spent på veiinga i morgen :) har vært flink med mat og trim denne uka, så jeg håper det går bra. (fikk mitt 7. gulleple i dag :))

 

Har dere ei fin helg alle sammen, eller butter det imot?

Hører gjerne fra dere.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte selv å kjenne det godt i den ene skulderen og armen etter snømåkingen i dag. For meg er det nok rett og slett et tegn på at jeg er i dårlig fysisk form...

 

Hadde fødselsdag i begynnelsen av måneden og feiret med venninner på fredag. da fikk jeg stegteller avei venninne!! Snakk om super gave! Fra før har jeg jo puls klokke, og har deror tengt at stegteller var litt over kill, men når jeg har fått den i gave, er det jo supert! Skal ta med begge deler når jeg drar på jobb til utlandet for ei uke i morgne. Kan jo være at noen sparker meg så hardt bak at jeg bare MÅ komme meg ut og i aktivitet!

 

Ha ei fin uke. Jeg vet jeg får en dårlig start med veiinga i morgen, men lite jeg kan gjøre med det. Prøver å starte på igjen nå, blir motivert av å lese hva dere skriver her inne! (Selv om jeg trenger spesifikke spark for meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ut på tur i dag! Så får heller målet for neste uke bli at jeg kommer meg i aktivitet to ganger i stedet for bare en. Hverdagene er overfylte, lørdag er jeg utslitt, og søndag kommer jeg meg ut på tur. Håper det blir bedre nå som jeg har kommet i gang med semesteret, og snart får litt rutine inn igjen. Akkurat nå har jeg null kontroll på livet mitt, og det bare spinner forbi meg.

Det skal også legges til at det har vært 360 graders motvind her i Trondheim de siste dagene, så det har vært umulig å være utendørs. Men det forklarer jo ikke støttemedlemskapet mitt på treningsstudioet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...