Gjest enna1 Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei jeg har akkurat meldt meg inn og begynner på internett kurs neste torsdag. Men jeg har bestemt meg for å starte på mandag. Jeg er ellers en glad jente på 38,5 år har to barn og er gift med verdens beste mann. Arbeider som pedagogisk leder i barnehage i 100% stilling og er bonde i tillegg, driver med korn og gris. Har som mål og gå ned 40 kilo før jeg blir 40 år den 5 juni 2011. Å det skal jeg klare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Callach Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Gleder meg til å følge deg videre..... klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest enna1 Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Da er det tirsdag, startet på med å følge opplegget for et lettere liv i går. Har vært to travle dager på jobb, men det har gått greit å følge fastsatt spiseplan. :-) Men det har vært mange do turer, dette er vel for at jeg drikker mer vann enn tidligere. I dag var det noen som hadde satt fram sjokolade på pauserommet, men jeg hadde ikke lyst på. Jeg hadde med meg en stor mango som jeg satt å koste meg med i stede. Har fått tid til å trene på trimsykkelen begge dagene, det har blitt 40 min tilsammen og i dag tok jeg ei styrkeøkt på 15min. Kjenner at det er ei stund siden kroppen har vært i bevegelse. I morgen er det skitur på barnehagen så da blir det noen timer ute da også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...