Gå til innhold

Weee:)


Gjest kirami

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fylt opp mitt første trimtre og begynt på mitt andre:) Jippi:) Er jaggu ganske mange kalorier brent opp det:)

Ja ja, da er det bare å komme seg i gang med tre nr 2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Det skjønte jeg det selv, gitt! hehe. Jeg har jo vært så fortvilet over at startdatoen har endret seg hver uke, så jeg ikke får hvor mye jeg har gått ned hver uke, så har jeg ikke skjønt at jeg måtte bestemme meg for startdato selv... :) jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fylt opp mitt første trimtre og begynt på mitt andre:) Jippi:) Er jaggu ganske mange kalorier brent opp det:)

Ja ja' date=' da er det bare å komme seg i gang med tre nr 2!![/quote']

 

 

Gratulerer :)

Selv er jeg bare på det 4. eplet:P men men, får vel ett tre jeg også etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosarompe: hehe, det sleit jeg med i førsten også:) Trmma og la inn vekt uten at det skjedde noen ting:) men så fant jeg nå ut av det og da hjalp det veldig:)

 

millaaa: Fire epler er jo flott:) Jeg har fått mange epler av den grunn at jeg er så uheldig å være arbeidsledig i øyeblikket, så har jo muligheten til å bruke masse tid på treningsstudio mens dattra mi er i barnehagen. Så fort jeg får meg jobb, klarer jeg neppe å trene 2timer om dagen som nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...