Gå til innhold

Enna1s slankedagbok.


Gjest enna1

Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat meldt meg inn og begynner på internett kurs neste torsdag. Men jeg har bestemt meg for å starte på mandag.

 

Jeg er ellers en glad jente på 38,5 år har to barn og er gift med verdens beste mann. Arbeider som pedagogisk leder i barnehage i 100% stilling og er bonde i tillegg, driver med korn og gris.

 

Har som mål og gå ned 40 kilo før jeg blir 40 år den 5 juni 2011.

Å det skal jeg klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tirsdag, startet på med å følge opplegget for et lettere liv i går. Har vært to travle dager på jobb, men det har gått greit å følge fastsatt spiseplan. :-)

Men det har vært mange do turer, dette er vel for at jeg drikker mer vann enn tidligere.

 

I dag var det noen som hadde satt fram sjokolade på pauserommet, men jeg hadde ikke lyst på. Jeg hadde med meg en stor mango som jeg satt å koste meg med i stede.

 

Har fått tid til å trene på trimsykkelen begge dagene, det har blitt 40 min tilsammen og i dag tok jeg ei styrkeøkt på 15min. Kjenner at det er ei stund siden kroppen har vært i bevegelse. I morgen er det skitur på barnehagen så da blir det noen timer ute da også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på skitur i barnehagen gikk 6.5 kilometer, en flott tur. Hadde glemt matpakken hjemme i dag og spiste av det som var med fra barnehagen, og fikk meg en skikkelig lærepenge i forhold til salamipølse når jeg la det inn i dagboka, hvis jeg glemmer matpakke en annen gang vi er på tur skal jeg i allefall ta av salamipølsa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...