Gå til innhold

Pannekakerøre - kan det fryses?


Gjest tib

Anbefalte innlegg

Jeg så en oppskrift på grove pannekaker her inne. Som småbarnsmor kommer man jo ikke unna dette til tider...:-)

Men det tar jo lang tid å lage røre og la den svelle. Så nå lurer jeg på om pannekakerøre lar seg fryse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om røren kan fryses, men hvis du lager ferdig alle pannekakene så tipper jeg at ferdige pannekaker kan fryses ganske greit, mener jeg har gjort det før en gang. Da slipper du jo styret med å steke dem når du har dårlig tid. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser alltid pannekaker når jeg lager det.

Jeg lager alltid for mye røre.. Alltid:p Og med en gang jeg føler meg mett så er det rett i frysen, hvis ikke blir jeg bare fristet til å spise dem opp.

 

Men de smaker helt likt etter en runde på defrost i microbølgovnen:) Er mye mer praktisk enn å fryse røra uansett, det er så kjipt om du f.eks bare vil ha EN pannekake, eller uansett.. Du må jo ta opp HELE røra, flytende ting i frysen er fælt..

Har en fiskesuppe i frysen som jeg har så lyst til å spise til lunsj hele tiden, men det er så sinnsykt mye og jeg klarer ikke å dele den svære isklumpen i to :P

 

Så jeg må bare vente til mr.samborer er i humør for fisk til middag x)

 

Uansett, ferdigstekte, fryste pannekaker er thumbs up;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...