Gå til innhold

PÅSKEMÅL mandag 23.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

GJESP!!! aiaiai, i dag ville tøtta sove leeenge, ikke lett å komme seg opp kl 0700 på en fridag, men jeg er nødt til å ha faste rutiner i ukedagene selv om jeg jobber turnus. Unner meg å sitte en times tid med God Morgen, Norge og en god kopp te før pliktene begynner. I dag blir det husarbeide, lekselesing og endelig; styrketrening som jeg har skulket unna altfor lenge!

Ha en spennende mandag alle sammen. :)

 

Klem Jannicke

 

--- Står man ved målet, angrer man ikke reisens møye og besvær ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Her butter det litt imot.

0,7 kg i minus denne uka, og ingenting i cm.

Har da vært flink med maten og trimmet bra.

Dumt, men jeg ligger allerede etter skjema til -10 kg til påske :)

Men,men får fortsette likevel.

 

Ha en god dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

0,7 kg i riktig retning!! Du kommer i mål, om kanskje litt senere enn planlagt. Pytt sann, du gjør iallefall veldig mye riktig siden det går nedover! Fortsett i den gode rytmen din, er det ikke deilig å ha et litt lettere utgangspunkt enn forrige uke?

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
0' date='7 kg i riktig retning!! Du kommer i mål, om kanskje litt senere enn planlagt. Pytt sann, du gjør iallefall veldig mye riktig siden det går nedover! Fortsett i den gode rytmen din, er det ikke deilig å ha et litt lettere utgangspunkt enn forrige uke?

 

Klem Jannicke[/quote']

 

 

Takk skal du ha. Det er dette som virkelig hjelper her inne.

Her føler jeg meg hjemme :)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Endelig pekte vektnålen nedover igjen! Etter å ha gått opp 0,4 sist uke var jeg litt småskuffet, men i dag var det plutselig minus 1,6!

 

Så ikke mist motet, hangglidern, vektnedgangen er ikke alltid like logisk...

 

Startdato: 2.januar

Startvekt: 65,7

Nå: 63,2

Mål: 59

 

Kanskje jeg også skal prøve styrketrening i dag, ingen dum idé, Jannicke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke
Endelig pekte vektnålen nedover igjen! Etter å ha gått opp 0,4 sist uke var jeg litt småskuffet, men i dag var det plutselig minus 1,6!

 

WOW!!! Stående applaus for deg!!! (så fikk jeg svidd av 2 kcal og,, hehe)

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke
Endelig pekte vektnålen nedover igjen! Etter å ha gått opp 0' date='4 sist uke var jeg litt småskuffet, men i dag var det plutselig minus 1,6!

 

Så ikke mist motet, hangglidern, vektnedgangen er ikke alltid like logisk...

 

Startdato: 2.januar

Startvekt: 65,7

Nå: 63,2

Mål: 59

 

Kanskje jeg også skal prøve styrketrening i dag, ingen dum idé, Jannicke :-)[/quote']

 

WOW!!! Stående applaus for deg!!! (nå fikk jeg svidd av 2 kcal og,, hehe)

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa! Endeleg går det rette vegen for meg og. Har gått ned 2 - TO - kg første veka og det er KJEMPEMOTIVERANDE!! HIPP, HIPP, HURRAAAAAAAAA!!

 

Startdato: 16.01.06

Startvekt: 90,5

Vekt i dag: 88.5

Startmål: 101 cm

Mål i dag: 98 cm

 

EG ER VEEELDIG FORNØGD MED DENNE BEGYNNELSEN, HIHI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange flinke elmelin 2 kilo,og hangglidern 0,7 og kristill 1,6 dette er jo kjempebra. gratulerer alle sammen.vi har jo veiedag onsdag så da får vi se hvordan det har gått med oss jannicke!!

er det ikke deilig med sånne morgener,jannicke??

Ellers så synes jeg helgen har gått veldig bra,har ikke fått trent så mye styrketrenning men får ta det igjen idag jeg også. Men har måkt mye snø da!!!

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Klem:-)

 

Jannicke:liker så godt dine sitat,herlige og lese:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Det går da så bra med dere .:) Hurra ja for alle sammen.Artig og motiverende å lese innleggene deres.:)

 

Jeg har veiedag onsdag,men har registrering mandager så i forrige uke har jeg 11,5 trimpoeng.Kommer tilbake til vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..på alle dere som har veiedag samtidig! -Og så alle de kjempeflotte resultatene i tillegg!! Til å bite negler av! :)

 

Jeg har kost meg i helga, alene på skitur, og har ikke hatt, eller falt for noen fristelser! Det burde selvfølgelig gi gode resultater for min del også til onsdag, men jeg er så utålmodig! -Vil se de gode resultatene i dag!!! -Men det hjelper ikke å gå på hjemmevekta, for den viser ikke samme vekt som på kurset, så det er like greit å vente!

 

Skal trene styrke i dag! -Gleder meg! Er litt redd for at mannen min skal bli lei av alt styret mitt! -Hver onsdag er det kurs, og hver mandag er det trening.. -og han må bli igjen alene for å legge ungen vår.. -Må være litt forsiktig merker jeg.

 

Har ganske langt igjen til påske,ålet mitt på 87kg. (lå på 94,8 sist forrige onsdag), men har god tro på at jeg skal klare det allikevel!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du klarer påskemålet ditt camcam det er enda noen uker igjen,så her er det bare og stå på. dette klarer vi sammen,alle mann:-)

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Ps:mannfolka har så godt av og ta seg av ungene noen kvelder,så nyt de kveldene du har trening og kurs. :-) :) kos deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Elemelin: 2 kg - fenomenalt! Det er litt av et resultat for oss andre å strekke oss etter! Jeg kjenner konkurranseinstinktet biter litt i meg, så onsdag blir en spennende dag for synøve, elsa, meg og evt andre. Jo, Synøve, det er DEILIG med slike morgener :) Og tusen takk for ros om sitater :)

 

Elsa; Du spurte i går hva for et opplegg South Beach er. Kort fortalt er det livsstilsendring etter et konsept av Dr. Arthur Agatston, en amerikansk hjertelege. "Dietten" går over 3 faser, der de 2 første er på 14 dager hver, og fase 3 er resten av livet. Det er det beste opplegget jeg har vært borti noensinne!! For å begynne på dette må du gå til anskaffelse av boken som fåes kjøpt på nettet (eks; http://www.bokklubben.no) Vær forberedt på at det krever mye tid, nøye innkjøp og mye planlegging i begynnelsen, dette blir etterhvert gode vaner!

PS! Etter fase 1 er rødvin veldig tillat :)

 

Klem JT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...