Gå til innhold

Hvordan holde vekten?


Gjest MarteiFarta

Anbefalte innlegg

Gjest MarteiFarta

Hei alle dere her inne!

Jeg har gått ned 21kg til nå og har rundt 5kg igjen før jeg kan flytte inn på dette forumet.

Jeg lurer litt på hvordan hold- vekten opplegget fungerer? Liker å innstille meg litt på forhånd... Hvordan spiser en seg gradvis opp til de 500-800 kaloriene en skal ha ekstra hver dag? Er det veldig vanskelig å holde vekten eller går det ganske greit? Jeg har ca.60kg som trivselsvekt. Skal jeg slanke meg ned dit og deretter begynne å holde vekten, eller bør jeg gå et par kilo lenger ned i tilfelle jeg legger litt på meg når jeg begynner å spise normalt?

 

Setter pris på alle svar jeg får!

 

Hilsen MarteiFarta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er du her og? Jeg lurer også på hvordan det funker. Regner med å begynne på hold-vekten-kurs snart, skal si fra når jeg får bøkene og sånt, om det står noe lurt. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skal ta vanlig eller nettkurs, tar gjerne imot tips hvis noen har erfaringer?

 

Jeg er også veldig nysgjerrig på hvordan det funker, hvor vanskelig det er osv. Så det var så få tråder her inne på hold vekten, hvorfor er det ikke flere som holder til her? Hmmm, håper det betyr at de er så flinke at de ikke trenger forum lenger, og ikke at de har falt av lasset...

 

Hilsen Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarteiFarta

Så ikke at det var kommet svar her før i dag... Veldig få som holder til her inne ja... håper det lover godt... Jeg SKAL (prøver å overbevise meg selv) iallefall klare å holde vekten! Har egentlig ikke flyttet helt inn her enda, fordi jeg har 3.9kg igjen, men jeg lurer litt på hvordan opplegget funker. Håper også at jeg får begynt på et hold- vekten kurs før sommeren i tilfelle det er sommerferie på kursene... hvis ikke vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram...

Er du i mål da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fy søren så flink du er altså. Jeg blir helt stum av beundring. Jeg holder meg ganske stabil på 65 kg, men skal skjerpe meg litt igjen over påske. Vet ikke om jeg er i mål eller ikke, men det har vært godt å slappe litt av på kravene. Er ikke så nøye om jeg går ned mer i vekt, men har lyst til å stramme meg litt opp i alle fall. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...